Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 08:58

Jammer maar helaas voor hem, hij is ten alle tijden aansprakelijk als hij niet in de mail gezet heeft dat verzenden op jouw risico was. Of dat er in principe alleen ophalen bij de advertentie stond. Ben jij met de vraag gekomen of hij het toch wil verzenden, dan is het jouw risico

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:25

Pff zelfde verhaal als mijn kapotte servies vlak voor kerst :(
Succes ermee, gaat het om een hoog bedrag?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:51

Even bangmaken met een in gebreke stelling :Y)
Tenzij hij heeft gezegd dat verzenden onverstandig is, maar zo te horen is dat niet het geval.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:16

DeEenhoorn schreef:
Yellowtje8: dan zouden wij nog wel eens koper-verkoper match kunnen zijn. Kavalkade cap? :D

Haha dat zou grappig zijn maar nee! Een harry's horse pro leather cap. :D
Of wacht ik heb net even kavalkade cap opgezocht en heb die dus wel! Maar dan van het merk harry's horse!
Maar kom je die helemaal vanuit hoorn ophalen in Hoogeveen? *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:24

Ik had vanmorgen een bezorger van Transmission, die belde me op om te zeggen dat hij het niet kon vinden.. Is allemaal nieuwbouw hier, dus ik een huis tuin en keuken beschrijving gegeven. Belt ie na zo'n tien minuten weer op, 'ja, ik heb nu 10 minuten rond gereden maar ik kan de voordeuren echt niet vinden hoor!' Dus ik maar naar waar hij stond toe gelopen... Het is ook allemaal zooooooo moeilijk :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:31

Renee1991 schreef:
Ik had vanmorgen een bezorger van Transmission, die belde me op om te zeggen dat hij het niet kon vinden.. Is allemaal nieuwbouw hier, dus ik een huis tuin en keuken beschrijving gegeven. Belt ie na zo'n tien minuten weer op, 'ja, ik heb nu 10 minuten rond gereden maar ik kan de voordeuren echt niet vinden hoor!' Dus ik maar naar waar hij stond toe gelopen... Het is ook allemaal zooooooo moeilijk :=

En even verteld dat je zijn baas zou gaan vertellen dat hij echt achterlijk was? En dat hij zijn werk niet kan doen?
Tjongejonge... Het valt niet mee om te proberen he...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:43

Haha, nou, bijna wel... Vond het zo triest := Zo moeilijk is het hier echt niet hoor! Maar goed, ik was in een vrolijke bui dus hij heeft geluk gehad :P

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 13:52

yellowtje8 schreef:
DeEenhoorn schreef:
Yellowtje8: dan zouden wij nog wel eens koper-verkoper match kunnen zijn. Kavalkade cap? :D

Haha dat zou grappig zijn maar nee! Een harry's horse pro leather cap. :D
Of wacht ik heb net even kavalkade cap opgezocht en heb die dus wel! Maar dan van het merk harry's horse!
Maar kom je die helemaal vanuit hoorn ophalen in Hoogeveen? *D

Haha nee, dat is me even te ver. Mijn koop is 7 km verderop

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:15

Haha ik dacht al! De cap is inmiddels opgehaald. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:34

Mijn pakketje is intussen veilig en wel aangekomen. Of nu ja, ik heb het kunnen oppikken op het afhaalpunt. Staat toch echt duidelijk op het pakje waar ie moest aanbellen, maar volgens de verkoopster in het afhaalpunt leek het geen snugger type. Ze vertelde dat ie ook al had lopen gooien met dozen waar in het groot "breekbaar" op stond, dus ook zij heeft toen naar het contactnummer van de firma gebeld om te melden dat dit niet kan. Straks is er wat stuk in dat pakket en krijgt zij het op haar dak geschoven...

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:11

Heb me vandaag weer suf gelachen met mijn moeder.
Ze had een paar dameslaarsjes op MP gezet. Krijgt ze een bericht van een man: Beste B, Ik vind de dameslaarsjes erg mooi. Ik zou ze graag willen aflikken (toen verslikte ik me al zowat in mijn thee :D ). Zou je me hierbij willen meehelpen tegen een gepaste vergoeding uiteraard? MVG Rob.

Ik had het niet meer, lag dubbel van de lach met mijn vader. Heb gezegd: MAM, mag ik die beantwoorden?!! :D :D .

Dat mocht, dus ik terug:
Wat een leuk idee :') . Mijn man kon er echter niet mee lachen, dus gaat dat helaas niet door.

Kreeg ze later een bericht terug: Jammer, dan gaat het niet door. Succes met de verkoop (toch nog eigenlijk dus een net antwoord terug).

Waarom hebben wij nu altijd zoiets? Ze heeft dat ook al eens gehad toen ze mijn trouwjurk wilde verkopen (wilde de vent weten welke cupmaat en dat soort dingen) en ik heb het gehad met een zwempak wat ik op MP had staan (ook met de vraag welke cupmaat...wtf...bij een badpak? en ..of het gedragen was/ongewassen dus...ieuwk). Wat een vieze ventjes lopen er toch rond.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:17

Ach ja, liever zo dan dat ze je op straat lastig vallen :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:35

Isabonny schreef:
Heb me vandaag weer suf gelachen met mijn moeder.
Ze had een paar dameslaarsjes op MP gezet. Krijgt ze een bericht van een man: Beste B, Ik vind de dameslaarsjes erg mooi. Ik zou ze graag willen aflikken (toen verslikte ik me al zowat in mijn thee :D ). Zou je me hierbij willen meehelpen tegen een gepaste vergoeding uiteraard? MVG Rob.

Ik had het niet meer, lag dubbel van de lach met mijn vader. Heb gezegd: MAM, mag ik die beantwoorden?!! :D :D .

Dat mocht, dus ik terug:
Wat een leuk idee :') . Mijn man kon er echter niet mee lachen, dus gaat dat helaas niet door.

Kreeg ze later een bericht terug: Jammer, dan gaat het niet door. Succes met de verkoop (toch nog eigenlijk dus een net antwoord terug).

Waarom hebben wij nu altijd zoiets? Ze heeft dat ook al eens gehad toen ze mijn trouwjurk wilde verkopen (wilde de vent weten welke cupmaat en dat soort dingen) en ik heb het gehad met een zwempak wat ik op MP had staan (ook met de vraag welke cupmaat...wtf...bij een badpak? en ..of het gedragen was/ongewassen dus...ieuwk). Wat een vieze ventjes lopen er toch rond.

:')
Ik had teruggestuurd: 'Ik lust geen leer'.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:37

Mmmmmm ik had dan weer gereageerd van "Voor € xxx excl verzenden stuur ik ze naar u op.
U kunt zich dan er helemaal op uitleven". Wilde u ze gepoetst of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:59

Hier een hele ongeduldige verkoper..
Ik had geboden, kreeg een mail dat ik het voor €5 meer kon ophalen maar voordat ik kon reageren stond het op gereserveerd, even later was dat weer weg dus gemaild of ik het kon halen, hij was alleen een onderdeeltje kwijt en dat wilde ik er wel graag bij hebben.
Hij mailde terug dat hij het gevonden had en dat ik het op kon halen maar of dat wel even vandaag nog kon want er waren meer geïnteresseerden en mensen haakten wel vaker af.
Ik was aan het werk en moest daarna nog weg dus dat lukte niet, de volgende dag kon ik het wel ophalen, dat heb ik gemaild en geen reactie meer..
Ik heb het vanmiddag maar nieuw besteld, de manier waarop hij mailde en het feit dat hij mij mailt maar het wel binnen 5 minuten voor iemand anders reserveert stond me al niet aan dus :evaw:

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:39

ik heb een hoofdstel een week op gereserveerd laten staan! Nu er weer in de verkoop. Hoor niks meer van geïnteresseerde...

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:44

margreet4 schreef:
ik heb een hoofdstel een week op gereserveerd laten staan! Nu er weer in de verkoop. Hoor niks meer van geïnteresseerde...

Oh dat is zo vervelend! Daarom zet ik het vaak net eens meer op gereserveerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:21

Mijn eerste onzinbod op mijn zadel is binnen :')

Kreeg een mailtje "uiterste prijs?" dus maar even kort terug gereageerd hoeveel ik in gedachten had, excl. verzenden.

Binnen de minuut "voor €50 wil ik 'm nog komen ophalen en anders voor €75incl. verzekerd en aangetekend verzenden met Bpost. Er zitten gebruikssporen op dus meer is dit item niet waard".

Daar reageer ik zelfs niet meer op :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:02

Varekaj schreef:
Mijn eerste onzinbod op mijn zadel is binnen :')

Kreeg een mailtje "uiterste prijs?" dus maar even kort terug gereageerd hoeveel ik in gedachten had, excl. verzenden.

Binnen de minuut "voor €50 wil ik 'm nog komen ophalen en anders voor €75incl. verzekerd en aangetekend verzenden met Bpost. Er zitten gebruikssporen op dus meer is dit item niet waard".

Daar reageer ik zelfs niet meer op :')

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

XstormX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:05

hier ook pinokkio zadeltje te koop staan, kaal maar is nog in goede staat. Kregen we een bod van 5 euro... En daarna 10 euro. tjaa we hoeven er niet veel voor maar 5 euro?? 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:07

Ik weet wel dat er af en toe zadels gekocht/verkocht worden als decoratiestuk, die gaan dan rond die prijs. Die zijn absoluut niet meer bruikbaar. Deze echter wel, dus ofwel had die persoon er geen kaas van gegeten en dacht ie dat het decoratie was, ofwel was ie echt wel optimistisch ingesteld :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:11

Wat voor zadel heb je er op staan dan Varekaj?

Pfff, een pinokkio voor 5 euro... echt he... Sommige mensen...

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:43

joyenbeau schreef:
margreet4 schreef:

Oh dat is zo vervelend! Daarom zet ik het vaak net eens meer op gereserveerd.

en nu wel een mail ontvangen of ik het geld al heb... eeehm nee nog steeds niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:41

Een Bates vzh caprilli met Cair en wisselbare boom. Bates is niet zo heel gekend bij ons, eerder als "de leren wintec" en dan vooral de dressuurversie.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:07

Met een beetje geluk is vrijdag mijn roos autosetje verkocht, ik hoop dat ze komt opdagen :')
Ik had 2 weken geleden ook intresse in 2 terrariums maar niets meer gehoord dus ik ga nog eens iets sturen en anders is het voor de volgende :)