[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 08:36

Ik ben ook niet knap op elke foto

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:07

@Jildau; uit eigen ervaring na 10 jaar op de boerderij van mijn ex te hebben gewoond :Y)
Misschien dat jij dit niet zo ervaren hebt maar ik wel. Iedereen is anders en niet overal gaat het hetzelfde maar dat ik bewust geen kinderen wil was zeker iets waar vaak raar tegen aan gekeken werd door andere boeren en mensen uit die sector. Mag jij ouderwets vinden maar het viel mij op dat dat het plaatje is wat men over het algemeen verwacht. Jongere generatie zal zeker moderner zijn maar heb het hier met name over 50+

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:49

Niobe schreef:
Ik ben ook niet knap op elke foto

:')

Ik krijg er altijd een chromosoom bij als iemand een foto maakt.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:51

Oh mannn ik haat foto's. Krijg er altijd een beetje slecht zelfbeeld van :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:58

c_alsemgeest schreef:
Rivendell schreef:
Zo knap vind ik hem niet op die foto

Dat is ook het probleem met hem.
Als je hem eerst op foto's ziet vind je hem niet zo knap. Als je een aantal interviews van hem kijkt is hij opeens je lievelings slutty daddy :')
Die man is gewoon zo grappig en heeft ìets :+

Maar exact dit _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 11:03

Urbanus schreef:
c_alsemgeest schreef:
Dat is ook het probleem met hem.
Als je hem eerst op foto's ziet vind je hem niet zo knap. Als je een aantal interviews van hem kijkt is hij opeens je lievelings slutty daddy :')
Die man is gewoon zo grappig en heeft ìets :+

Maar exact dit _O-

Jep! <3

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 11:07

Daarom ga ik het liefst met mijn paard op de foto, dan staat er tenminste een iemand wel gegarandeerd rete knap op :o

Ik snap echt niet waarom IEDEREEN van die k*tgewoonte lijkt te hebben om f*cking ongevraagd random foto's te maken als je ergens mee bezig bent, "want het is toch lekker spontaan joh" :') Dus ja ik heb spontane vakantiefoto's van als ik wat ongemakkelijk sta te bukken om mijn veters te strikken of aan het autorijden ben ofzo, foto's van een zakelijke lunch met mijn bek vol eten, allemaal rete boeiende spontane momenten := Ik zou willen zeggen dat het went maar echt serieus waarom doen mensen dat :') en waarom zijn ze allemaal zo f*cking waardeloos in basisprincipes van fotograferen snappen, je moet geen camera in mensen hun gezicht steken (of erger nog, onder hun gezicht) en beetje op de hoeken en verhoudingen letten en.... oke ik ga ergens anders boos zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 11:13

Neenee, ga door met je rant ♡

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 12:40

BopjeBo schreef:
@Jildau; uit eigen ervaring na 10 jaar op de boerderij van mijn ex te hebben gewoond :Y)
Misschien dat jij dit niet zo ervaren hebt maar ik wel. Iedereen is anders en niet overal gaat het hetzelfde maar dat ik bewust geen kinderen wil was zeker iets waar vaak raar tegen aan gekeken werd door andere boeren en mensen uit die sector. Mag jij ouderwets vinden maar het viel mij op dat dat het plaatje is wat men over het algemeen verwacht. Jongere generatie zal zeker moderner zijn maar heb het hier met name over 50+

Als je dit topic doorleest wordt dat door een groot deel van de maatschappij raar gevonden toch? Daar gaat het grootste gedeelte van dit topic over dat het raar gevonden wordt dat je die kinderwens mist. Zijn toch niet specifiek alleen boeren? Ik merk dit in onze omgeving helemaal niet. Ook genoeg boeren zonder kinderen.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 14:15

Fly_high schreef:
Daarom ga ik het liefst met mijn paard op de foto, dan staat er tenminste een iemand wel gegarandeerd rete knap op :o

Ik snap echt niet waarom IEDEREEN van die k*tgewoonte lijkt te hebben om f*cking ongevraagd random foto's te maken als je ergens mee bezig bent, "want het is toch lekker spontaan joh" :') Dus ja ik heb spontane vakantiefoto's van als ik wat ongemakkelijk sta te bukken om mijn veters te strikken of aan het autorijden ben ofzo, foto's van een zakelijke lunch met mijn bek vol eten, allemaal rete boeiende spontane momenten := Ik zou willen zeggen dat het went maar echt serieus waarom doen mensen dat :') en waarom zijn ze allemaal zo f*cking waardeloos in basisprincipes van fotograferen snappen, je moet geen camera in mensen hun gezicht steken (of erger nog, onder hun gezicht) en beetje op de hoeken en verhoudingen letten en.... oke ik ga ergens anders boos zijn

Ik doe dit expres bij mijn vriend op vakantie }> Als die een foto van mij maakt dan sta ik er op als de minst charmante persoon ever (en ik word niet graag geconfronteerd met de waarheid). Zeg maar net met zo'n lach alsof ik tijdens het nemen van de foto een beroerte kreeg, of vanuit een hoek waardoor ik er ineens 20 kilo zwaarder uit zie.

Dus ik zorg er voor dat hij met zijn ogen dicht op vakantiefoto's staat 8-) Of met zijn mond open of zo :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 14:17

Fly_high schreef:

Dit is ergernis #1 op kostuumfestivals, om een of andere reden moeten fotografen altijd wel weer foto's maken van mensen die zitten te eten. Daar is toch ook niks moois aan?! Wat moet je met zo'n foto

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 14:26

Snadrem schreef:
Fly_high schreef:

Ik doe dit expres bij mijn vriend op vakantie }> Als die een foto van mij maakt dan sta ik er op als de minst charmante persoon ever (en ik word niet graag geconfronteerd met de waarheid). Zeg maar net met zo'n lach alsof ik tijdens het nemen van de foto een beroerte kreeg, of vanuit een hoek waardoor ik er ineens 20 kilo zwaarder uit zie.

Dus ik zorg er voor dat hij met zijn ogen dicht op vakantiefoto's staat 8-) Of met zijn mond open of zo :')

Ik moet dit ook gaan doen bij mijn man. ;(
Mijn foto's van hem:
Afbeelding

Zijn foto's van mij:
Afbeelding

;( ;( ;(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 14:29

Oh argh, dat is echt frustrerend en zonde...

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 15:01

Hahaha ik moet er wel om lachen, Captain :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 15:15

Oke Captain jij wint! :D _O-

Ik kreeg ook altijd zulke plaatjes toen ik nog een spiegelreflexcamera had :')
Tegenwoordig is het gewoon schieten met een smartphone die een slim genoeg software heeft om het op te vangen en 60 versies van 1 shot laten nemen van alle hoeken in de hoop dat er een bruikbare tussen zit :+

Niobe schreef:
Dit is ergernis #1 op kostuumfestivals, om een of andere reden moeten fotografen altijd wel weer foto's maken van mensen die zitten te eten. Daar is toch ook niks moois aan?! Wat moet je met zo'n foto

Toestand van je gebit bewonderen? :=

Ik hou van mijn schoonouders maar ze moeten dus ALTIJD foto's maken terwijl we aan het eten zijn. En dan van die lompe plaatjes ergens veel te dichtbij en veel te laag geschoten, waardoor alle ledematen uit verhouding zijn getrokken en iedereen een hangbuikork lijkt.

Maar goed ze posten het tenminste nergens. Collega's daarentegen :')

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 15:29

@Jildau: Ik krijg het gevoel dat jij je persoonlijk aangesproken voelt of zo, ik deel alleen mijn eigen ervaring. En als jij het daar niet mee eens bent is dat prima, misschien is jouw omgeving inderdaad anders dan die van mij. :evaw:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 15:34

Fly_high schreef:
Oke Captain jij wint! :D _O-

Ik kreeg ook altijd zulke plaatjes toen ik nog een spiegelreflexcamera had :')
Tegenwoordig is het gewoon schieten met een smartphone die een slim genoeg software heeft om het op te vangen en 60 versies van 1 shot laten nemen van alle hoeken in de hoop dat er een bruikbare tussen zit :+

Niobe schreef:

Toestand van je gebit bewonderen? :=

Ik hou van mijn schoonouders maar ze moeten dus ALTIJD foto's maken terwijl we aan het eten zijn. En dan van die lompe plaatjes ergens veel te dichtbij en veel te laag geschoten, waardoor alle ledematen uit verhouding zijn getrokken en iedereen een hangbuikork lijkt.

Maar goed ze posten het tenminste nergens. Collega's daarentegen :')

Om te huilen gewoon

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 15:40

Mijn vrienden doen dat altijd op feestjes... ik zit er dan te vaak zo bij:

Afbeelding

+ gaan niet op de socials
- worden wel stickers

:')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:11

Ik heb echt ziek veel stickers van vrienden.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:12

Captain, het is dat ze er zo totaal anders uit zien maar anders zou ik op basis van het fototalent denken dat we per ongeluk dezelfde vriend hebben :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:12

Ja ik ben ook nog steeds blij met die uitvinding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:13

Op telegram zijn ook stickers van mij als nazi en dat mag echt nooit van telegram af.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:19

Stuur es een screenshot? :o?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:22

Oké! Geen probleem!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 17:51

BopjeBo schreef:
@Jildau: Ik krijg het gevoel dat jij je persoonlijk aangesproken voelt of zo, ik deel alleen mijn eigen ervaring. En als jij het daar niet mee eens bent is dat prima, misschien is jouw omgeving inderdaad anders dan die van mij. :evaw:

Als er had gestaan: oh het is een Marokkaan, dan gaat hij het sowieso niet accepteren dat je geen kinderen wilt, waren er veel meer mensen over gevallen. Is gewoon niet chill om een hele groep over één kam te scheren omdat je zelf een paar kent die toevallig zo zijn.

Maar goed, we moeten door. :D