Ik heb nu de deur hermetisch afgesloten met breed plakband en mijn vriend mag vanavond als hij thuis komt jagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Dus omdat het bij Dodenherdenking wordt voorgedragen is het enige dat je mag zeggen “wat fantastisch!”?
Ik ken dit al jaren en ik vind het ook al jaren niks. Ik vind het doorgaans een hoop pretenties hebben en weinig origineel of creatief, aangezien ze allemaal dezelfde manier van voordragen hebben en doorgaans ook allemaal dezelfde “woke” onderwerpen aansnijden.
Amandavd schreef:Nog afgezien van het feit dat PabloBokt niet eens op mij reageerde en ik mijn opmerking ook nog toegelicht heb omdat hij inderdaad wel erg summier was, maar daar doe je dan weer niets mee. En als zoiets bij eender welke talkshow voorbij was gekomen, had er geen haan naar gekraaid dat het besproken wordt - het is een online discussie, niemand hier staat morgen op het Malieveld te protesteren of handtekeningen in te zamelen tegen het gedicht.Mkango schreef:Dus omdat het bij Dodenherdenking wordt voorgedragen is het enige dat je mag zeggen “wat fantastisch!”?
Ik ken dit al jaren en ik vind het ook al jaren niks. Ik vind het doorgaans een hoop pretenties hebben en weinig origineel of creatief, aangezien ze allemaal dezelfde manier van voordragen hebben en doorgaans ook allemaal dezelfde “woke” onderwerpen aansnijden.
Nee maar je kunt wel even nadenken over hoe je dingen brengt. Dat jij het onzin vindt prima maar dat kun je ook anders verwoorden. Het lijkt in dit topic af en toe meer op 'kijk mij eens leuk zijn' door op een vervelende manier bepaalde ergernissen te uiten.
Het voordragen was ook niet mijn ding maar het communiceren van bepaalde mensen in dit topic is ook zeer vervelend.
Mkango schreef:Amandavd schreef:
Nee maar je kunt wel even nadenken over hoe je dingen brengt. Dat jij het onzin vindt prima maar dat kun je ook anders verwoorden. Het lijkt in dit topic af en toe meer op 'kijk mij eens leuk zijn' door op een vervelende manier bepaalde ergernissen te uiten.
Het voordragen was ook niet mijn ding maar het communiceren van bepaalde mensen in dit topic is ook zeer vervelend.
Nog afgezien van het feit dat PabloBokt niet eens op mij reageerde en ik mijn opmerking ook nog toegelicht heb omdat hij inderdaad wel erg summier was, maar daar doe je dan weer niets mee.
xPabloBokt schreef:Ik erger me er dus juist aan dat mensen nu over de wijze van voordracht praten. Dan heb je i.m.o. niet geluisterd naar de voordracht van Roxane van Iperen
Ik vond het op zijn eigen manier prachtig en ik vond de boodschap zeer treffend. Ik vind het ook belangrijk dat de jongere generatie betrokken wordt en een stem krijgt. "Op dat wij niet vergeten".
Leef en laat leven, dat is echte vrijheid in mijn ogen. Waardeer elkaar zoals we zijn. Ik vind het onwijs knap van dat meisje.
Vrijheid in wijze van herdenken is ontzettend belangrijk. Prima dat de vorm van voordracht je niet aan staat, maar het gaat om de inhoud.
Shaggy09 schreef:Ik vond het ook lastig te volgen, wel respect voor dat meisje overigens.
Die van Andre van Duin vond ik wel heel treffend.