Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Dat er net twee verdachte figuren om het pand liepen. Ik ging toch nog even wisselen van parkeerplaats en ze voelden zich duidelijk betrapt want ze gingen achter een muurtje staan en even later liepen ze aan de andere kant weer voorbij. Heb ze strak aangekeken dan weten ze in ieder geval dat ik ze gezien heb.
Er worden om de zoveel tijd auto's in de fik gestoken zou zo maar kunnen dat dit er weer een paar zijn. Of ze wouden iets stelen , maar ze deden nogal bijzonder. We hebben nog dubbel gecheckt buiten.
_San87_ schreef:maralyn schreef:Sommige mensen zijn net potloden.
Verschrikkelijk is dat zeg!!
Je hebt t goed gedaan hoor!
Sommige mensen zijn net potloden? Is dat een uitdrukking?
_San87_ schreef:maralyn schreef:Sommige mensen zijn net potloden.
Verschrikkelijk is dat zeg!!
Je hebt t goed gedaan hoor!
Sommige mensen zijn net potloden? Is dat een uitdrukking?
fohadie schreef:Wat een nare hondeneigenaar, zeg! Zo verpest hij het ook voor andere mensen met een (grote) hond. Ik snap je ergernis volkomen. Toch ee klein vraagje: kan het zijn dat de eigenaar misschien niet eens doorhad dat jij ook een hond bij je had? Omdat hij onder de bank zat? Niet dat het gedrag dan goed is, want stel er was geen andere hond en jij was angstig voor honden?
Gelukkig waren er medepassagiers die het voor je opnamen. Hoe gaat het nu met je hond? Nog last van stress?
Hilli schreef:Overigens hoef je niet met je goed opgevoede hond in de trein te zitten (wat naar voor Pers, die situatie!), maar gewoon ergens wandelen met paard trekt dat soort lui ook aan. Doe je hond aan de lijn als hij niet luistert!