Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Geen idee Lies, ik denk bij aankoop van iets nooit na of ik het überhaupt wel kan combineren met iets. Ik zie het altijd welga het alleen niet op een spijkerbroek dragen, ben niet zo'n blauw met blauw fan. Al hou ik wel van denim op denim
Ik denk gewoon op een zwarte coated broek? Of in de zomer op een witte broek. Heb ook nog een zilveren metallic broek daar zal het ook wel prachtig op staan denk ik
xRoosss schreef:CCCCC schreef:Ik heb net een kleding detox gedaan haha, alleen de dingen die ik veel draag hangen er nog in en de rest zit in vuilniszakken en gaan naar de zolder. Als ik die nou niet draag het komende jaar, gaan ze naar een goed doel.
Dit ga ik morgen ook doen! En kledingkast en kledingrek opnieuw indelen. Daarnaast ben ik het meest vreselijke mens in een shopverbodzou deze hele maand niks kopen dus nu heb ik iets besteld wat 23 januari pas leverbaar is en in de eerste week van februari wordt geleverd. En daar heb ik dan nog 5 items bij besteld die dan ook pas in februari worden geleverd. Seems legit, toch?
Dit is de bestelling trouwens:
[ [url=m/aS5QPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind de schoenen leuk maar weet niet of ik het wel bij mezelf vind staan en moet even over mijn beige kleurvrees komen![]()
Varekaj: ik zou gewoon lekker feestelijk gaan en als iemand er naar vraagt hen op je feestje van savonds wijzen