Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vikawiek schreef:Paard is wat sloom en ik twijfel of ze misschien koliek heeft, maar ze zit ook nog deels in haar wintervacht dus ze kan het ook gewoon warm hebben. Ik kan hier zo slecht tegen, laat het gewoon duidelijk zijn en ik niet zo'n twijfelkont
Fearn schreef:Kennen jullie dat papiertje dat je eraf moet scheuren als je zo'n maandverband met vleugels hebt? Zo'n vierkant stukje dat je van die vleugels af moet halen zodat ze kunnen plakken.
Nou, bij die van huismerk AH zit er echt een ontwerpfout ofzo in, want elke keer scheurt die maar voor de helft eraf en moet ik de randjes er weer af peuterenOok als ik 'm heel netjes bij het hoekje probeer eraf te trekken.
Ik bedoel, ook een huismerk zou toch gewoon goed in elkaar moeten zitten? En maandverband/tampons van andere merken zijn al zo duur. En ongesteld zijn is al frustrerend genoeg, dan wol je dit er niet ook nog bij
Maar zo heb ik ook wel eens tampons gehad waarbij het enorm moeilijk was het plasticje eraf te draaien, daar zouden ze echt iets aan moeten doen
Moska schreef:Haha. Zoiets heb ik ook een keer gedaan, maar dan met koeknuffelen. Sommige collega’s helemaal in paniek omdat ze dachten dat we daadwerkelijk bij een koe in de buurt zouden zijn. En wij van de organisatie de grootste lol, want wij hadden een koeienpak gehuurd en hebben iedereen geknuffeld
nicole_floor schreef:Ineke2 schreef:Gelukkig zijn onze teamuitjes niet heftig. Gewoon uit eten en een rustige activiteit.
Jaa hier ook! Keer boerengolven of een speurtocht, ruiger wordt het niet.