Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Dan bel je om 8.15u naar de huisarts word wel heel leuk een bandje afgespeeld met wat je wel en niet kan.
En dan krijg je ook nog eens te horen dat de Assistente NIET meer bereikbaar is..
Dan loop je er naar toe om dan een afspraak te maken (geen goed idee)
word je door een andere assistente aangesproken, geef je aan dat je een afspraak wilt maken.
Nee dat kan niet aan de balie, kan alleen telefonisch...![]()
Ik bellen, waren er 6 wachtende voor mij...opgehangen, opnieuw gebeld en laat mij wel terug bellen
want ik ga geen 40 min aan de telefoon hangen. Maar nu nog 15 min wachten.
_Nancy schreef:Bellatrix schreef:Heb je geen laptop/pc thuis?
Jawel. En ben ingelogd op web whatsapp bedenk ik me nu, dus kan nog steeds appen dan volgens mij of werkt dat zo niet?
Ouders en vriendinnen die enigszins in de buurt wonen hebben geen telefoon over helaas.
denisesilver schreef:Siggislief schreef:Dan bel je om 8.15u naar de huisarts word wel heel leuk een bandje afgespeeld met wat je wel en niet kan.
En dan krijg je ook nog eens te horen dat de Assistente NIET meer bereikbaar is..
Dan loop je er naar toe om dan een afspraak te maken (geen goed idee)
word je door een andere assistente aangesproken, geef je aan dat je een afspraak wilt maken.
Nee dat kan niet aan de balie, kan alleen telefonisch...![]()
Ik bellen, waren er 6 wachtende voor mij...opgehangen, opnieuw gebeld en laat mij wel terug bellen
want ik ga geen 40 min aan de telefoon hangen. Maar nu nog 15 min wachten.
Heeft mijn tante eens gehad en die heeft gewoon aan de balie haar mobiel erbij gepakt en ze gebeld. Vind ik zo’n gezeik hè.
Ik mag straks om 12 uur naar de tandarts
Nyaleti schreef:Vaccinatie zou ik niet laten zetten als je al niet lekker bent.
Pakt dan ook minder goed geloof ik?
Daar kun je misschien nog wel de apotheek voor bellen.
Wat een geklooi zeg.. schandalig dat de assistente om 8.15 niet bereikbaar is. Misschien net een spoedgeval?