Dankzij de primarkwhatsapp heb ik vandaag toch 2 broeken en een shirt meegenomen voor 2 dames hier. De unicornshirts waren er niet maar de broeken wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mroes_1992 schreef:xx_Lyzet schreef:En dat was dus maat L... Die ik en meerdere bokkers dus moest hebben!![]()
Moest of willen?
Lous schreef:Kan er niet een apart topic in de HK? Ik wil in dit topic graag over de Primark blijven praten. Als het een HK topic word, word er ook off-topic gepraat en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik vind het persoonlijk ook een beetje opdringerig hier gaan klinken dat we ons een soort van verplicht moeten gaan voelen dingen voor anderen mee te nemen als we naar de Primark gaan.
Mroes_1992 schreef:xx_Lyzet schreef:Prima! Willen als jij het zo graag wilt weten. Maar dat snappen de andere heus wel hoor!.. Tenmiste de meeste bokkers onder ons. Jij blijkbaar niet!
Wat ben jij snel op je tenen getrapt zeg.
Mroes_1992 schreef:Omdat ik vind dat er enorm wordt doorgedramd over de app, dingen mee nemen etc.
Dus als er dan gezegd wordt dat iemand wel keek, maar dacht dat het niet de goede maat was en er komt zo'n reactie op. Dat vind ik gewoon flauw.
HorseQuote schreef:Want volgensmij was dit topic meer bedoeld om mensen te laten zien wat je hebt gekocht, hoe duur het was en waar er primarken zijn etc.
.