Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:56

Zonnetje, ik date het liefst gewoon mannen die vrijgezel zijn. Of open huwelijk ook prima. Maar wel eerlijk. Ik wil a geen boze echtgenotes en b niet meewerken aan stiekem gedrag.

Alleen ik zoek iets causals op Tinder en op een of andere manier heb ik toch al best vaak oneerlijke mannen getroffen. Weet nietvof dat is door de doelgroep. Maar ik wil ook niet”iets serieus” kiezen want dat zoek ik niet

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:57

Steenbok12 schreef:
Dan beperk je ook de mogelijkheden met daten. Meeste mensen werken overdag en hebben ook een leven overdag.

Maarre veel regio Eindhoven hier dus. We vissen in dezelfde vijver :')

Ik regio Utrecht en rond de 35-42

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:59

Zonnetje81 schreef:
Glad ga ik juist op error haha. Grappig.

Heel verstandig whaha. Bij te glad ( your face is like an angel) ben ik ook weg. Maar bij beetje de leuke woordjes…. ( terwijl ik stiekem weet “niet doen”)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:12

Sanne1977 schreef:
Zonnetje, ik date het liefst gewoon mannen die vrijgezel zijn. Of open huwelijk ook prima. Maar wel eerlijk. Ik wil a geen boze echtgenotes en b niet meewerken aan stiekem gedrag.

Alleen ik zoek iets causals op Tinder en op een of andere manier heb ik toch al best vaak oneerlijke mannen getroffen. Weet nietvof dat is door de doelgroep. Maar ik wil ook niet”iets serieus” kiezen want dat zoek ik niet

Bij wel serieus zijn ze ook niet eerlijk. Dus ik zou gewoon in je profiel duidelijk zijn en alles swipen wat je leuk vindt.

Ik heb al zoveel gehad dat ze serieus zochten en een relatie bleken te hebben of alleen ons zoeken.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:16

Sanne1977 schreef:
Steenbok12 schreef:
Dan beperk je ook de mogelijkheden met daten. Meeste mensen werken overdag en hebben ook een leven overdag.

Maarre veel regio Eindhoven hier dus. We vissen in dezelfde vijver :')

Ik regio Utrecht en rond de 35-42

Hier regio helmond tussen 31-39 met max zo'n 20 kilometer maar als ik t.z.t. iets serieus zou zoeken liefst dichterbij.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:36

Zonnetje81 schreef:
Sanne1977 schreef:

Bij wel serieus zijn ze ook niet eerlijk. Dus ik zou gewoon in je profiel duidelijk zijn en alles swipen wat je leuk vindt.

Ik heb al zoveel gehad dat ze serieus zochten en een relatie bleken te hebben of alleen ons zoeken.

Dat haat ik ook zo aan Tinder… heb er ook echt een beetje een haat liefde verhouding mee… maar de niet eerlijke mannen…bah

Sanne1977

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:40

Ik had trouwens een tijd terug een actie. Ik zit met een man te praten op Tinder. En wat ik bijna nooit heb, met hem wel, het voelde zo lekker. Goede vibe, bleef kletsen echt wow. Volgende dag dus mijn nummer gegeven en op de app verder.

Stuurt ik op dr app een foto met een wijntje en zeg proost. Hij zegt sauvignon of chardonnay. Dus ik zeg sauvignon. Ik kom eraan zegt hij.

Ik zeg nog “ als ik hier niet ook een kleine meid heb wonen had dat leuk geweest”

Krijg ik een half uur later een foto van hem in mijn woonplaats met twee flessen wijn en wat mijn adres is. Ohhhh help!!! Miscommunicatie. Stond hij dus al in mijn dorp. Ik dacht echt we zijn wat aan het grappen..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:42

Die zitten niet alleen op Tinder hoor. Die lopen er in het wild ook volop rond. Eigenlijk alle mannen die mij in de laatste 10 jaar benaderd hebben zijn getrouwd, meestal met kinderen. Die zien een alleenstaande vrouw als een soort gewillig makkelijke optie ofzo.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 13:22

Alleen overdag afspreken lijkt ook wel alsof hij niet echt een baan heeft? Of hoe zit dat dan precies.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 13:39

Sanne1977 schreef:
Ik had trouwens een tijd terug een actie. Ik zit met een man te praten op Tinder. En wat ik bijna nooit heb, met hem wel, het voelde zo lekker. Goede vibe, bleef kletsen echt wow. Volgende dag dus mijn nummer gegeven en op de app verder.

Stuurt ik op dr app een foto met een wijntje en zeg proost. Hij zegt sauvignon of chardonnay. Dus ik zeg sauvignon. Ik kom eraan zegt hij.

Ik zeg nog “ als ik hier niet ook een kleine meid heb wonen had dat leuk geweest”

Krijg ik een half uur later een foto van hem in mijn woonplaats met twee flessen wijn en wat mijn adres is. Ohhhh help!!! Miscommunicatie. Stond hij dus al in mijn dorp. Ik dacht echt we zijn wat aan het grappen..

Maar hoe is het afgelopen?! :j

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 15:37

Biks2 schreef:
Alleen overdag afspreken lijkt ook wel alsof hij niet echt een baan heeft? Of hoe zit dat dan precies.

Hij is automonteur en heeft vanwege ook vaak zaterdagdiensten veel overuren. Wil in lobby hotel afspreken en dan dagkamer als leuk is. Ik heb al gezegd dat ik sowieso eerst een keer wat ga drinken, niet op voorhand een kamer. Anyway, het is van de baan… voelde niet ok

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 15:39

Raineri schreef:
Sanne1977 schreef:

Maar hoe is het afgelopen?! :j

Ik heb hem terug gestuurd. Hij baalde want stond hier op 1 km ( volgens Tinder haha) en zei dat het heel poedersuiker was. De volgende dag appte hij dat hij ons gesprek terug had gelezen en hij het idd verkeerd had opgepakt en sorry.

Het voelde daarna eigenlijk niet meer zoals eerst en ik heb het afgehouden. Heel stom. Die avond liep het gesprek vanzelf en was de vibe zo goed maar na het wijn debacle voelde ik het niet meer. Opeens vind ik hem ook claimerig.

App soms nog wel met hem

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 15:40

Hij wil gewoon een wip Sanne die automonteur, en dat mag als jij dat ook wil dan is er niets mis mee. Als jij daar anders in staat dan inderdaad stoppen. Goed gedaan.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 15:52

Die wil gewoon een keer stiekem van bil gaan :7

Die heeft echt iemand thuis zitten :')

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 16:15

Jaaaaa dat wilde de automonteur zeker haha. Dat is op zich ok, maar wees dan gewoon eerlijk dat je thuis nog wat hebt zitten. Of ga op second love ofzo

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 16:45

Precies Sanne!

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 16:52

@rainera, ik zie dat jij er ongeveer hetzelfde in staat als ik qua daten. Heb jij niet ook dat je toch stiekem wat gevoel wil hebben en als je vaker afspreekt toch gevoel krijgt. Of kan je het goed scheiden?

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 17:51

Hoeveel likes krijgen jullie en doen jullie ook wel eens je profiel verwijderen en opnieuw erop omdat je dan weer veel nieuwe likes krijgt

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 17:59

Sanne1977 schreef:
Hoeveel likes krijgen jullie en doen jullie ook wel eens je profiel verwijderen en opnieuw erop omdat je dan weer veel nieuwe likes krijgt

9/10 keer als ik rechts swipe dan heb ik een match. Wat nog niet zegt dat er een gesprek gaat zijn! (Ik begin zelden zelf, en als ik wel begin krijg ik niet altijd antwoord :+ )

Momenteel meer dan 500 likes. Veel wat er tussen zit is niks hoor.

Ik gebruik bumble. Heb nog nooit m’n account verwijderd voor die reden nee.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 18:12

Ik heb meestal op dag 1 zo n 300 likes. Maar wat je zegt, 99% kan zo in de prullenbak. Maar daarna neemt het wel af. Dus na een paar weken doe ik hem wel eens opnieuw. Vaak wel steeds dezelfde hoor.

Voor ons vrouwen sowieso makkelijker, mijn collega, die er echt niet verkeerd uitziet, heeft zo n twee likes per week.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 18:15

Hier ook, 9 vd 10 keer een like. Maar zoals hierboven gezegd wordt, voor vrouwen is het ook gewoon super makkelijk om likes te krijgen. Om dan nog mannen met inhoud te vinden (lees, ze praten terug) is een ander verhaal.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 19:46

Voor vrouwen is het heel anders idd. Krijg ook veel likes en als ik zelf iemand zie zitten is het eigelijk altijd wel een match.

Sanne; aangezien ik ook drie jaar puur voor de seks datete, reageer ik ook ff: nee. Ik was niet bang voor gevoelens erbij. Stond er niet open en gevoelens erbij vond ik niet verkeerd. Had dus verschillende sekspartners waarvan 1 heel waardevolle. Daar heb ik bijna 3 jaar onwijs van genoten. Ik wist dat hij ook op zoek was naar een relatie dus het kon elk moment over zijn tussen ons. Maar dat hield ik me altijd voor en genoot daarom onwijs van de momenten.
1 keer kreeg ik idd het appje dat ie iemand had gevonden met wie het goed klikte, dus onze ontmoetingen zouden stoppen. Ik heb hem bedankt voor alles en hen succes gewenst.
Ja, ik was daar helemaal kapot van, maar was toch dankbaar voor de tijd die we samen hadden: het was het de pijn waard (ja, ik had echt gevoelens voor die man).
Binnen een maand kreeg in een appje terug, dat het alweer over was tussen hen en we spraken weer af. Dat heeft nog een jaar geduurd voor ie omkwam bij een motorongeluk. Nooit zo kapot geweest, echt heel heftig.

Maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Oa door mezelf open te stellen ipv af te sluiten. Want nog steeds ben ik heel dankbaar wat ik met hem heb mogen ervaren allemaal. En door deze ervaring, heb ik eigelijk ook mijn huidige vriend leren kennen: toen daar gevoelens meespeelden hebben we hier wat mee gedaan ipv alleen sekspartners te blijven.

Ik heb echt genoten van mijn single tijd, en was heel duidelijk over gevoelens: die mogen er zijn, maar ik deed er niks mee. Dat werkte prima.

Essentieel misschien: enkele weken voor zijn dood vroeg mijn sekspartner me of ik een relatie met hem wilde. Ik lachte en zei “dat ie toch wist dat ik met niemand een relatie wilde?’
Ik had de vraag ws verkeerd geïnterpreteerd: ik dacht dat hij zich afvroeg of ik een relatie wilde (vandaar mijn reactie) maar achteraf weet ik dat ie mij zelf vroeg een relatie met hem aan te gaan..
En tja, dat werd heel pijnlijk toen hij overleed en ik dit via fb las. Ben naar zijn crematie geweest en heb later zijn ouders een kaart gestuurd en zijn vader gesproken: superfijn! Maar dan komt dus wel het besef dat we echt in 2 verschillende werelden leefden en hij mij achteraf in zijn wereld had willen betrekken, maar dit nu te laat was..
Dus dat was een grote les: spelen er meer gevoelens: zet die niet zo aan de kant. Wees er bewust van en maak een keuze.
Ik sta trouwens nog steeds achter die keuze hoor, maar het heeft ook een andere kant..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 19:53

Sanne1977 schreef:

Hoe kan je dit zien? :+

Volgens mij krijg ik echt heel erg veel likes. Ik heb ergens in april mijn profiel verwijderd en in juni opnieuw er op gezet. Maar dat was meer omdat ik in april eerlijk tegen mezelf ging zijn :')

Maar van de 40 matches die ik nu heb (ik ga er echt meerdere keren per week doorheen om matches te verwijderen), praten er maar een stuk of 5.

Ik zit me een beetje af te vragen hoe je in een gesprek op Tinder een beetje tactisch kan uitvinden of je op hetzelfde niveau zit. Ik hoor altijd dat ik best wel slim ben, en ik weet ook wel dat ik beslist niet achterlijk ben. Maar ik merk nu ook wel dat ik een bepaalde click zoek in een connectie. Met mijn laatste date was die click er niet. En ik kan niet zeggen dat het echt een intelligentie ding is en ik zou een MBO'er absoluut niet afschrijven. Maar hoe kom ik er dan wel achter of we op hetzelfde niveau zitten? :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:02

Marocje schreef:
Voor vrouwen is het heel anders idd. Krijg ook veel likes en als ik zelf iemand zie zitten is het eigelijk altijd wel een match.

Sanne; aangezien ik ook drie jaar puur voor de seks datete, reageer ik ook ff: nee. Ik was niet bang voor gevoelens erbij. Stond er niet open en gevoelens erbij vond ik niet verkeerd. Had dus verschillende sekspartners waarvan 1 heel waardevolle. Daar heb ik bijna 3 jaar onwijs van genoten. Ik wist dat hij ook op zoek was naar een relatie dus het kon elk moment over zijn tussen ons. Maar dat hield ik me altijd voor en genoot daarom onwijs van de momenten.
1 keer kreeg ik idd het appje dat ie iemand had gevonden met wie het goed klikte, dus onze ontmoetingen zouden stoppen. Ik heb hem bedankt voor alles en hen succes gewenst.
Ja, ik was daar helemaal kapot van, maar was toch dankbaar voor de tijd die we samen hadden: het was het de pijn waard (ja, ik had echt gevoelens voor die man).
Binnen een maand kreeg in een appje terug, dat het alweer over was tussen hen en we spraken weer af. Dat heeft nog een jaar geduurd voor ie omkwam bij een motorongeluk. Nooit zo kapot geweest, echt heel heftig.

Maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Oa door mezelf open te stellen ipv af te sluiten. Want nog steeds ben ik heel dankbaar wat ik met hem heb mogen ervaren allemaal. En door deze ervaring, heb ik eigelijk ook mijn huidige vriend leren kennen: toen daar gevoelens meespeelden hebben we hier wat mee gedaan ipv alleen sekspartners te blijven.

Ik heb echt genoten van mijn single tijd, en was heel duidelijk over gevoelens: die mogen er zijn, maar ik deed er niks mee. Dat werkte prima.

Essentieel misschien: enkele weken voor zijn dood vroeg mijn sekspartner me of ik een relatie met hem wilde. Ik lachte en zei “dat ie toch wist dat ik met niemand een relatie wilde?’
Ik had de vraag ws verkeerd geïnterpreteerd: ik dacht dat hij zich afvroeg of ik een relatie wilde (vandaar mijn reactie) maar achteraf weet ik dat ie mij zelf vroeg een relatie met hem aan te gaan..
En tja, dat werd heel pijnlijk toen hij overleed en ik dit via fb las. Ben naar zijn crematie geweest en heb later zijn ouders een kaart gestuurd en zijn vader gesproken: superfijn! Maar dan komt dus wel het besef dat we echt in 2 verschillende werelden leefden en hij mij achteraf in zijn wereld had willen betrekken, maar dit nu te laat was..
Dus dat was een grote les: spelen er meer gevoelens: zet die niet zo aan de kant. Wees er bewust van en maak een keuze.
Ik sta trouwens nog steeds achter die keuze hoor, maar het heeft ook een andere kant..
Blijft een heftig verhaal :(:)

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:02

Marocje schreef:

Dank voor je uitgebreide verhaal. En wat heftig dat je ( ik noem het maar even FWB zonder te kort te willen doen) zo plotseling overleed. Dat moet vast heftig zijn geweest.

Ik vroeg het omdat ik merk dat ik toch wel gevoel heb vaak. En als ik geen gevoel heb, ben ik er ook snel klaar mee en vind ik het niet leuk. Maar ja… dat gevoel maakt je ook weer kwetsbaar.