Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:00

Super leuk laatste pakket en bonus-pakket.
Heel lief van je Matheno dat je bonus santa wilde zijn <3.

Het is jammer dat het met 2 deelnemers niet goed ging. Ik hoop oprecht dat het goed met ze gaat.
Maar laten we ook vooral naar het positieve kijken: meer dan 90 pakketten hebben in goede orde hun bestemming bereikt! En daar mogen we allemaal best even *\%/* *\%/* om doen.

En het waren weer allemaal hele mooie persoonlijke pakketten <3. Ik blijf het prachtig vinden hoe mensen die elkaar alleen van een online forum kennen zo hun best doen iets moois voor een ander te doen <3.

Allemaal een hele goede jaarwisseling en een fenomenaal 2022 gewenst!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:09

Marjo schreef:
Vraagje aan de organisatie: Is het mogelijk om een lootje vaker te krijgen?

Ik heb trouwens inmiddels antwoord op deze vraag. Ik heb tussen de bedrijven door alle edities vanaf 2014 doorgeakkerd. En voor zover ik het heb kunnen achterhalen zijn er nog geen dubbele lootjes geweest.
Ik moet nog wel bijwerken met de volledige lijst van deze editie die Donna net gepost heeft.

Wel even met een slag om de arm. Sommige Bokkers zijn ondertussen van naam gewisseld. Waar ik dat heb kunnen achterhalen heb ik het aangepast. En kennelijk was de editie 2018 tamelijk dramatisch. Daar heb ik niet de hele lijst van kunnen reproduceren.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:10

Super mooi bonus pakket! Een echte SS gedachte dat er in dit topic uiteindelijk toch voor elkaar gezorgd word. Laten we hopen dat de stilgevallen santas daar de juiste redenen voor hadden.

Ik vond het weer een leuke editie en doe volgend jaar graag weer mee! Voor nu:
Afbeelding
#creditsforpinterest

irisskib

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:14

Bedankt allemaal voor deze mooie versie van secret santa
Allemaal mooie pakketten en goed bedoelde gedachten
Fijn oud en nieuw en tot de nieuwe editie *\o/*

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:34

Een paar jaar terug had mijn lootje ook geen pakket gestuurd of verslag van haar pakket geplaatst. Een deelnemer van een andere secret Santa die haar daar als lootje had heeft toen een brief gestuurd naar de ouders van dat meisje (want het adres is natuurlijk bekend) en daarna heeft ze alsnog de gemiste pakketten gemaakt. Werkt natuurlijk niet als iemand ziek is oid maar het is het proberen waard. Al blijft het jammer dat het nodig is natuurlijk. Gelukkig zijn er heel veel mooie pakketten wel verstuurd en lieve bonus Santa's!
Heel erg bedankt weer beheer en hopelijk tot volgend jaar :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:46

Oh girls. Ik ga jullie allemaal zo missen :+ mijn kerstgevoel is niet compleet zonder Secret Santa!

Echt een dik applausje voor de organisatie. Goed werk weer geleverd lieverds!

Santa IMAY nogmaals bedankt! Het lekkers is hier al op :+ Knuffels zijn door dochterlief al ingepikt. Katten hebben de crunchies in een nacht van het aanrecht geduwd en opgegeten... het was een hit.

Nu val ik weer in het zwarte gat na SS :') tijd over enzooo

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:00

Idd,hulde aan het beheer en de vele pb's die ze hebben moeten sturen,big brotheren en improviseren.

Super knap.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:05

Ik ben ook niet even actief geweest in dit topic. Maar ik heb wel echt genoten dit jaar! Bedankt voor de top organisatie weer dames :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:15

Wat een leuke laatste pakketten!

Idd erg jammer dat het weer nodig is geweest -O- fijn dat er altijd bonus santas zijn! <3 <3 <3 <3

Beheer, bedankt weer voor een geweldige editie <3

Pauline, als je je pakket wil laten zien, graag! :)) :)) :)) :))

Oh ja... ik vind dat ik een prive pb verdien als het nieuwe topic opent _O-
Gezien ik het altijd vergeet :=
Oow w8! Ik ga een herinnering voor begin september in mn agemda zeten _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 06:09

Bedankt iedereen voor weer een leuke editie!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 07:01

Beheer, jullie hebben het weer super gedaan dit jaar. Mijn complimenten voor jullie! Het was weer een geslaagde editie. Tof dat jij bonus-Santa wilde zijn, Mathaneo. Wat een mooi pakket heb je samengesteld!

Lootje, dankjewel nogmaals voor je pakket! Je muffinvorm is afgelopen kerst gebruikt voor de lavacakejes, dus die kwam direct al goed van pas. :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 07:29

Roodvos schreef:
Marjo schreef:
Vraagje aan de organisatie: Is het mogelijk om een lootje vaker te krijgen?

Ik heb trouwens inmiddels antwoord op deze vraag. Ik heb tussen de bedrijven door alle edities vanaf 2014 doorgeakkerd. En voor zover ik het heb kunnen achterhalen zijn er nog geen dubbele lootjes geweest.
Ik moet nog wel bijwerken met de volledige lijst van deze editie die Donna net gepost heeft.

Wel even met een slag om de arm. Sommige Bokkers zijn ondertussen van naam gewisseld. Waar ik dat heb kunnen achterhalen heb ik het aangepast. En kennelijk was de editie 2018 tamelijk dramatisch. Daar heb ik niet de hele lijst van kunnen reproduceren.

Klopt wat je zegt, want er is een bokker die heeft mij 2x gehad. Ze is (inderdaad) in de tussentijd van naam gewisseld.
Zo had Choce mij in 2014 en in 2017 (ondertussen heet ze Ami).

Ook ik wil graag iedereen bedanken, de organisatie, de bonus Santa en uiteraard mijn eigen Santa.
Super bedankt weer voor deze geweldige tijd! Ik leef hier altijd erg naar toe en ben altijd een blij om alle mooie pakketten en blije berichten te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 08:41

Wat onwijs jammer om te zien dat er nog een bonus Santa ingeschakeld moest worden. Hopelijk is er met de oorspronkelijke Santa's niks aan de hand. Maar als dat zo is, zal ik ook maar wijselijk m'n mond houden wat ik dan van ze vind :o

Ik vond het onwijs leuk om mee te doen. Het waren dit jaar echt stuk voor stuk geweldig mooie pakketten, met toffe cadeautjes en hints. En beheer petje af om alles te regelen! Tijd om bij te komen!

Vanavond ga ik eens lekker mijn Friese biertje proeven! Die had ik nog bewaard *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 09:29

Het was mijn eerste editie en ik vond her suiper leuk een pakket samen te stellen en ben nog altijd echt super blij met mijn gekregen pakket *\o/* Op naar volgend jaar *\o/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 09:33

Ik had 3 jaar terug AFricanLady en zij had mij nu. Dat kan dus ook gebeuren. En het leuke is, we zijn sinds de eerste keer dat we elkaar trokken fb vrienden. Zo volgen we elkaars avonturen. :D Meeten moet nog steeds een keer gebeuren.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 09:44

Bedankt voor de organisatie weer!

Ik heb eens 2 jaar achtereen hetzelfde lootje ontvangen. Dit heb ik wel gemeld omdat me dat niet de bedoeling leek, wat ze toen bevestigden door een ander lootje te sturen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 09:52

Bedankt voor het organiseren van deze editie, ik heb er van genoten.
En ook alle deelnemers bedankt, het was leuk om al die mooie pakketten te zien en de geweldige hints!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 09:55

Was weer een mooie editie! Je hoopt het niet maar je weet eigenlijk op voorhand al dat je bonus Santa's nodig hebt. Er kan zoveel gebeuren en helemaal in covid tijd. Top dat deze bonus Santa's er zijn en op alle deelnemers 2 missers is een prachtige score met een dikke welverdiende 9,5. Ik ga jullie missen. Dank voor alle mooie berichtjes en prachtige pakketten ik heb er van genoten.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 10:36

Adamootje schreef:
Lootje, dankjewel nogmaals voor je pakket! Je muffinvorm is afgelopen kerst gebruikt voor de lavacakejes, dus die kwam direct al goed van pas. :D

Leuk om te horen.

Yonker schreef:
Ik ben ook niet even actief geweest in dit topic. Maar ik heb wel echt genoten dit jaar! Bedankt voor de top organisatie weer dames :D

Wij vliegen vanmiddag terug naar huis uit een heerlijk zonnig klimaat {:} Dus zal de warme sokken extra nodig hebben gok ik. :brr:

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:16

Het is nu 14 graden hier, niet echt koud. :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:18

Neonlight schreef:
Het is nu 14 graden hier, niet echt koud. :D

In vergelijking met waar zij vandaan komt is dat steenkoud :') _O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:56

Het was weer een leuke editie op naar volgend jaar haha.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:56

germie schreef:
Ik had 3 jaar terug AFricanLady en zij had mij nu. Dat kan dus ook gebeuren. En het leuke is, we zijn sinds de eerste keer dat we elkaar trokken fb vrienden. Zo volgen we elkaars avonturen. :D Meeten moet nog steeds een keer gebeuren.

Ja erg leuk was dat *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 12:08

Iedereen bedankt weer voor dit jaar!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 12:08

@Kimberley ik heb geen foto’s gemaakt, helaas. Ik had als hints een youtubelink naar Dan ing Queen van Abba, omdat mijn paard Dancing Queen heet maar ik haar Abba noem. En eentje naar oh oh Den Haag, omdat ik daar woon.
De rest ben ik eerlijk gezegd vergeten.
Als kado had ik een warme onesie, de snoepjes waar ze specifiek om had gevraagd en nog wat kleine dingetjes. En een briefje erbij natuurlijk.

Ik vond het heel erg leuk om te doen.
En Thornwood je hebt me echt enorm verrast met je kado en al mijn dieren zijn blij met je snoepjes :))
Die drinkfles is echt ideaal en wordt nu al door pubers ingepikt := mooi niet!