Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Aan het feit dat wanneer ik aangeef op het werk dat als er iemand in het halletje zit te roken en dit vies is het gewoon wordt weggehoond en ik een halve bak zeik over mij heen krijg.
MarlindeRooz schreef:Hele nacht elke keer wakker geworden van m’n buurvrouw. Harde muziek en schreeuwend bellend wisselden elkaar af.
Toen werd ik net wakker met hoofdpijn, pijn aan m’n verstandskies en koorts.
Als ik ziek ben met m’n eigen verhuizing ga ik echt gillen.
MarlindeRooz schreef:Ja inpakken hoeft pas volgende week eigenlijk. Dus dat kan ik ook niet doen.
Wel irritant zit met een oppashond dus die moet gewoon uit.
Steeph schreef:Een paar weken geleden een sollicitatie gedaan, een paar dagen later krijg ik een email of ik meteen die week nog om een belachelijke tijd op locatie kan komen. Nee, obviously, want ik heb gewoon huidig werk. Aangegeven dat ik om die reden niet dichterbij kan plannen dan 2 weken vooruit en dat ik dan op 4 verschillende data zou kunnen. Er is toen eerst weer een dikke week overheen gegaan voordat ik weer reactie kreeg waardoor de datum die ze kozen niet meer kon. Dat heb ik toen laten gaan omdat ik er wel een beetje klaar mee was, totdat ik tijdens de door hun geplande, en door mij niet geaccepteerde meeting ineens een telefoontje, sms'je én email kreeg. Ze wilden me toch wel graag spreken
Toen weer een meeting gepland voor over twee weken, morgen. Ik zou daarvoor nog een Teams-linkje krijgen. And you guessed it. Die heb ik nog niet.