[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:04

Ik irriteer mij meer aan: 'Oh ik ga vandaag!' Dan een post of iemand wat mee wil nemen. ;) En nog meer aan de zeurposts hierover. Scroll dan lekker verder joh.

Dankzij de primarkwhatsapp heb ik vandaag toch 2 broeken en een shirt meegenomen voor 2 dames hier. De unicornshirts waren er niet maar de broeken wel :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:07

Inderdaad! Als je zegt ik ga vandaag, en iemand vraagt iets en er vervolgens geen reactie meer op krijgt.... Maargoed, thats me!! :D

Thanks Mylittlelove. En dat vind ik suuuuper lief!!!
Waar de groepsapp dan toch niet goed voor is hé! ;)
Kan je meteen antwoorden wanneer je er tijd voor hebt natuurlijk, en met een pb kan dat niet altijd even makkelijk en even snel!!
Mylittlelove, wil je mij even een pbtje sturen wat je van me krijgt en je gegevens? :D :D
Ben je dankbaar!!!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:11

Ik vind het juist fijn om iets voor anderen mee te brengen. Jullie zijn niet de enige btw, mijn huiskamertopic ligt ook overhoop als ze horen dat ik ga :+ Kwam met 2 volle tassen naar buiten net.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:22

Haha, da's vaak he met Primark! :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:27

Ik ben vandaag in Arnhem geweest, nog even gekeken voor de eenhoorn pyjama broek en shirt maar die was er alleen in maat 44/46.

Wel de volgende dingen gescoord:
Pete panda roze pyjama/chillbroek
Pete panda pyjama top
Mouwloze mint blouse
2 keer loose fit trui, kon niet kiezen welke kleur dus allebei maar gedaan :+
Sportbroek
Mok
Lange off shoulder trui/jurk
5pack strings
5pack sokken
Oorbellen
4 handdoeken

Goed geslaagd, helemaal aangezien ik niks nodig had :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:28

En dat was dus maat L... Die ik en meerdere bokkers dus moest hebben! -O- -O-

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:39

Ik heb een leik rokje gekocht die in de aanbieding was voor 5,-, dan nog 2 riemen en 2 packs sokken. Hier hadden ze ook nog volop onesies en pyama's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:01

xx_Lyzet schreef:

Moest of willen?

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:04

Mroes_1992 schreef:
xx_Lyzet schreef:

Moest of willen?

Als iemand het een keer verkeerd typt hoef je niet meteen zo te reageren..

En alvast voor iedereen, het topic gaat misschien naar HK zodat er breder gepraat mag worden en dus ook de groepsapp

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:06

2 topics mag toch ook?

Ik ga niet naar de HK, vind het leuk om kleding te zien en te weten wat mensen kopen.
Verder hoeft t van mij niet :o

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:07

2 topics werkt voor geen meter dan moet ik alles dubbel gaan zeggen en ga ik verkeerde dingen in verkeerde topic zeggen... Ik vind helemaal naar HK beter dan kan je alsnog wel kijken wat voor kleding mensen kopen toch?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:08

Kan er niet een apart topic in de HK? Ik wil in dit topic graag over de Primark blijven praten. Als het een HK topic word, word er ook off-topic gepraat en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik vind het persoonlijk ook een beetje opdringerig hier gaan klinken dat we ons een soort van verplicht moeten gaan voelen dingen voor anderen mee te nemen als we naar de Primark gaan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:10

Ben t helemaal met Lous eens!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:10

oh mensen alsjeblieft zeg. Kunnen julile niet als goed voornemen nemen om wat minder te zeuren en te mierenneuken?
Scroll gewoon verder als je iets niet interessant vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:11

xx_Lyzet schreef:
Prima! Willen als jij het zo graag wilt weten. Maar dat snappen de andere heus wel hoor! :') .. Tenmiste de meeste bokkers onder ons. Jij blijkbaar niet!

Wat ben jij snel op je tenen getrapt zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:11

Lous schreef:
Kan er niet een apart topic in de HK? Ik wil in dit topic graag over de Primark blijven praten. Als het een HK topic word, word er ook off-topic gepraat en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik vind het persoonlijk ook een beetje opdringerig hier gaan klinken dat we ons een soort van verplicht moeten gaan voelen dingen voor anderen mee te nemen als we naar de Primark gaan.

+1

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:12

Een apart topic werkt niet.. Ik denk dat als het topic naar HK gaat er nog steeds niet off-topic word gepraat, alleen mag er dan een keer over een app worden gepraat.. En ik zie niemand iets opdringen hoor? En word gevraagd en ja dat kan je bij zo'n topic verwachten, maar dat is ook toegstaan!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:14

Dat werkt prima, het HK topic word dan het aanvraag topic wat iemand wil hebben en wie het meeneemt. Dan daarbij de info over de groepsapp en klaar. Dan kan je als je wil ook lekker off-topic gaan, want het is per slot van rekening een HK topic.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:15

Mroes_1992 schreef:
xx_Lyzet schreef:
Prima! Willen als jij het zo graag wilt weten. Maar dat snappen de andere heus wel hoor! :') .. Tenmiste de meeste bokkers onder ons. Jij blijkbaar niet!

Wat ben jij snel op je tenen getrapt zeg.

Jij geeft toch commentaar op oets & tja, dan kan een reactie verwachten he! :')
Dit is overigens wel mijn laatste reactie op jou.

Het is maar net hoe jij het natuurlijk opvat! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:16

Omdat ik vind dat er enorm wordt doorgedramd over de app, dingen mee nemen etc.
Dus als er dan gezegd wordt dat iemand wel keek, maar dacht dat het niet de goede maat was en er komt zo'n reactie op. Dat vind ik gewoon flauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:18

Misschien is het beter, dat als je iets wilt, je dat op dat quote lijstje zet of via de whapp groep doet. Dan heeft niemand haast last van dat er steeds wordt gevraagd; kan iemand dit of dat meenemen? En verder kan je alles via PB afhandelen of via de whapp. Want volgensmij was dit topic meer bedoeld om mensen te laten zien wat je hebt gekocht, hoe duur het was en waar er primarken zijn etc.

Doorgaan over iemands opmerkingen of over de whapp kan je beter via PB doen.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:18

Lous: Wij zijn dan alleen maar bezig met opletten wat waar moet en iedereen daar op wijzen.. Ik vind dat nou niet echt fijn ofzo..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:21

Dat hoeft niet,zet in de OP waar je wat in welk topic (HK of gewoon Primark topic)kan vinden en klaar. Hoef je alleen maar te zeggen: lees de OP.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:22

Ik heb echt geen zin straks door 20 pagina's off topic geklets en quotelijstjes te moeten ploegen...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:28

Mroes_1992 schreef:
Omdat ik vind dat er enorm wordt doorgedramd over de app, dingen mee nemen etc.
Dus als er dan gezegd wordt dat iemand wel keek, maar dacht dat het niet de goede maat was en er komt zo'n reactie op. Dat vind ik gewoon flauw.

_/-\o_
HorseQuote schreef:
Want volgensmij was dit topic meer bedoeld om mensen te laten zien wat je hebt gekocht, hoe duur het was en waar er primarken zijn etc.
.

Dat dacht ik idd ook!

Overigens vind ik het echt niet zon probleem als iemand het eens een keer vraagt of iemand voor iets kan kijken. Wel als het 6 x achter elkaar gevraagd word. En het topic zowat alleen nog maar draait op mensen die vragen of iemand wat voor ze mee wil nemen.