Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 12:40

Captain schreef:
Ja ik had ook nooit verwacht dat ik zo zou blijven zitten en lijden :') maar ik kan de hele dag thuis in m'n pyjama zitten, 's middags lekker naar stal en de uren later inhalen en het betaald gewoon goed voor wat ik doe. :+

Misschien ooit...

Dat is ook wat waard, natuurlijk :)).

Wat jij doet kan ik ook, als ik zou willen. Of nou ja, ik moet wel 2x per week naar kantoor. Maar de dagen dat ik thuis werk kan ik mijn tijden ook zelf indelen :j.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 13:16

fotolijstje schreef:
Ik ben zo duizelig opeens. En het gaat niet weg -O-

Nog steeds niet weg, hoofdpijn gekregen en misselijk geworden. Ik ben nu op school maar ik denk dat ik straks weg ga

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 13:27

Captain schreef:
Ja ik had ook nooit verwacht dat ik zo zou blijven zitten en lijden :') maar ik kan de hele dag thuis in m'n pyjama zitten, 's middags lekker naar stal en de uren later inhalen en het betaald gewoon goed voor wat ik doe. :+

Misschien ooit...

Als dat het voor jou de moeite maakt is dat helemaal prima :j

Ik kan het echt niet, iets tegen mijn goesting doen.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 13:36

Ik denk dat ik foto's van m'n voeten ga verkopen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 14:17

Kiespijn van mijn verstandskies die al maanden in vlagen aan het doorkomen is

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 14:22

fotolijstje schreef:
Rijles ging zo poedersuiker, bijna 2x gejankt omdat het mij niet lukt -O- -O-

Zie vaker je frustratie van je rijlessen voorbij komen.
Vraag me nog steeds af wat en waarom het niet lukt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 14:34

astrea schreef:
fotolijstje schreef:
Rijles ging zo poedersuiker, bijna 2x gejankt omdat het mij niet lukt -O- -O-

Bochtje achteruit bijv, ik stuur automatisch de verkeerde kant op, waarom geen idee.
En het kijken, binnen buiten schouder zit gewoon niet in mijn systeem en daarom doe ik het ook niet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 14:49

fotolijstje schreef:
astrea schreef:

Bochtje achteruit bijv, ik stuur automatisch de verkeerde kant op, waarom geen idee.
En het kijken, binnen buiten schouder zit gewoon niet in mijn systeem en daarom doe ik het ook niet.

En daarom heb je lessen.
Om je dit soort dingen aan te leren.

Zit jezelf niet zo veel op je kop. Tuurlijk zit het niet in je systeem, je moet het nog leren!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 14:51

Waarom zou je een briefje in de bus doen dat er werkzaamheden zijn afgelopen vrijdag en de straat leeg moet zijn, om vervolgens niet op te komen dagen en zonder briefje vandaag aan het werk gaan om auto's heen en mensen gewoon vast zetten?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 15:39

Ze zijn in de straat bezig met glasvezel leggen, al een paar dagen achter elkaar. En ik word GÉK en overprikkeld van zo'n trilplaatding, dat ze gebruiken om de tegels te trillen. Hopelijk zijn ze snel klaar.

Oh en ik kwam er achter dat ze blijkbaar water van onze buitentapje hebben gepakt. Is op zich niet zo erg maar vind het een beetje gek dat dit zomaar wordt gebruikt? Wist niet dat dat normaal was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 15:47

Ik krijg extra begeleiding bij het zoeken naar een stage vanwege mijn beperking, onder andere een lijst met bedrijven waarmee ik contact op kan nemen. Deze lijst is aangepast aan mijn interesses en talenten, en de reisafstand die ik maximaal red.
Een klasgenoot die gewoon gezond is en makkelijk contact maakt met mensen wilt deze lijst nu hebben. Ik wil hem niet geven, want dit is mijn extra ondersteuning en aangezien zij veel makkelijker contact maakt zie ik al voor me dat mijn stageplek door mijn neus geboord wordt. Ik heb niet voor niets recht op deze extra ondersteuning. Ook heeft zij totaal andere interesses.
Als deze lijst bedoeld was om te delen was hij toch wel naar alle studenten gestuurd? Ze is beledigd dat ik haar niet wil helpen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:07

Even de tp-link installeren. Fluitje van een cent.

Maar nee, hij maakt geen connectie met de router :').

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:09

[***] schreef:
Ik krijg extra begeleiding bij het zoeken naar een stage vanwege mijn beperking, onder andere een lijst met bedrijven waarmee ik contact op kan nemen. Deze lijst is aangepast aan mijn interesses en talenten, en de reisafstand die ik maximaal red.
Een klasgenoot die gewoon gezond is en makkelijk contact maakt met mensen wilt deze lijst nu hebben. Ik wil hem niet geven, want dit is mijn extra ondersteuning en aangezien zij veel makkelijker contact maakt zie ik al voor me dat mijn stageplek door mijn neus geboord wordt. Ik heb niet voor niets recht op deze extra ondersteuning. Ook heeft zij totaal andere interesses.
Als deze lijst bedoeld was om te delen was hij toch wel naar alle studenten gestuurd? Ze is beledigd dat ik haar niet wil helpen...

Nee hoor, niet delen.
Aangeven dat het een prive lijst is en als ze ook een gepersonaliseerde lijst wil dat ze contact op moet nemen met de school zodat die dat voor haar kunnen regelen als ze daar recht op heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:38

fotolijstje schreef:
astrea schreef:

Ik denk dat je gewoon hele hoge eisen aan jezelf stelt. Klikt het wel met je instructeur?

Nogmaals, ik heb meer dan 100 uur rijles gehad. Misschien ook wel meer dan 200, maar er was een moment dat ik het niet meer bijhield :') . En 6e x pas geslaagd. De aanhouder wint.

Maar ik weet wel uit ervaring dat een rotinstructeur je behoorlijk kan verlammen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:47

Sterkte Berdien met je knappe paardenbeest. Hopelijk vind je snel een warme, dampende hoop. :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:57

MyWishMax schreef:
Waarom zou je een briefje in de bus doen dat er werkzaamheden zijn afgelopen vrijdag en de straat leeg moet zijn, om vervolgens niet op te komen dagen en zonder briefje vandaag aan het werk gaan om auto's heen en mensen gewoon vast zetten?

Herkenbaar.
Maar dan met de glasvezel.
Op de dag dat ze zouden komen niemand.
Paar dagen later zijn ze de oprit open aan het graven. Ook niet even aanbellen nee gewoon beginnen.
Kon er nog net langs. Was ik 5 minuten later geweest niet meer.

Daarnaast zouden ze vooraf ook laten weten wanneer ze dus tot aan de voordeur moesten graven. Dan moet de poort dus open.
Nee ook niet.

En ook als ze binnen moesten zijn ging op afspraak. Welke afspraak?
6 keer niet op komen dagen en dan vind de klantenservice het raar je ondertussen pissig bent...

Blij dat het ondertussen ligt. Maar Spie had er weinig van begrepen. En het regende klachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:02

Afbeelding

Tyft op met je designerhond die Jip, Moos of Beer heet en wiens aanschafprijs je beter in een fatsoenlijke puppycursus had kunnen steken. En laat, als je van je hond houdt, de mijne met rust. Danku.

(wat een utopie ;( ).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:44

Aan de muis die in de kamer van onze dochter zit.We hebben dus ook 4 katten in huis rondlopen.Gaat er toch iets mis.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:06

DuoPenotti schreef:
MyWishMax schreef:

Herkenbaar.
Maar dan met de glasvezel.
Op de dag dat ze zouden komen niemand.
Paar dagen later zijn ze de oprit open aan het graven. Ook niet even aanbellen nee gewoon beginnen.
Kon er nog net langs. Was ik 5 minuten later geweest niet meer.

Daarnaast zouden ze vooraf ook laten weten wanneer ze dus tot aan de voordeur moesten graven. Dan moet de poort dus open.
Nee ook niet.

En ook als ze binnen moesten zijn ging op afspraak. Welke afspraak?
6 keer niet op komen dagen en dan vind de klantenservice het raar je ondertussen pissig bent...

Blij dat het ondertussen ligt. Maar Spie had er weinig van begrepen. En het regende klachten.

Het is hier ook glasvezel :') in het voorjaar zouden ze het al gaan aanleggen, ook naar het huis toe. Nooit meer wat gehoord. Nu dan briefje, niet komen en vandaag ineens alles open zonder bericht.

En tegelijk geplande werkzaamheden aan energienet. Waardoor de stroom er volledig afging toen schoonmaakster er was. Maar ze hadden het niet gemeld en als storing benoemd want dan hoeven ze het niet aan te kondigen. Alleen toevallig dat de liander busjes eerst aankwamen, kwartier later de stroom eraf lag toen zij bezig en het dan zogenaamd een storing is. Waarvan al bekend was dat het tot half 12 zou duren.

Schoonmaakster was er van 9 tot 12. Zonder stroom en zonder warm water :+ ze heeft in laatste half uurtje alles gedaan warvoor ze stroom nodig had en voelde zich enorm schuldig dat het niet goed genoeg was naar haar zin. Heb haar maar verzekerd dat ze het super gedaan heeft

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:31

Aan het feit dat toen ik naar de wc was, de kat over mijn laptop toetsenbord heeft gelopen en ik nu mijn HELE medicatie opdracht kwijt ben en opnieuw kan beginnen. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:36

Menino schreef:
Ik denk dat je gewoon hele hoge eisen aan jezelf stelt. Klikt het wel met je instructeur?

Nogmaals, ik heb meer dan 100 uur rijles gehad. Misschien ook wel meer dan 200, maar er was een moment dat ik het niet meer bijhield :') . En 6e x pas geslaagd. De aanhouder wint.

Maar ik weet wel uit ervaring dat een rotinstructeur je behoorlijk kan verlammen.

Ja het zijn gewoon hoge eisen inderdaad maar vandaag zijn mijn instructeur dat het kijken er wil in moet komen anders kom ik er nooit. Mijn instructeur is wel een heel lief en aardig. Hij komt voor mij op als bestuurders geen afstand houden etc. :)
@Fleurtjeuh
Jouw opmerking doet mij echt goed dus dank daarvoor!! <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 19:01

Wat een gedoe om van londen naar de abba arena te komen. Paar keer de verkeerde metro gepakt ( iemand luisterde niet haha).

Uitgehongerd maar we zijn er en er wordt een burger klaar gemaakt :')

En daarna losgaan!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:20

aan mezelf dat ik zenuwachtig ben om mijn wenkbrauwen te laten in vorm zetten en epileren...
is ook niet de eerste keer maar toch
pfffff :roll:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:26

Wirobelgje schreef:
aan mezelf dat ik zenuwachtig ben om mijn wenkbrauwen te laten in vorm zetten en epileren...
is ook niet de eerste keer maar toch
pfffff :roll:

Komt goed! :*

Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:33

Half 12 vanmiddag, 'yes. Nog een uurtje werken en dan weekend!'

En toen bedacht ik mij dat het donderdag was, en geen vrijdag :+