Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 17:28

Maddy_Paola schreef:
Blijkbaar mag je geen passieve scroller meer zijn op instagram, ik scroll altijd heel lui en bekijk iedereens verhalen maar like zeer zelden, reageer nog minder. Maar blijkbaar is dat een reden om te blokkeren 8)7

Het kan een reden zijn om te denken dat je geen interesse hebt in die mensen. Blokkeren gaat wat ver, maar goed zeker van jongere mensen bestaat een deel van het leven op sociaal media. Misschien even over praten? Dat lost miscommunicatie vaak wel op.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 17:34

fleurtjeuh schreef:
Vandaag ineens weer zo'n dag dat ik mn vroegere beste vriendin mis..
Paar jaar geleden heel even contact gehad waarna ze t ineens liet afweten en zei geen zin te hebben om de vriendschap weer op te bouwen..
En sinds haar heb ik eigenlijk geen vrienden meer en soms doet dat even best wel pijn. Zoals vandaag.

Moeilijk is dat hé! Ik mis een oude vriendin van mij ook nog wel eens. Soms wil ik haar eens vragen of we niet weer opnieuw kunnen beginnen , maar ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin om afgewezen te worden en of er weer energie voor niks in te steken.

We zijn opzich wel goed 'uit elkaar ' gegaan en hebben respect voor elkaar en zo nu en dan kom ik haar wel tegen maar dan is het heel afstandelijk enz.

Maar met missen is niks mis mee. Je moet er niet in doorslaan natuurlijk , maar soms duurt verwerken nu eenmaal erg lang. Vervelende is dat je niet altijd grip erop hebt en het zomaar je aanvliegt.

Ik heb het vaak vlak voor mijn maandelijkse periode, ik ben dan soms zo emotioneel om niks :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 17:44

Ineke2 schreef:
Maddy_Paola schreef:
Blijkbaar mag je geen passieve scroller meer zijn op instagram, ik scroll altijd heel lui en bekijk iedereens verhalen maar like zeer zelden, reageer nog minder. Maar blijkbaar is dat een reden om te blokkeren 8)7

Het kan een reden zijn om te denken dat je geen interesse hebt in die mensen. Blokkeren gaat wat ver, maar goed zeker van jongere mensen bestaat een deel van het leven op sociaal media. Misschien even over praten? Dat lost miscommunicatie vaak wel op.

Of misschien denken ze dat je een bot bent :).

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 17:52

Oja zou ook nog kunnen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 18:01

Gaat om een oud stalgenoot, heb wel meer zulke mensen, spreek elkaar niet maar tich geïnteresseerd in hoe t met de paarden gaat

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 18:03

Mjah toch maar wat meer berichten liken adviseer ik dan maar. Is ook leuk voor degene die het bericht plaatst.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 18:07

Nyaleti schreef:
Vanmiddag poging 2 voor een kitten.
Krijg ik een berichtje dat het beestje vannacht is ontsnapt en nu kwijt is..
1 Hoezo weet een jonge kitten überhaupt al wat buiten is? 2 Hoe kan hij nou weer naar buiten ontsnappen..
Nja die is weg en vinden ze niet meer terug hoor.

Pff klaar mee. Zoveel afgezocht online en nergens een goed gevoel bij verder. En thuis een kitten die smeekt om een vriendje.

Wat voor iets zoek je? En wanneer?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 18:44

Maralyn heeft foster kittens dacht ik.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 20:18

Wakker geworden met kloppende hoofdpijn en het is nog steeds niet weggetrokken.. 8)7 %)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 21:14

imaudy schreef:
Maralyn heeft foster kittens dacht ik.

Klopt!!

Wel vanuit het asiel in Stadskanaal...

Heb nu twee poesjes en drie katers.
Twee katers zijn onwijs aanwezig en kunnen over drie weken (ook apart van elkaar) geplaatst worden.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 21:26

Nyaleti schreef:
Vanmiddag poging 2 voor een kitten.
Krijg ik een berichtje dat het beestje vannacht is ontsnapt en nu kwijt is..
1 Hoezo weet een jonge kitten überhaupt al wat buiten is? 2 Hoe kan hij nou weer naar buiten ontsnappen..
Nja die is weg en vinden ze niet meer terug hoor.

Pff klaar mee. Zoveel afgezocht online en nergens een goed gevoel bij verder. En thuis een kitten die smeekt om een vriendje.

Vriendin van mij heeft kittens? Grens Drenthe/Friesland …

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 21:46

De asielen zitten bomvol kittens, leuke, lieve kittens die door gastgezinnen liefdevol zijn verzorgd. Alleen al in Beilen zijn 300 kittens op zoek naar een baasje. Ik zou de mensen die voor de lol een nestje hebben in dit geval links laten liggen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 22:04

Ja de asiels zitten ramvol. Maar hier in de omgeving willen ze alles in koppels plaatsen. Degene die los te plaatsen zijn, waren of nog ziekjes, flink ziek geweest of schuw. Ik ga geen problemen kopen en de kitten die hier al zit is veel te druk voor een nog schuwe kitten.
En ik kan geen weken wachten tot de ideale match voorbij komt want de kleine hier wil zo graag een vriendje.

Morgen via Marktplaats idd poging 3 voor een kitten. Gelukkig wel eentje die al gevaccineerd en dus gecheckt is.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 05:08

Vannacht aansluiting gemist in stockholm. Normaal al poedersuiker maar als je een hond in het ruim hebt al helemaal.

Hond en ik hebben er dus een nachtje luchthaven opzitten en dadelijk weer inchecken. Gelukkig hebben ze ons omgeboekt en ik hoop maar dat dat goed is gegaan.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 06:36

Veel te warm vannacht. En een reeks muggen die toch nog plekjes vonden, ondanks ik mij had ingesmeerd.

Zo niet fijn.
Aankomende nacht maar de klamboe naar buiten en de matrassen mee.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 06:53

Schuur_ schreef:
Vannacht aansluiting gemist in stockholm. Normaal al poedersuiker maar als je een hond in het ruim hebt al helemaal.

Hond en ik hebben er dus een nachtje luchthaven opzitten en dadelijk weer inchecken. Gelukkig hebben ze ons omgeboekt en ik hoop maar dat dat goed is gegaan.

Dat is rot zeg, hopelijk gaat alles vanaf nu voorspoedig en zijn de hond en jij vanmiddag fijn thuis.

Vandaag moet ik 2x naar het ziekenhuis. Eerst in de ochtend voor mijn inmiddels normale routine + de diëtiste. En dan later in de middag nog een keer maar dan voor een mri oja en de huisarts kan weer bellen, want die heb ik nog steeds niet gesproken en ik had vrijdag opnieuw naar de praktijk gebeld en nu zou ze vandaag bellen… Nou ben benieuwd :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 07:16

Sta ik vanmorgen mijn puffer te nemen, flikkert dat doppie onder de kast...
Sta ik met een bezem te vegen onder mijn kast in de hoop dat het doppie te voorschijn komt... komt uiteindelijk het doppie te voorschijn en heb ik het vast, mietert het weer op de grond en onder de kast.

En de leuke jongen was niet in de tram... voor niks opgedost...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 07:20

De vakantie is weer voorbij, de kinderen weer naar school. Het voelt alleen totaal niet dat we vakantie hebben gehad.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 08:52

- Vanmorgen bij kantoor aangekomen, is de weg geblokkeerd door een vrachtwagen. Auto maar ergens anders geparkeerd -O-
- Een radiator die blijkbaar last heeft van lucht, ik hoor constant klotsend water? :?
- Hoofdpijn en wat duizelig -O-
- Gewoon even allemaal meh.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 09:04

Scholen zijn weer begonnen gedaan met de rust. -O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 09:14

Voor de eerste keer ongesteld geworden na mijn bevalling -O- Ik zal jullie details besparen maar enige waarschuwing was fijn geweest := Echt holy s**t…

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 09:15

Klinkt als een rotdag Ineke! Succes zo, hopelijk valt het mee!

Marcella hoe is het met je hond, enige verandering of nog steeds zo slecht?

Ik heb een mega hoofdpijn, liefst zou ik mij nu verstoppen in een donkere kamer met dekens over mij heen maar ik moet nog zo veel doen deze ochtend

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-23 09:18

Ben op het werk na vannacht tot 00.45 de laatste eindsprint voor school/stage te hebben gedaan. Had er het volste vertrouwen in tot het laatste document wat ik gister heb gemaakt. Heb daardoor echt angst dat ik het niet ga halen.

Zit op kantoor maar lig het liefst in bed te slapen. Ik wil er niet aan denken. Kan ik gewoon ff slapen tot ik de beoordeling krijg aub?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 10:29

Alles gaat mis met de cijfertjes %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 10:32

Moe :z

En werken tot 18