tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 20:37

Ooh wauw, wat een verandering ineens, wat super fijn zeg! Geniet er van! :D Hier alweer bijna 7 maandjes dus het kan, het kan echt haha. We gaan morgen voor het eerst op vakantie <3

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:17

Oh wat een goed nieuws wasabi! <3 Heel blij dat jullie er toch samen zijn uitgekomen. Misschien was dat ook even nodig om naar de volgende stap te gaan.

Wat naar capopjekop... Snap dat je zulke info liever niet krijgt, zeker niet als het beestje je dicht bij het hart lag. :(:) Veel sterkte.

Hoe het met mij gaat vind ik een moeilijke vraag, het gaat wel al wat beter maar ik heb hier toch wel echt pijn van. Misschien zelfs meer dan toen we uit elkaar gegaan zijn. Maar gelukkig wel veel over gesproken met vrienden, ook even neergezeten met iemand die hem ook heel goed kent (en ook de persoon waardoor ik hem ken), die vertelde me ook dat hij echt nooit gaat veranderen. Dat was ergens een beetje een geruststelling of zo dat ik de juiste keuze gemaakt heb om ook niet terug te gaan wanneer hij dat vroeg. Door er zoveel over te praten heeft het me ook wel doen inzien dat ik enorm gemanipuleerd ben en hij echt wel een probleem heeft over hoe hij met meisjes/vrouwen omgaat, niemand mocht hem van mijn vrienden toen we samen waren maar ze hadden allemaal wel nog een bepaalde filter of zo, nu valt die filter ook weg, waardoor ik even kei hard met mijn neus op de feiten geduwd wordt. Dat is ontzettend pijnlijk, maar ook verhelderend. Ik weet dat ik echt niks meer met hem te maken wil hebben en me ook nooit meer zo ga laten vangen door iemand.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 08:25

Dank! :D

@xDenies wat leuk en fijn dat het zo goed gaat! Veel plezier!

@CalipsoLover fijn dat je mensen om je heen hebt om mee te praten. Ook al weet je dat hij jou niet waard is, is het alsnog hartstikke moeilijk. Probeer niet te streng zijn naar jezelf :)

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 13:37

Sorry ik zie dat ik wat berichten gemist heb!

capopjekop schreef:
Kan me goed voorstellen dat het lastig is. Iedere keer is het toch een trigger als iemand over hem begint. Hopelijk wordt het snel wat makkelijker voor je. Sterkte :(:)

Ik dacht m'n ex overal geblokkeerd te hebben. Maar hij berichtte me van de week via fb. Hij had z'n hond laten inslapen. Ik was echt van slag toen ik het hoorde. Ik heb bijna 4 jaar met hen samen gewoond en ze was echt m'n maatje. Helaas gebruikte hij dat om me te manipuleren en heb ik er daarom voor gekozen om haar niet meer te zien. Wel met heel veel pijn in m'n hart.

Daarom snap ik ook niet waarom hij het me wilde laten weten. Kijk als je normaal uit elkaar gaat dan is het niet meer dan normaal. Maar ik had al het contact verbroken en haar al 2 jaar niet gezien. Had me lekker in de waan gelaten dat het goed met haar ging.


Wat ontzettend rot om zo'n berichtje te krijgen zeg! Zeker omdat je er natuurlijk met tegenzin voor hebt gekozen om het dier niet meer te zien. Misschien was het goed bedoelt maar anderzijds kan het ook inderdaad een steek onder water zijn. Hoe het ook bedoelt is, het voelt rot en dat is niet fijn. Ik hoop dat je ondertussen het al een beetje een plekje hebt gegeven.
Ex nu wel geblokt op fb? ;)

CalipsoLover schreef:
Hoe het met mij gaat vind ik een moeilijke vraag, het gaat wel al wat beter maar ik heb hier toch wel echt pijn van. Misschien zelfs meer dan toen we uit elkaar gegaan zijn. Maar gelukkig wel veel over gesproken met vrienden, ook even neergezeten met iemand die hem ook heel goed kent (en ook de persoon waardoor ik hem ken), die vertelde me ook dat hij echt nooit gaat veranderen. Dat was ergens een beetje een geruststelling of zo dat ik de juiste keuze gemaakt heb om ook niet terug te gaan wanneer hij dat vroeg. Door er zoveel over te praten heeft het me ook wel doen inzien dat ik enorm gemanipuleerd ben en hij echt wel een probleem heeft over hoe hij met meisjes/vrouwen omgaat, niemand mocht hem van mijn vrienden toen we samen waren maar ze hadden allemaal wel nog een bepaalde filter of zo, nu valt die filter ook weg, waardoor ik even kei hard met mijn neus op de feiten geduwd wordt. Dat is ontzettend pijnlijk, maar ook verhelderend. Ik weet dat ik echt niks meer met hem te maken wil hebben en me ook nooit meer zo ga laten vangen door iemand.


Je gevoel uitspreken is heel belangrijk dus fijn dat er zoveel mensen zijn waar je dat goed bij kan. Dat zal echt wel helpen in dit proces. Het gaat nooit fijn voelen en dit zal misschien nog wel even lang gevoelig zijn, maar je bent aan het groeien dus gun je zelf ook die ruimte. Alle puzzelstukjes vallen nu ook op z'n plek dus ergens moet dat een geruststelling geven. Geloof me, als je straks de juiste tegen het lijf loopt dan voelt alles gewoon zo goed en soepel aan. Dan denk je ineens aan jezelf 'god wat heb ik toch allemaal moeilijk gedaan toen', je denkt er dan niet meer bij na. Heb je hem overal geblokt? Scheelt ook weer.

wabisabi schreef:
@xDenies wat leuk en fijn dat het zo goed gaat! Veel plezier!


Dankjewel! God wat hebben we genoten en gewoon jammer dat het vandaag alweer klaar was. Heel leuk park met vooral heel veel rust, jacuzzi en mooie natuur. Wat wilt een mens nog meer :D

Hoe is het nu bij jullie? :D

capopjekop

Berichten: 30710
Geregistreerd: 30-11-03

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 17:21

xDenies schreef:
Sorry ik zie dat ik wat berichten gemist heb!

capopjekop schreef:
Kan me goed voorstellen dat het lastig is. Iedere keer is het toch een trigger als iemand over hem begint. Hopelijk wordt het snel wat makkelijker voor je. Sterkte :(:)

Ik dacht m'n ex overal geblokkeerd te hebben. Maar hij berichtte me van de week via fb. Hij had z'n hond laten inslapen. Ik was echt van slag toen ik het hoorde. Ik heb bijna 4 jaar met hen samen gewoond en ze was echt m'n maatje. Helaas gebruikte hij dat om me te manipuleren en heb ik er daarom voor gekozen om haar niet meer te zien. Wel met heel veel pijn in m'n hart.

Daarom snap ik ook niet waarom hij het me wilde laten weten. Kijk als je normaal uit elkaar gaat dan is het niet meer dan normaal. Maar ik had al het contact verbroken en haar al 2 jaar niet gezien. Had me lekker in de waan gelaten dat het goed met haar ging.


Wat ontzettend rot om zo'n berichtje te krijgen zeg! Zeker omdat je er natuurlijk met tegenzin voor hebt gekozen om het dier niet meer te zien. Misschien was het goed bedoelt maar anderzijds kan het ook inderdaad een steek onder water zijn. Hoe het ook bedoelt is, het voelt rot en dat is niet fijn. Ik hoop dat je ondertussen het al een beetje een plekje hebt gegeven.
Ex nu wel geblokt op fb? ;)


Ik mis haar uiteraard nog altijd, maar het geeft ook rust. Als ik überhaupt al contact zou willen hebben met hem dan zou het enkel en alleen voor haar zijn. En dat valt nu weg.

Er kwam gewoon oud zeer naar boven. M'n ex heeft van dichtbij gezien hoe lastig ik het vond om de keus te moeten maken om m'n pony in te laten slapen. Ik heb weken getwijfeld en veel gepiekerd en gehuild. En toen ik het uitgemaakt had moest ik ook haar laten gaan. Hij heeft toen echt heel nare dingen over mijn pony gezegd die ik nooit zal vergeten (terwijl hij daarvoor altijd zei dat hij gek op haar was). Dus die boosheid kwam bij mij ook weer omhoog van toen en dat had ik hem graag onder z'n neus gewreven. Maar dat is meteen het verschil tussen hem en mij. Ik zou dat nooit kunnen over de rug van een geliefd dier. Dus ik heb hem sterkte gewenst en idd geblokt.

Natuur en jacuzzi klinkt echt heerlijk. Waar zijn jullie geweest?

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 20:27

Ik begrijp het! Het nieuws is heel rot geweest maar ik snap ook dat nu eigenlijk alles gewoon opgelost voelt. Geen nood meer om ooit nog contact met hem te hebben!
Als ik dat zo lees is het maar goed dat je bij hem weg bent, dat zijn niet de juiste personen. Bah. Walgelijk zelfs.

Wij zijn in Voorthuizen geweest op vakantiepark de IJsvogel. Ze maken ook echt reclame voor rust en stilte en alles, nou dat hebben ze waar gemaakt. Echt we hebben genoten, ik mis het daar zelfs!

Lachica

Berichten: 66
Geregistreerd: 02-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 10:50

Heyy

Ik heb het gister uit gemaakt met mijn friends with benefits die ik 2 maanden kende. En ik voel me er verdrietige van dan ik had gedacht eigenlijk. Blijkbaar was ik toch al een beetje aan hem gehecht. Op het einde zei hij ook nog dat ie nog wel open stond voor een relatie wat me dan toch weer laat twijfelen. Maar ik vond hem erg opzichzelf gericht, stelde nauwelijks vragen en zat alleen maar thuis zonder baan dus ik denk dat het niet de juiste keuze is daarvoor te kiezen ondanks dat het wel gezellig was.
Maar waarom is er dan altijd die twijfel of je wel de juiste keuze hebt gemaakt? Hoe weet je dat je de juiste keuze maakt als je het uit maakt met iemand? Dat vind ik dus echt zo lastig.
Hoe weten jullie of je de juiste keuze hebt gemaakt?

capopjekop

Berichten: 30710
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:28

Je weet altijd pas later of iets een goede keus was of niet. Ik probeer me altijd te bedenken dat als het voorbestemd is je elkaar later wel weer treft.

Sterkte

Opzich is afscheid nemen meestal wel vervelend, zeker als je niet met ruzie uit elkaar gaat. Dus in dat opzicht vind ik het niet gek dat je je toch rotter voelt dan gedacht. Je stelt toch iemand teleur. Ik zou in jou geval afstand nemen en jezelf op andere dingen focussen. Dan merk je snel genoeg of je iemand om je heen mist of specifiek hem. En mocht het toch echt om hem gaan dan kun je altijd nog contact opnemen om te zien of hij er ook zo over denkt.

Sterkte :(:)

@denies: goede reden om snel weer eens heen te gaan dan!

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 14:20

Lachica schreef:
Heyy

Ik heb het gister uit gemaakt met mijn friends with benefits die ik 2 maanden kende. En ik voel me er verdrietige van dan ik had gedacht eigenlijk. Blijkbaar was ik toch al een beetje aan hem gehecht. Op het einde zei hij ook nog dat ie nog wel open stond voor een relatie wat me dan toch weer laat twijfelen. Maar ik vond hem erg opzichzelf gericht, stelde nauwelijks vragen en zat alleen maar thuis zonder baan dus ik denk dat het niet de juiste keuze is daarvoor te kiezen ondanks dat het wel gezellig was.
Maar waarom is er dan altijd die twijfel of je wel de juiste keuze hebt gemaakt? Hoe weet je dat je de juiste keuze maakt als je het uit maakt met iemand? Dat vind ik dus echt zo lastig.
Hoe weten jullie of je de juiste keuze hebt gemaakt?


Ik haal verhalen door elkaar heen dus moest even teruglezen. Maar in februari had ie dat ook aangegeven toch? Geen relaties te willen? En Friends with benefits is toch ook precies zoals het woord zegt? Meer even voor mij om het te begrijpen, ik zou juist geen friends with benefits met iemand kunnen aangaan omdat ik daar te snel gevoel voor ontwikkel of dergelijke.

Of mis ik wat informatie en is dit iemand anders?

Hoe dan ook, niet leuk natuurlijk! Zeker niet als je hierdoor beseft dat er voor jou toch meer achter zit. Ik denk dat je eigenlijk nooit weet of je de juiste keus maakt. Gevoel is gewoon een lastig ding maar je zal niet voor niets de keus hebben willen maken. En wie weet kom je uiteindelijk wel weer terug bij elkaar.

Ik heb de eerste keer zelf de keus gemaakt omdat mijn ex vreemd ging. De tweede keer was het de keus van mijn huidige vriend, daar had ik héél veel moeite mee. De derde persoon heb ik uiteindelijk de keus gemaakt omdat ik echt in de friendzone zat en dat voelde ook heel erg zo; dat heeft nog wel wat gekwakkeld door hem, maar uiteindelijk echt zelf de deur dicht getrokken.
En toen kwam mijn huidige vriend weer langs en vele hebben hier en buiten gezegd 'stop er mee', maar mijn gevoel zei gewoon van nee. Gevoel was te duidelijk dat er nog wat in zat dus daar ben ik voor gegaan. En tada :P Het is gewoon makkelijker om het op een presenteerblaadje te krijgen dan gewoon een willekeurige keus op gevoel te maken omdat iets zo voelt ..

Je gevoel heel goed blijven volgen dat het is het allerbeste! Sterkte en een dikke knuffel <3

Lachica

Berichten: 66
Geregistreerd: 02-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 23:53

Ohh sorry beetje vaag. Dit is idd een nieuwe jongen. Een een fwb is idd ook alleen vrienden en seks maar soms had ie een beetje een rare opmerking over alsof we naar een relatie toe gingen werken. En ook toen ik het beëindigde zei hij dat hij nog wel open stond voor een relatie. Dus vandaar mijn twijfel of ik daarin mee wil gaan omdat ik wel verliefd op hem kan worden.
Een friends with benefits is idd ook niks voor mij ben ik nu achter gekomen ik vind het toch wel fijn als iemand echt om mij geeft en dat maakt de seks ook leuker. En daarbij raak ik veel te snel gehecht. En ik wil zo min mogelijk heart breaks in m'n leven hahahah

En mijn gevoel zegt nee. Maar dan denk ik ja ben ik niet te kieskeurig als het misschhien wel een mooie relatie kan worden.

Urbanus

Berichten: 44972
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 00:03

Nee hoor, als je 22 bent kun je niet kieskeurig genoeg zijn. Als je twijfels hebt over hem omdat hij een potje maakt van z'n leven, lekker op afstand houden.

Je bent 22, je hebt nog jaren en jaren om te daten en pas als je denkt JA, dan is het hem. Niet als, misschien, maar.

capopjekop

Berichten: 30710
Geregistreerd: 30-11-03

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 05:25

Met kieskeurig zijn is niks mis. Ik vind het ook bijzonder dat hij ermee komt dat hij open staat voor een relatie als jij ermee wil stoppen. Dat had hij ook eerder kunnen zeggen. Dat zou voor mij iig voelen als iemand die voor de makkelijkste weg gaat.

Lachica

Berichten: 66
Geregistreerd: 02-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:36

Jij bent vroeg wakker zeg haha
Wat bedoel je precies met de makkelijkste weg?

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 12:15

Lachica schreef:
Ohh sorry beetje vaag. Dit is idd een nieuwe jongen. Een een fwb is idd ook alleen vrienden en seks maar soms had ie een beetje een rare opmerking over alsof we naar een relatie toe gingen werken. En ook toen ik het beëindigde zei hij dat hij nog wel open stond voor een relatie. Dus vandaar mijn twijfel of ik daarin mee wil gaan omdat ik wel verliefd op hem kan worden.
Een friends with benefits is idd ook niks voor mij ben ik nu achter gekomen ik vind het toch wel fijn als iemand echt om mij geeft en dat maakt de seks ook leuker. En daarbij raak ik veel te snel gehecht. En ik wil zo min mogelijk heart breaks in m'n leven hahahah

En mijn gevoel zegt nee. Maar dan denk ik ja ben ik niet te kieskeurig als het misschhien wel een mooie relatie kan worden.


Dat is inderdaad verwarrend. Of je kiest voor A, of niet. Maar dat is lastig want ik denk dat er toch altijd wel ergens iets van gevoel zit, maar wie ben ik.
Je voorkomt een heart break helaas niet, laat dat maar los :P Het hoort er bij hoe k*t het ook is. Je kan maar beter gewoon wat meegemaakt hebben om er achter te komen wat nu het juiste voor je is.
Kieskeurig zijn mag, immers gaat het toch om iemand waar je de rest van je leven mee samen wilt zijn (lijkt mij dan).

En met Capopjekop eens. Het lijkt nu vooral dat ie het ene niet kwijt wilt en daarom misschien maar een beetje water bij de wijn wilt doen. Lijkt me niet de bedoeling, of helemaal of niet :D Geen compromis of dergelijke.

capopjekop

Berichten: 30710
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 12:21

Lachica schreef:
Jij bent vroeg wakker zeg haha
Wat bedoel je precies met de makkelijkste weg?


Hij heeft voorheen dus niet kenbaar gemaakt dat hij graag meer zou willen. Maar nu jij ermee stopt wil hij opeens wel meer. Dat klinkt in mijn oren dan als snel omdraaien omdat het wel lekker makkelijk is om iemand in de buurt te hebben. Ik zou dan het gevoel hebben dat hij het meer doet om iemand te hebben dan dat het hem specifiek om mij te doen zou zijn. Zeker ook omdat je benoemd dat hij vooral op zichzelf gericht is. Je verdient iemand die ook moeite voor jou doet

Maar zoals je hem beschrijft denk ik dat je een goede keus gemaakt hebt. Iemand die prima kan werken maar weinig moeite doet om een baan te vinden daar ga je je vroeg of laat aan irriteren zeg ik uit ervaring. Bij mij en m'n ex leverde dat vaak ruzie op, omdat ik hem eigenlijk maar een lapzwans vond die altijd een smoes had waarom het weer niet lukte om langer dan een paar weken een baan te houden :')

Lachica

Berichten: 66
Geregistreerd: 02-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:15

Ja volgens mij is hij ook iemand die altijd een ander meisje nodig heeft om zich maar niet alleen te voelen. Ik denk dat de inschatting die jullie maken zeker klopt.

En hij heeft dan ook geen opleiding afgemaakt en dat is niet erg maar maak wat van je leven, heb een passie en wat ambitie. Het irriteert me nu al en ik heb hem pas 5 keer gezien haha. Ik heb nu ook geen gebroken hart hoor, die heb ik een beetje voorkomen haha.

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 12:21

Lachica, klinkt ook alsof je die beter kwijt dan rijk bent. Je bent nog jong en hebt nog veel tijd! Wees idd maar lekker kieskeurig!

Xdenies: wat fijn dat jullie hebben kunnen genieten van de vakantie samen!

Ik had ex dus geblokkeerd maar bleef er enorm op kauwen, was vorige week eindelijk sterk genoeg om er een keertje over te praten met zijn zus. Ben dan ook naar mijn psycholoog geweest en op basis daarvan heb ik na een maand geen contact toch een bericht gestuurd, niet voor hem, wel voor mezelf. In dat bericht heb ik gezegd dat ik het heel jammer vind dat ik via via erachter moet komen dat hij iets heeft met de beste vriendin van zijn kleine zus. Dat ik het heel oneerlijk vind dat hij mij in de tussentijd nog wou zien en stuurde dat hij mij mist. Dat ik absoluut geen contact meer wil en er volledig afstand van wil nemen. Hij heeft geantwoord dat het hem heel erg spijt, dat hij teleurgesteld is in zichzelf en het een heel pijnlijke situatie is waarbij hij ook zijn zus enorm gekwetst heeft, dat er nog veel werk aan de winkel is en hij zich schaamt. Ik heb daarop niet meer geantwoord en terug geblokkeerd. Ik weet verdomd goed dat het bij hem loze woorden zijn en zijn daden gewoon verder zet maar ik had het gewoon nodig om duidelijk te maken dat hij ook geen woord meer moet zeggen als ik hem tegenkom. Ergens voelt het weer als een stapje vooruit maar het doet nog altijd pijn. Ik heb ook iemand nieuw leren kennen waar het ontzettend goed mee klikt, maar ben momenteel niet klaar voor een relatie en dat weet hij ook…

Lachica

Berichten: 66
Geregistreerd: 02-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 21:45

Ik hoop dat het je wat afsluiting geeft nu je dat bericht heeft gestuurd. Nu lekker geen contact en hem uit je hoofd zetten dan ben je binnenkort misschien wel klaar voor die leuke jongen:) of stuur hem maar naar mij hahaha

Zertab

Berichten: 12429
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 17:10

Even intens verdrietig. Niet om een bepaald persoon, of ja stiekem wel, maar er zit een laag dieper onder. Een laag die mij constant verteld dat ik het blijkbaar niet verdien. Want waarom lukt het iedereen om mij heen en mij niet? -O-

Ik wil ook mijn liefde met iemand delen en dat terug krijgen. Maar het lijkt voor mij niet te zijn weggelegd.

*Klaag modus uit*

Urbanus

Berichten: 44972
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 17:55

Zertab schreef:
Even intens verdrietig. Niet om een bepaald persoon, of ja stiekem wel, maar er zit een laag dieper onder. Een laag die mij constant verteld dat ik het blijkbaar niet verdien. Want waarom lukt het iedereen om mij heen en mij niet? -O-

Ik wil ook mijn liefde met iemand delen en dat terug krijgen. Maar het lijkt voor mij niet te zijn weggelegd.

*Klaag modus uit*


:(:)

Luister.

Jij hebt heel veel te bieden. De één moet wat meer kikkers kussen dan de ander, maar je hebt ongelooflijk veel te bieden en er komt echt wel iemand op je pad die dat ziet en waardeert.

En ik snap het echt wel, toen ik jouw leeftijd had voelde ik me de enige single, al mijn vriendinnen hadden leuke dates, scharrels, vriendjes. En ik ging van de ene situationship naar de andere. Ik heb alles wel gehad aan mensen. Stapels gekkies en eikels en griezels.

En toen ik bijna 28 was kwam ik hem ineens tegen en het was gewoon goed. Einde van de drama.

Dus houd vol, houd je hoofd omhoog. Het komt goed. Het. Komt. Goed.

Het komt goed het komt goed het komt goed.

:j :j :j

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 18:12

Mooi verwoord Urbanus, ik sluit me aan!

Winged

Berichten: 33095
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 21:12

Mooi verwoord Urbanus.

Ik herken zertab haar gevoel wel. Heel veel ellende. Mijn fijnste relatie (3 jaar) vierde gister haar 10 jaar-geleden-uit-elkaar verjaardag. In die 10 jaar 4 jaar situatie/knipperlicht met bijbehorend trauma gehad. En geen langdurig fijns meer dat meer dan 3 maanden duurde. En dan wordt het wel moeilijk om te blijven geloven dat hij bestaat.

Zertab

Berichten: 12429
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 21:59

Bedankt voor de steun :knuffel:

elmiran

Berichten: 7552
Geregistreerd: 11-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 23:52

CalipsoLover schreef:
Lachica, klinkt ook alsof je die beter kwijt dan rijk bent. Je bent nog jong en hebt nog veel tijd! Wees idd maar lekker kieskeurig!

Xdenies: wat fijn dat jullie hebben kunnen genieten van de vakantie samen!

Ik had ex dus geblokkeerd maar bleef er enorm op kauwen, was vorige week eindelijk sterk genoeg om er een keertje over te praten met zijn zus. Ben dan ook naar mijn psycholoog geweest en op basis daarvan heb ik na een maand geen contact toch een bericht gestuurd, niet voor hem, wel voor mezelf. In dat bericht heb ik gezegd dat ik het heel jammer vind dat ik via via erachter moet komen dat hij iets heeft met de beste vriendin van zijn kleine zus. Dat ik het heel oneerlijk vind dat hij mij in de tussentijd nog wou zien en stuurde dat hij mij mist. Dat ik absoluut geen contact meer wil en er volledig afstand van wil nemen. Hij heeft geantwoord dat het hem heel erg spijt, dat hij teleurgesteld is in zichzelf en het een heel pijnlijke situatie is waarbij hij ook zijn zus enorm gekwetst heeft, dat er nog veel werk aan de winkel is en hij zich schaamt. Ik heb daarop niet meer geantwoord en terug geblokkeerd. Ik weet verdomd goed dat het bij hem loze woorden zijn en zijn daden gewoon verder zet maar ik had het gewoon nodig om duidelijk te maken dat hij ook geen woord meer moet zeggen als ik hem tegenkom. Ergens voelt het weer als een stapje vooruit maar het doet nog altijd pijn. Ik heb ook iemand nieuw leren kennen waar het ontzettend goed mee klikt, maar ben momenteel niet klaar voor een relatie en dat weet hij ook…



Jeetje wat een ******** :(:). Wel heel knap van je om zelf de stap te zetten om hem te blokkeren. De beste manier om erover heen te komen, en niet nog meer gekwetst te worden.
Hoe gaat het nu?. Ik zie dat het inmiddels bijna een maand geleden is.

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:40

Ik kon het niet veter verwoorden dan Urbanus al deed, houd je sterk Zertab!

Lief dat je het vraagt Elmiran, maar het blijft toch best moeilijk. Wij wonen niet ver van elkaar en ik zie haar en hem regelmatig in de tuin staan want ze zijn tenslotte ook buren. :') Dus dan heb ik ook extra de bevestiging dat zijn excuses niks voorstellen en ondanks hij in een giga machtspositie staat tov dit meisje hij gewoon verder doet waar hij mee bezig is. Ik sprak deze week zijn neef, waar hij ook een bedrijf mee heeft dus elke dag ziet. Die wist blijkbaar niet dat wij uit elkaar waren en ging er ook vanuit dat wij nog contact hadden. Maakt het allemaal meer bizar, want we zijn intussen toch al 5 maanden uit elkaar en bewijst ook nogmaals dat hij de band met dit meisje van 19 wel echt geheim wil houden, nu zou ik zelf ook niet aan de grote klok gaan hangen dat ik als 32-jarige man iets heb met een meisje dat je kende als klein kind, maar toch maakt het het allemaal nog wat vreemder.