Rebecca: de o met stippies is een eu, als in leuk. In het Duits dan.In deze naam zou ik dat eigenlijk heel raar vinden.
Ja weer een baby op FB... Lyam ... kleine broer van Tygo.Zeg je dan Lij-am of gewoon Liam? Want dan is die Y nergens voor nodig.Pfff... Greyson zag ik bij Pregnant in heels... ook niet mijn ding. En Wridzer klinkt als sprits.
Ik zag laatst een Kyam, daar vroeg ik me hetzelfde bij af Sunshine80.De zoon van Najib is inderdaad met puntjes op de -e.
Amburtjoz schreef:Posy.Dochter van Jim & Bettina Je was me voor. Werkelijk.... Zal wel poesie worden straks.
Marley schreef:Lux en Posy..... 'Ik ben bekend dus mijn kind moet een vreemde naam krijgen' Blij dat ik een onbekende Nederlander ben
Eleionomae, weet je zeker dat niemand de naam van je kind fatsoenlijk kan uitspreken de eerste paar keer.. Jaysen vind ik leuk, al ia Jason dan net zo leuk. In combinatie met Jayden een no-go. Pusy, afschuwelijk...
Posy is ook uit een andere film, About Time. Ik vind t best leuk, maar niet voor een Nederlands meisje.