Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Rivendell schreef:Zo knap vind ik hem niet op die foto
Dat is ook het probleem met hem.
Als je hem eerst op foto's ziet vind je hem niet zo knap. Als je een aantal interviews van hem kijkt is hij opeens je lievelings slutty daddy
Die man is gewoon zo grappig en heeft ìets
BopjeBo schreef:@Jildau; uit eigen ervaring na 10 jaar op de boerderij van mijn ex te hebben gewoond![]()
Misschien dat jij dit niet zo ervaren hebt maar ik wel. Iedereen is anders en niet overal gaat het hetzelfde maar dat ik bewust geen kinderen wil was zeker iets waar vaak raar tegen aan gekeken werd door andere boeren en mensen uit die sector. Mag jij ouderwets vinden maar het viel mij op dat dat het plaatje is wat men over het algemeen verwacht. Jongere generatie zal zeker moderner zijn maar heb het hier met name over 50+
Fly_high schreef:Daarom ga ik het liefst met mijn paard op de foto, dan staat er tenminste een iemand wel gegarandeerd rete knap op![]()
Ik snap echt niet waarom IEDEREEN van die k*tgewoonte lijkt te hebben om f*cking ongevraagd random foto's te maken als je ergens mee bezig bent, "want het is toch lekker spontaan joh"Dus ja ik heb spontane vakantiefoto's van als ik wat ongemakkelijk sta te bukken om mijn veters te strikken of aan het autorijden ben ofzo, foto's van een zakelijke lunch met mijn bek vol eten, allemaal rete boeiende spontane momenten
Ik zou willen zeggen dat het went maar echt serieus waarom doen mensen dat
en waarom zijn ze allemaal zo f*cking waardeloos in basisprincipes van fotograferen snappen, je moet geen camera in mensen hun gezicht steken (of erger nog, onder hun gezicht) en beetje op de hoeken en verhoudingen letten en.... oke ik ga ergens anders boos zijn
Fly_high schreef:Daarom ga ik het liefst met mijn paard op de foto, dan staat er tenminste een iemand wel gegarandeerd rete knap op![]()
Ik snap echt niet waarom IEDEREEN van die k*tgewoonte lijkt te hebben om f*cking ongevraagd random foto's te maken als je ergens mee bezig bent, "want het is toch lekker spontaan joh"Dus ja ik heb spontane vakantiefoto's van als ik wat ongemakkelijk sta te bukken om mijn veters te strikken of aan het autorijden ben ofzo, foto's van een zakelijke lunch met mijn bek vol eten, allemaal rete boeiende spontane momenten
en waarom zijn ze allemaal zo f*cking waardeloos in basisprincipes van fotograferen snappen, je moet geen camera in mensen hun gezicht steken (of erger nog, onder hun gezicht) en beetje op de hoeken en verhoudingen letten en.... oke ik ga ergens anders boos zijn
Snadrem schreef:Fly_high schreef:Daarom ga ik het liefst met mijn paard op de foto, dan staat er tenminste een iemand wel gegarandeerd rete knap op![]()
Ik doe dit expres bij mijn vriend op vakantieAls die een foto van mij maakt dan sta ik er op als de minst charmante persoon ever (en ik word niet graag geconfronteerd met de waarheid). Zeg maar net met zo'n lach alsof ik tijdens het nemen van de foto een beroerte kreeg, of vanuit een hoek waardoor ik er ineens 20 kilo zwaarder uit zie.
Dus ik zorg er voor dat hij met zijn ogen dicht op vakantiefoto's staatOf met zijn mond open of zo
Niobe schreef:Dit is ergernis #1 op kostuumfestivals, om een of andere reden moeten fotografen altijd wel weer foto's maken van mensen die zitten te eten. Daar is toch ook niks moois aan?! Wat moet je met zo'n foto
Fly_high schreef:Oke Captain jij wint!![]()
![]()
Ik kreeg ook altijd zulke plaatjes toen ik nog een spiegelreflexcamera had
Tegenwoordig is het gewoon schieten met een smartphone die een slim genoeg software heeft om het op te vangen en 60 versies van 1 shot laten nemen van alle hoeken in de hoop dat er een bruikbare tussen zit
Niobe schreef:Dit is ergernis #1 op kostuumfestivals, om een of andere reden moeten fotografen altijd wel weer foto's maken van mensen die zitten te eten. Daar is toch ook niks moois aan?! Wat moet je met zo'n foto
Toestand van je gebit bewonderen?
Ik hou van mijn schoonouders maar ze moeten dus ALTIJD foto's maken terwijl we aan het eten zijn. En dan van die lompe plaatjes ergens veel te dichtbij en veel te laag geschoten, waardoor alle ledematen uit verhouding zijn getrokken en iedereen een hangbuikork lijkt.
Maar goed ze posten het tenminste nergens. Collega's daarentegen
BopjeBo schreef:@Jildau: Ik krijg het gevoel dat jij je persoonlijk aangesproken voelt of zo, ik deel alleen mijn eigen ervaring. En als jij het daar niet mee eens bent is dat prima, misschien is jouw omgeving inderdaad anders dan die van mij.