Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
juval schreef:Het gaat mij er vooral om dat ik ongevraagd en verplicht ben ingedeeld net op de tijd dat ik moet werken (melken). Ruilen heb ik geprobeerd, maar nog niemand kunnen vinden. Er zijn meer ouders die moeten werken en dus niet kunnen. Ik weet nog niet hoe ik dit ga oplossen.
Moska schreef:Was gisteren in de Divoza in Leek, wilde een nieuwe rijbroek. Nog afgezien van het feit dat de winkel er op sommige plekken uitziet alsof ze bijna falliet gaan (vrijwel lege schappen op diverse plekken), is er ook gewoon geen broek meer zonder die plaktroep te vindenIk wilde ook graag nieuwe Roeckl handschoenen, helaas hingen er slechts drie paar en helaas niet in mijn maat. We gaan nu binnenkort maar naar Duitsland, hopelijk slaag ik daar.
Moska schreef:Was gisteren in de Divoza in Leek, wilde een nieuwe rijbroek. Nog afgezien van het feit dat de winkel er op sommige plekken uitziet alsof ze bijna falliet gaan (vrijwel lege schappen op diverse plekken), is er ook gewoon geen broek meer zonder die plaktroep te vindenIk wilde ook graag nieuwe Roeckl handschoenen, helaas hingen er slechts drie paar en helaas niet in mijn maat. We gaan nu binnenkort maar naar Duitsland, hopelijk slaag ik daar.
Cowboy55 schreef:Irritatie: een geestelijk eencellige die zijn witte bus zo heeft neergezet dat alleen mensen met een timmermansoog hun auto tussen zijn k*tbus en mijn auto door gemanoeuvreerd krijgen zonder schade te rijden. Fokking White Van Man……krijg een enge ziekte, jij zoon van een publieke vrouw…..
Cowboy55 schreef:Irritatie: een geestelijk eencellige die zijn witte bus zo heeft neergezet dat alleen mensen met een timmermansoog hun auto tussen zijn k*tbus en mijn auto door gemanoeuvreerd krijgen zonder schade te rijden. Fokking White Van Man……krijg een enge ziekte, jij zoon van een publieke vrouw…..
miereneter schreef:Cowboy55 schreef:Irritatie: een geestelijk eencellige die zijn witte bus zo heeft neergezet dat alleen mensen met een timmermansoog hun auto tussen zijn k*tbus en mijn auto door gemanoeuvreerd krijgen zonder schade te rijden. Fokking White Van Man……krijg een enge ziekte, jij zoon van een publieke vrouw…..
Heerlijke beschrevenen zeer herkenbare ergernis. White Van Man is vanaf nu opgenomen in mijn verbale repertoire, klinkt nog wat aardiger dan wat ik ze meestal noem.
_Rebecca schreef:Mijn zusje. En mn vader.
Mijn zusje (9) doet een half uur over het eten van een mini-croissantje. ZE IS 9! En t is niet 1x dat dat gebeurd, maar elke dag, elke keer dat we eten doet ze er enorm lang over. Ik mag inmiddels ook niks meer zeggen over dat ze smakt, wat "iedereen eet op zijn eigen manier" en "misschien moet jij dan even ergens anders gaan zitten, dan heb je er minder last van"
En mn vader boos elke keer broertje en ik er wat van zeggen, want nu pesten we haar.
CalipsoLover schreef:![]()
Ben er persoonlijk ook wel gewoon van aangedaan dat ze denken dat ik dit express zou gedaan hebben. De persoon in kwestie en ik zijn inderdaad niet de beste vrienden, maar iemand express negeren ligt toch buiten mijn aard. Als je er op dat moment niks over zegt, kom mij dan later ook niet beschuldigen van iets dat ik niet bewust gedaan heb.
hagelslag schreef:_Rebecca schreef:Mijn zusje. En mn vader.
Mijn zusje (9) doet een half uur over het eten van een mini-croissantje. ZE IS 9! En t is niet 1x dat dat gebeurd, maar elke dag, elke keer dat we eten doet ze er enorm lang over. Ik mag inmiddels ook niks meer zeggen over dat ze smakt, wat "iedereen eet op zijn eigen manier" en "misschien moet jij dan even ergens anders gaan zitten, dan heb je er minder last van"
En mn vader boos elke keer broertje en ik er wat van zeggen, want nu pesten we haar.
Ik kan begrijpen dat het moeilijk is.
Maar probeer je er niet aan te irriteren.
Smak/eetgeluiden zijn niet fijn.
Maar helaas heeft je vader wel gelijk.
En dat ze zo lang over een croissant doet. Ik ben zelf ook een trage eter.
En het is niet ongezond om langzaam te eten
_Rebecca schreef:Mijn zusje. En mn vader.
Moska schreef:Heb bij ej hetzelfde. Enkel wat huismerkbroeken en verder niks zonder siliconen te krijgen. Ik wil gewoon leer of stof, siliconen vind ik echt niks, maar dat is tegenwoordig best lastig blijkbaar. Buiten de Decathlon moet het dan online of naar een winkel ver weg.Was gisteren in de Divoza in Leek, wilde een nieuwe rijbroek. Nog afgezien van het feit dat de winkel er op sommige plekken uitziet alsof ze bijna falliet gaan (vrijwel lege schappen op diverse plekken), is er ook gewoon geen broek meer zonder die plaktroep te vinden