fleurtjeuh schreef:Vandaag ineens weer zo'n dag dat ik mn vroegere beste vriendin mis..
Paar jaar geleden heel even contact gehad waarna ze t ineens liet afweten en zei geen zin te hebben om de vriendschap weer op te bouwen..
En sinds haar heb ik eigenlijk geen vrienden meer en soms doet dat even best wel pijn. Zoals vandaag.
Moeilijk is dat hé! Ik mis een oude vriendin van mij ook nog wel eens. Soms wil ik haar eens vragen of we niet weer opnieuw kunnen beginnen , maar ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin om afgewezen te worden en of er weer energie voor niks in te steken.
We zijn opzich wel goed 'uit elkaar ' gegaan en hebben respect voor elkaar en zo nu en dan kom ik haar wel tegen maar dan is het heel afstandelijk enz.
Maar met missen is niks mis mee. Je moet er niet in doorslaan natuurlijk , maar soms duurt verwerken nu eenmaal erg lang. Vervelende is dat je niet altijd grip erop hebt en het zomaar je aanvliegt.
Ik heb het vaak vlak voor mijn maandelijkse periode, ik ben dan soms zo emotioneel om niks