Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:02

Wat een leuk pakket !!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:23

Weer zon mooi pakket! Wat is iedereen toch verwend dit jaar.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:35

Castamickey, leuk pakket! <3
Fijn dat je hem dan toch hebt kunnen uitpakken!

Maar verder...
Jongens jongens wat een niveau 8)7

Sommige mensen moeten eens nadenken voor ze iets klakkeloos ergens neerzetten, we zijn immers allemaal volwassen!

Voor nu ontstip ik het topic want ik vind de sfeer echt niet leuk zo :wave:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:44

Dit was mijn eerste jaar en ik weet niet of ik volgend jaar wel mee doe. Inderdaad de sfeer was ver te zoeken, vriendjespolitiek kan ik me ook wel in vinden (niet vanuit het beheer), maar er waren Bokkers die even dachten te bepalen wat een ander wel of niet mag plaatsen. Ook echt die sneer van Urbanus... serieus? Ben jij nu een volwassen persoon? :+

En ja het is gewoon niet leuk als je lootje zich ineens terugtrekt -O-

Gelukkig is dat wel helemaal goed gekomen! En heb ik zelf ook een leuk pakket gehad! :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:58

Ik denk dat me ook maar terugtrek uit dit topic.

Persoonlijk kan ik zeggen dat dit een geslaagde ss was. Ik was ontzettend blij met het pakket dat ik van mijn santa heb gekregen. En ik heb met veel plezier en voorpret het pakket voor Kimberley gemaakt.

Voor de rest kies ik ervoor om me niet in de huidige discussie te mengen. Verspilde moeite en zonde van de kerstgedachte die ik graag nog wat langer wil vasthouden.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:59

Weet je, laten we dit topic dramavrij houden. Mensen die me wat zeggen willen, kunnen dat via pb doen. Ik wens iedereen een fijne oud en nieuw en nog een fijner 2023!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:18

Ik snap dat mensen ervoor kiezen om zich terug te trekken, maar ik zou het wel jammer voor Iris en haar Santa vinden als niemand haar pakket ziet :o

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:37

CastaMickey schreef:
[Santapost]

Ahhh, wat een leuk pakket! Ik dacht even heel oenig dat de klompen ook onderdeel waren, maar dat zou wel adresbeveiliging zijn geweest. :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:46

M_D_H schreef:
Ik snap dat mensen ervoor kiezen om zich terug te trekken, maar ik zou het wel jammer voor Iris en haar Santa vinden als niemand haar pakket ziet :o

Ik wacht nog in spanning hoor!
Daarna zal ik me pas terug trekken.
Ben heel benieuwd!

En CastaMickey, wat een supertof pakket *\o/*

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:46

Wat een leuk pakket!! Ben benieuwd naar de laatste *\o/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:48

Leuk pakket!

Ik blijf ook tot het einde. Iig fijn dat dit jaar alle pakketten zijn aangekomen!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:56

Ik vind het topic een vervelende wending krijgen uit iets wat ontstaat door iets leuks voor een ander te doen.

Ik vond niks mis met de manier waarop het gegaan is kwa verdeling ergens denk ik dat het niet gek is als er bepaalde uitsluitingen zijn want zoals ik lees zijn er toch mensen die elkaar niet liggen en als diegene het lootje heeft misschien zich niet volledig in zou zetten. Als mdh en ynskek hier dan geen moeite mee hebben kan dat toch gewoon?

Zullen we dan nu gezellig doen voor het laatste pakket en de sfeer niet laten verpesten verder?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:08

Mooi pakket CastaMickey ! Uit de hoge hoed vind ik ook een goed idee, dacht eigenlijk dat dat al gebeurde, want ik had een verzoek gedaan voor iemand met een kat omdat ik van de zomer geweldige kattenkadootjes had gekocht. Die heb ik nog steeds dus. Maar dat maakt verder niet uit, ik heb me wel uitgeleefd.

Ik vind het jammer dat negativiteit lijkt te overheersen, want ik vond het geweldig en aan de pakketten te zien heeft iedereen extra moeite gedaan voor de ander. Echt iedereen, ik heb geen pakket gezien dat ik niet zelf zou willen krijgen.

Wat ik wel vond is als pimaude aangeeft dat ze moeite heeft met babyverhalen, dat daar dan geen rekening mee gehouden wordt. Dat is toch simpel in mijn beleving, zij heeft er moeite mee dus dan ga je geen juichende verhalen over kinderen schrijven, daar is het topic ook niet voor.

Het beheer heeft het super gedaan wat mij betreft, complimenten. Mensen wees gewoon blij dat iedereen zoveel moeite voor elkaar heeft gedaan en hou gewoon een beetje rekening met elkaar, dan zijn er nooit problemen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:09

Hiraeth schreef:
CastaMickey schreef:
[Santapost]

Ahhh, wat een leuk pakket! Ik dacht even heel oenig dat de klompen ook onderdeel waren, maar dat zou wel adresbeveiliging zijn geweest. :D

Haha dat dacht ik dus ook eerst!

Wat een leuk pakket weer *\o/* *\o/*

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:53

M_D_H schreef:

Het topic is pas klaar als ook het laatste pakket er is, we er een uitgebreid verslag van hebben gezien én de Santa (zonder spieken >;) ) geraden is. Tot die tijd blijf ik lekker hangen :)
De discussie lijkt me wel klaar anders blijft er gezever tot we zo onderhand weer lootjes kunnen trekken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 22:32

CastaMickey schreef:
@haike ben jij mijn santa? <3

Ik kan niet heel veel van de letters maken dus ik ben begonnen bij de andere hints, als ik op vos zoek in het topic kom ik niet heel ver maar toen ik op kerstkaarten zocht kwamen er een paar mensen naar boven. Neonlight was al geraden, maar in het bericht van haike stond dat ze elk jaar een paar kaarten stuurt maar wel elk jaar verschillende wilt, dus dat komt overeen met de hint. Ik heb even verder in je berichten gespit en daar staat ook dat je niet zo'n fan bent van alcohol, maar wel van biertjes. In de lijst van 18 december ben jij nog niet geraden als ik het goed zie, dus daarom denk ik dat ik jou mag bedanken voor dit mooie pakket, klopt dat? :):)

Dat klopt!
Ik vond je in eerste instantie een moeilijk lootje (alleen al, wat zijn leuke druppeloorbellen, voor iemand die nooit sierraden draagt is best een opgave ;)) maar toen ik eenmaal dieper ging graven kreeg ik wel meer ideeën. Boek en koektrommel waren een gok, ik hoop dat die ook bij je passen. Ik vond het super leuk uiteindelijk om jouw Santa te zijn!

Iris ik hoop dat jij snel van jouw pakket kan gaan genieten ook!
Ik ben wel heel blij nog met jouw pakket, hoop de foto lijstjes komende week op te gaan hangen en de boekensteunen staan al.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 23:00

Haike goed om te horen dat je er blij mee bent!
Had je gezien dat je de boekensteunen ook nog met foto’s kan versieren?
Ik kon geen leuke Fotos van je vinden vandaar dat er geen Fotos bij zaten
Moet eerlijk bekennen dat ik best zenuwachtig was naar je reactie hoopte zo dat je het leuk vond. Had zo uitgespit wat je graag wou hebben dat ik ineens heel erg begon te twijfelen toen ik het pakket opstuurde maar gelukkig ben je er blij mee *\o/* <3

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 11:10

Wat een mooi pakket!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:23

Fijn dat de laatste pakketten ook binnen zijn. Wat leuk dat jullie daar zo blij mee zijn. *\o/*

Ik heb de discussie op de achtergrond gevolgd. Voor mij was het de eerste keer. Ik had zelf een super leuk en persoonlijk pakket ontvangen. Ik had zelf ook een leuk lootje, helaas wel iets minder actief waardoor zij mijn vragen niet heeft beantwoord. Op zich maakt dat mij niet zoveel uit, ik had wellicht een iets ander pakket kunnen maken maar uiteindelijk heb ik wat leuks verzonden en er plezier aan beleefd.

Organisatie bedankt. (Moet zeggen dat ik ook dacht dat alle lootjes uit de hoge hoed getrokken werden, gezien de reacties misschien de tip voor volgend jaar, kost jullie ook minder tijd)

Voor nu wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en wellicht tot de volgende editie.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 19:36

Eigenlijk is t gewoon wel bijzonder dat er vooral 1 persoon nogal de sfeer bepaald in dit topic en daar mee weg komt omdat dat blijkbaar mag volgens de regels. Wellicht goed om daar volgend jaar dan ook een regel over te maken. Toch jammer van de kerstgedachte zo. Lootjes in de hoge hoed lijkt me ook prima, maar begrijp ook dat dat wellicht consequenties heeft.

Bedankt organisatie! Ik vond het ondanks het 'gedoe' een geslaagde editie. De wekelijkse vragen vond ik erg handig en maakte het voor velen ook makkelijker om aan te haken en actief te blijven.

Nu nog even wachten tot het laatste pakket wordt uitgepakt, ben benieuwd!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 23:13

Ik blijf gewoon volgen tot het laatste pakket getoond is.
Ik ben benieuwd.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 01:08

Gelukkig nieuwjaar!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 02:05

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!! **\O/**

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 02:07