Farjen schreef:Urbanus schreef:Ik heb vogelspinnen besteld. Zonder overleg.
Dat gaat herres worden.
Iew, ik zou mijn huis in brand steken denk ikStel je voor dat ze zouden ontsnappen
Dan gaan ze waarschijnlijk dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Ik heb een mutsig biechtje.
Ik heb het vrij recent uitgemaakt met mijn nu ex.
Ik wou met m praten over de relatie en hij maakte er zelf al van dat ik de hele relatie uit wou maken, zonder dat ik daar 1 woord over gezegd heb. Vervolgens kreeg ik een sneer dat ik zn hele (uitgaans)weekend verpest heb. Exact een van de redenen dat ik de relatie verbreken wou, uitgaan was belangrijker dan mij steunen waar ik dat graag wil.
Maar goed hij vertikte met me een gesprek aan te gaan. Dus ik was er al snel klaar mee met dat gezeur.
Vervolgens 2 weken niet gesproken te hebben, krijg ik een hele klaag brief die ik eigenlijk direct verwijderd heb.
2 weken terug kreeg ik een hele liefdesverklaring dat het allemaal zijn schuld was dat hij de liefde van z'n leven kwijtgeraakt is. (Dat klopt)
En nu net gisteren krijg ik een halve dreigbrief/verwijten naar me toe geslingerd. Dat het allemaal aan mij lag en mijn schuld was.
Nouja prima joh. Maar je gaat me niet bedreigen en al, je bent potverdorie volwassen.
En om heel eerlijk toe te geven, ik wil glashard liegen. Ik wil m gigantisch poedersuiker laten voelen zoals hij mij poedersuiker heeft laten voelen.
Ik zit al weken mentaal bagger in mijn vel en hij geloofd daar gewoon niet in.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat hij zo ontzettend veel spijt en pijn krijgt van zijn kinderlijke reactie. Het liefst nog kapot maken ook.
Maar goed van mijn therapie mag dat niet meerEn daarnaast ben ik volwassener dan hij is en ga ik 1x iets semi netjes/volwassen sturen en dan blokkeer ik m op alles.
Is dat te erg dat ik m zo poedersuiker wil laten voelen?
Sterre98 schreef:Ik heb een mutsig biechtje.
Ik heb het vrij recent uitgemaakt met mijn nu ex.
Ik wou met m praten over de relatie en hij maakte er zelf al van dat ik de hele relatie uit wou maken, zonder dat ik daar 1 woord over gezegd heb. Vervolgens kreeg ik een sneer dat ik zn hele (uitgaans)weekend verpest heb. Exact een van de redenen dat ik de relatie verbreken wou, uitgaan was belangrijker dan mij steunen waar ik dat graag wil.
Maar goed hij vertikte met me een gesprek aan te gaan. Dus ik was er al snel klaar mee met dat gezeur.
Vervolgens 2 weken niet gesproken te hebben, krijg ik een hele klaag brief die ik eigenlijk direct verwijderd heb.
2 weken terug kreeg ik een hele liefdesverklaring dat het allemaal zijn schuld was dat hij de liefde van z'n leven kwijtgeraakt is. (Dat klopt)
En nu net gisteren krijg ik een halve dreigbrief/verwijten naar me toe geslingerd. Dat het allemaal aan mij lag en mijn schuld was.
Nouja prima joh. Maar je gaat me niet bedreigen en al, je bent potverdorie volwassen.
En om heel eerlijk toe te geven, ik wil glashard liegen. Ik wil m gigantisch poedersuiker laten voelen zoals hij mij poedersuiker heeft laten voelen.
Ik zit al weken mentaal bagger in mijn vel en hij geloofd daar gewoon niet in.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat hij zo ontzettend veel spijt en pijn krijgt van zijn kinderlijke reactie. Het liefst nog kapot maken ook.
Maar goed van mijn therapie mag dat niet meerEn daarnaast ben ik volwassener dan hij is en ga ik 1x iets semi netjes/volwassen sturen en dan blokkeer ik m op alles.
Is dat te erg dat ik m zo poedersuiker wil laten voelen?
CupCakes_ schreef:Ik was misschien wel een beetje aan het daten geslagen met deze kerel. Zijn ouders zouden een weekend niet thuis zijn, dus ideaal. Kom ik vanochtend beneden in dat huis en wie tref ik daar aan? Het volledige ontvangstcomite van zijn ouders.. oepsie.
rien10 schreef:CupCakes_ schreef:Ik was misschien wel een beetje aan het daten geslagen met deze kerel. Zijn ouders zouden een weekend niet thuis zijn, dus ideaal. Kom ik vanochtend beneden in dat huis en wie tref ik daar aan? Het volledige ontvangstcomite van zijn ouders.. oepsie.
Was je in je nakende narigheid of had je wat aan ?
iirrssjjee schreef:Mijn broer heeft een startbewijs voor de Marathon van Rotterdam overgenomen, maar heeft er niet voor getraind.
Nu loopt hij heel stoer; "Ik kan een halve in 2u, dus daarna heb ik nog 3,5u voor de andere helft".
Ik hoop heel erg dat hij zwaar tegen de lamp loopt en m dus niet uitloopt en zichzelf heeeeel hard gaat tegen komen![]()
Ikzelf heb 'm vorig jaar gelopen en weet dat het echt niet zo makkelijk is als hij nu schetst...
Britta31 schreef:Mijn grootste angst is om Alzheimer te krijgen zoals mijn moeder,maar een euthanasieverklaring of wilsbeschikking word moeilijk met Alzheimer.Dus heb ik nu besloten dat als ik merk dat ik dementerend word,ik zelf daarover een beslissing neem.Maar misschien word ik nooit dement,mijn vader is 91 en je houd hem niet voor de gek.Maar toch,achterin mijn hoofd zit toch dat stemmetje dat zegt ¨je weet maar nooit¨
iirrssjjee schreef:Mijn broer heeft een startbewijs voor de Marathon van Rotterdam overgenomen, maar heeft er niet voor getraind.
Nu loopt hij heel stoer; "Ik kan een halve in 2u, dus daarna heb ik nog 3,5u voor de andere helft".
Ik hoop heel erg dat hij zwaar tegen de lamp loopt en m dus niet uitloopt en zichzelf heeeeel hard gaat tegen komen![]()
Ikzelf heb 'm vorig jaar gelopen en weet dat het echt niet zo makkelijk is als hij nu schetst...
Telpeva schreef:iirrssjjee schreef:Mijn broer heeft een startbewijs voor de Marathon van Rotterdam overgenomen, maar heeft er niet voor getraind.
Hahahaha
Ik kan zeggen dat het kneuzenbusje helemaal achteraan rijdt en best comfortabel zit, daarmee komt hij dan als allerlaatste over de streep.
Dit vertel ik namens een vriend natuurlijk he
Urbanus schreef:iirrssjjee schreef:Mijn broer heeft een startbewijs voor de Marathon van Rotterdam overgenomen, maar heeft er niet voor getraind.
Ikzelf heb 'm vorig jaar gelopen en weet dat het echt niet zo makkelijk is als hij nu schetst...wanneer is dit?