Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeEenhoorn schreef:Yellowtje8: dan zouden wij nog wel eens koper-verkoper match kunnen zijn. Kavalkade cap?
Renee1991 schreef:Ik had vanmorgen een bezorger van Transmission, die belde me op om te zeggen dat hij het niet kon vinden.. Is allemaal nieuwbouw hier, dus ik een huis tuin en keuken beschrijving gegeven. Belt ie na zo'n tien minuten weer op, 'ja, ik heb nu 10 minuten rond gereden maar ik kan de voordeuren echt niet vinden hoor!' Dus ik maar naar waar hij stond toe gelopen... Het is ook allemaal zooooooo moeilijk
yellowtje8 schreef:DeEenhoorn schreef:Yellowtje8: dan zouden wij nog wel eens koper-verkoper match kunnen zijn. Kavalkade cap?
Haha dat zou grappig zijn maar nee! Een harry's horse pro leather cap.
Of wacht ik heb net even kavalkade cap opgezocht en heb die dus wel! Maar dan van het merk harry's horse!
Maar kom je die helemaal vanuit hoorn ophalen in Hoogeveen?
Isabonny schreef:Heb me vandaag weer suf gelachen met mijn moeder.
Ze had een paar dameslaarsjes op MP gezet. Krijgt ze een bericht van een man: Beste B, Ik vind de dameslaarsjes erg mooi. Ik zou ze graag willen aflikken (toen verslikte ik me al zowat in mijn thee). Zou je me hierbij willen meehelpen tegen een gepaste vergoeding uiteraard? MVG Rob.
Ik had het niet meer, lag dubbel van de lach met mijn vader. Heb gezegd: MAM, mag ik die beantwoorden?!!![]()
.
Dat mocht, dus ik terug:
Wat een leuk idee. Mijn man kon er echter niet mee lachen, dus gaat dat helaas niet door.
Kreeg ze later een bericht terug: Jammer, dan gaat het niet door. Succes met de verkoop (toch nog eigenlijk dus een net antwoord terug).
Waarom hebben wij nu altijd zoiets? Ze heeft dat ook al eens gehad toen ze mijn trouwjurk wilde verkopen (wilde de vent weten welke cupmaat en dat soort dingen) en ik heb het gehad met een zwempak wat ik op MP had staan (ook met de vraag welke cupmaat...wtf...bij een badpak? en ..of het gedragen was/ongewassen dus...ieuwk). Wat een vieze ventjes lopen er toch rond.
Varekaj schreef:Mijn eerste onzinbod op mijn zadel is binnen![]()
Kreeg een mailtje "uiterste prijs?" dus maar even kort terug gereageerd hoeveel ik in gedachten had, excl. verzenden.
Binnen de minuut "voor €50 wil ik 'm nog komen ophalen en anders voor €75incl. verzekerd en aangetekend verzenden met Bpost. Er zitten gebruikssporen op dus meer is dit item niet waard".
Daar reageer ik zelfs niet meer op
joyenbeau schreef:margreet4 schreef:ik heb een hoofdstel een week op gereserveerd laten staan! Nu er weer in de verkoop. Hoor niks meer van geïnteresseerde...
Oh dat is zo vervelend! Daarom zet ik het vaak net eens meer op gereserveerd.