Hopelijk heb ik het snel binnen.
Vragen jullie ook de gegevens van de verkoper? Of ben ik de enige?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
GamblersCup schreef:Targaryen: mijn mening: juist extra voorzichtig zijn met concertkaartjes via MP kopen!!!! Zó vaak zijn ze fake, jij geeft een boel geld uit voor de kaartjes en daar sta je dan aan de deur, en je komt er niet in. Ik zal never nooit concertkaartjes via MP kopen, je kan NIET controleren of ze echt zijn.
Tallie1979 schreef:Sommige mensen willen niet verkopen lijkt het wel. Heb gereageerd op iets, gevraagd wat het moest kosten, zij gaf antwoord, ik heb keurig aangegeven dat ik dan van 2 artikelen af zag, maar wel graag 1 artikel wilde hebben. Gevraagd of we af kunnen spreken, tot op heden geen antwoord. ( sinds donderdagavond )
Nou ja, dan niet hoor
Targaryen schreef:Wat zijn jullie criteria bij het bepalen of een verkopen betrouwbaar is?
Ik heb concertkaartjes op het oog. De ticketindustrie is natuurlijk sowieso al iets waar je mee moet oppassen, en dan ook nog via Marktplaats.
Verkoper is al 7,5 jaar actief en heeft meerdere advertenties op Marktplaats staan, met overal meerdere foto's erbij. Het zijn voornamelijk advertenties bij 'Huis en Inrichting' en de inrichting lijkt op alle foto's wel hetzelfde te zijn.
De naam van de adverteerder is maar één letter en geen telefoonnummer erbij. Wel woonplaats.
Zie ik iets over het hoofd?