Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 20:22

Gigantische muggenbult op mn voet. Ook al vraag ik mij af of het uberhaupt een muggenbult is. Ik zie 'm gewoon door m'n sok heen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 20:22

Werken gaat toch voor?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 20:28

juval schreef:
Het gaat mij er vooral om dat ik ongevraagd en verplicht ben ingedeeld net op de tijd dat ik moet werken (melken). Ruilen heb ik geprobeerd, maar nog niemand kunnen vinden. Er zijn meer ouders die moeten werken en dus niet kunnen. Ik weet nog niet hoe ik dit ga oplossen.

Betaald werk gaat toch echt voor. Ongevraagd indelen prima, mits er dan ruimte is voor aanpassingen als iemand betaald werk moet doen op dat tijdstip.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:00

Onze kat zit zijn vlees op te schrokken en heeft nu al 2x alles eruit gekotst.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:01

Dat ik 0,54 cent teveel uitkering ontvangt om kwijtschelding te krijgen. :=

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:02

Was gisteren in de Divoza in Leek, wilde een nieuwe rijbroek. Nog afgezien van het feit dat de winkel er op sommige plekken uitziet alsof ze bijna falliet gaan (vrijwel lege schappen op diverse plekken), is er ook gewoon geen broek meer zonder die plaktroep te vinden |( Ik wilde ook graag nieuwe Roeckl handschoenen, helaas hingen er slechts drie paar en helaas niet in mijn maat. We gaan nu binnenkort maar naar Duitsland, hopelijk slaag ik daar.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:09

Moska schreef:
Was gisteren in de Divoza in Leek, wilde een nieuwe rijbroek. Nog afgezien van het feit dat de winkel er op sommige plekken uitziet alsof ze bijna falliet gaan (vrijwel lege schappen op diverse plekken), is er ook gewoon geen broek meer zonder die plaktroep te vinden |( Ik wilde ook graag nieuwe Roeckl handschoenen, helaas hingen er slechts drie paar en helaas niet in mijn maat. We gaan nu binnenkort maar naar Duitsland, hopelijk slaag ik daar.

Ja, ik moest laatst ook naar een andere paardenzaak omdat ze bij divoza weer iets niet op voorraad hadden. Divoza heeft dat altijd al wel gehad maar nu is het wel heel erg met de voorraden. Hun website is ook een drama
Ik denk dat ze ook stevige concurrentie hebben van bv agradi.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:12

Het aquarium.. paar weken terug heeft mijn vriend tweedehands een zoutwater aquarium overgenomen. Hele gave bak, daar niet van.

Maar er kwam zoveel extra zooi mee dat al weken mijn huis vol staat. Niks wordt opgeruimd, want hij heeft het dagelijks nodig momenteel.
De bak draait nog niet lekker, waterkwaliteit schommelt heel erg, dus vraagt veel aandacht. En inmiddels al zoveel extra geld uitgegeven aan dat ding.
Ik kan er nog niet van genieten..

En als klap op de vuurpijl..
Ik moest hele dag werken vandaag en vriend zou even aan de gang gaan in huis. kom ik thui.. nog grotere puinhoop, nieuw filter op de bak die ongelooflijk veel herrie maakt op dit moment.. hij krijgt hem niet lekker draaiend

Ik kan wel janken |( ben moe, overprikkeld. Kan niet eens lekker rustig zitten. Laat staan zo tv kijken..
Denk dat ik even snel wat eet en dan mijn bed in duiken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:44

Ik kan ook wel hele verhalen schrijven over Divoza en slecht leveren, het is echt waardeloos...

--

Mijn buurman, werkt niet hele dag de tijd en wanneer gaat meneer druk aan de klus en lawaai maken? Juist tussen 20 en 22 uur in de avond.

Wordt echt gek van al die apparaten die je een paar keer in de week hoort. Ik snap dat er geklust moet worden , maar na 4 jaar is alles toch ook wel een keer een beetje klaar :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 22:40

Moska schreef:

In Enschede is de Divoza al definitief dicht gegaan. Zegt genoeg denk ik. Ik kom er al jaren niet meer... Ga veel liever naar de epplejeck.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 23:01

Ik kom veel liever bij divoza als ej. Die laatste is echt bizar achteruit gegaan met aanbiedingen of kortingen en mist een heel groot gedeelte van de klantvriendelijk en klantgerichtheid van divoza of andere zaken. :=

Nog steeds geen brief ontvangen van instantie vandaag.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 23:13

Nou ieder zijn smaak dus. Want ik vond de klantvriendelijkheid van de Divoza altijd 0,0. :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 00:02

Irritatie: een geestelijk eencellige die zijn witte bus zo heeft neergezet dat alleen mensen met een timmermansoog hun auto tussen zijn k*tbus en mijn auto door gemanoeuvreerd krijgen zonder schade te rijden. Fokking White Van Man……krijg een enge ziekte, jij zoon van een publieke vrouw…..

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 01:04

nicole_floor schreef:
Nou ieder zijn smaak dus. Want ik vond de klantvriendelijkheid van de Divoza altijd 0,0. :+

Die ervaring deel ik.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 01:47

Hele dag moe en wanneer ik wil slapen ping wakker. En al hele week gespannen voor iets morgen. Hopelijk na morgen duidelijkheid en dan weer beter slapen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 03:18

Cowboy55 schreef:
Irritatie: een geestelijk eencellige die zijn witte bus zo heeft neergezet dat alleen mensen met een timmermansoog hun auto tussen zijn k*tbus en mijn auto door gemanoeuvreerd krijgen zonder schade te rijden. Fokking White Van Man……krijg een enge ziekte, jij zoon van een publieke vrouw…..

Het zijn wel altijd die witte vw busjes he :+ gelukkig rij jij in een net burger autootje? Of op 1pk als Cowboy55 zijnde :') Onee..

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 07:24

Cowboy55 schreef:

Heerlijke beschreven _/-\o_ en zeer herkenbare ergernis. White Van Man is vanaf nu opgenomen in mijn verbale repertoire, klinkt nog wat aardiger dan wat ik ze meestal noem.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 08:26

Hutcherson schreef:
nicole_floor schreef:

Die ervaring deel ik.

Ik ook!

Heb er om die reden al eens gesolliciteerd om de klantvriendelijkheid te verhogen :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 08:41

miereneter schreef:
Cowboy55 schreef:

Heerlijke beschreven _/-\o_ en zeer herkenbare ergernis. White Van Man is vanaf nu opgenomen in mijn verbale repertoire, klinkt nog wat aardiger dan wat ik ze meestal noem.

Whaha bij mij ook, "White Van Man", te grappig.

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 10:03

Mijn zusje. En mn vader.
Mijn zusje (9) doet een half uur over het eten van een mini-croissantje. ZE IS 9! En t is niet 1x dat dat gebeurd, maar elke dag, elke keer dat we eten doet ze er enorm lang over. Ik mag inmiddels ook niks meer zeggen over dat ze smakt, wat "iedereen eet op zijn eigen manier" en "misschien moet jij dan even ergens anders gaan zitten, dan heb je er minder last van"
En mn vader boos elke keer broertje en ik er wat van zeggen, want nu pesten we haar.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 10:07

_Rebecca schreef:
Mijn zusje. En mn vader.
Mijn zusje (9) doet een half uur over het eten van een mini-croissantje. ZE IS 9! En t is niet 1x dat dat gebeurd, maar elke dag, elke keer dat we eten doet ze er enorm lang over. Ik mag inmiddels ook niks meer zeggen over dat ze smakt, wat "iedereen eet op zijn eigen manier" en "misschien moet jij dan even ergens anders gaan zitten, dan heb je er minder last van"
En mn vader boos elke keer broertje en ik er wat van zeggen, want nu pesten we haar.

Ik kan begrijpen dat het moeilijk is.
Maar probeer je er niet aan te irriteren.
Smak/eetgeluiden zijn niet fijn.
Maar helaas heeft je vader wel gelijk.
En dat ze zo lang over een croissant doet. Ik ben zelf ook een trage eter.
En het is niet ongezond om langzaam te eten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 10:17

CalipsoLover schreef:
_/-\o_

Ben er persoonlijk ook wel gewoon van aangedaan dat ze denken dat ik dit express zou gedaan hebben. De persoon in kwestie en ik zijn inderdaad niet de beste vrienden, maar iemand express negeren ligt toch buiten mijn aard. Als je er op dat moment niks over zegt, kom mij dan later ook niet beschuldigen van iets dat ik niet bewust gedaan heb.

Vrienden??
En dan zo -achteraf- reageren?
Poef, fijne vrienden zijn dat.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 10:18

hagelslag schreef:
_Rebecca schreef:
Mijn zusje. En mn vader.

Ik kan begrijpen dat het moeilijk is.
Maar probeer je er niet aan te irriteren.
Smak/eetgeluiden zijn niet fijn.
Maar helaas heeft je vader wel gelijk.
En dat ze zo lang over een croissant doet. Ik ben zelf ook een trage eter.
En het is niet ongezond om langzaam te eten

Niet smakken hoort gewoon bij de opvoeding.
Langzaam eten kan je niets aan doen. Smakken wel. Ik snap je irritatie wel.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 10:29

_Rebecca schreef:
Mijn zusje. En mn vader.

Sorry, maar smakken vind ik echt niet goed te praten. Je eet met je mond dicht (tenzij je zwaar verkouden bent en een paar dagen noodgedwongen zo moet eten). Zelf kan ik niet tegen eetgeluiden, mijn vader ook niet, en daarom hadden we vroeger en tot de dag van vandaag de radio aan. Eten in stilte is dodelijk voor ons. :')

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 10:49

Moska schreef:
Was gisteren in de Divoza in Leek, wilde een nieuwe rijbroek. Nog afgezien van het feit dat de winkel er op sommige plekken uitziet alsof ze bijna falliet gaan (vrijwel lege schappen op diverse plekken), is er ook gewoon geen broek meer zonder die plaktroep te vinden |(
Heb bij ej hetzelfde. Enkel wat huismerkbroeken en verder niks zonder siliconen te krijgen. Ik wil gewoon leer of stof, siliconen vind ik echt niks, maar dat is tegenwoordig best lastig blijkbaar. Buiten de Decathlon moet het dan online of naar een winkel ver weg.

Toen ik bij de ej was ben ik trouwens keurig geholpen, echt niks op aan te merken. Was zelfs enigsinds verbaast hoe veel tijd ze nam voor mij terwijl ze wist dat ik enkel aan het orienteren was en voorlopig niks ging kopen. Maar heb ook verhalen gehoord van stalgenoten waarbij het advies zo slecht is dat zelfs een leek snapt dat dat niet klopt, kwamen rare quotes van medewerkers voorbij. Bij hetzelfde filiaal dus. Lijkt dus ook enorm hit & mis afhankelijk van wie je treft.