Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:50

Gini schreef:
Boterbloem90 schreef:
De 20e bestelling gedaan met kleding. Zou de 28e komen. Gisteren gebeld en zou nu 5 mei komen. Krijg net een mail dat er 4 van de 11 dingen geleverd worden en de rest pas over 3 weken. Ik snap dat het druk is, maar 5 weken wachten op een t-shirt? Zet dan op de site dat iets niet op voorraad is.

Is het een voorraadprobleem dan? Ik kan me in deze tijden namelijk voorstellen dat de vertraging door andere factoren komt.

Er staat dat de producten op het moment er niet meer zijn en over 3 weken worden nageleverd.

Ja vertraging door verzending kan ik mij voorstellen.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:20

Dat het aan/uit knopje van m'n mobiel opeens niet meer in mijn mobiel zit en ik hem nergeeeens kan vinden... _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:49

Marije_1997 schreef:
Adelaide71 schreef:
De dikke onweersklappers die me vroeger wakker maakten dan nodig... jeutje... :oo

Hier werd ik wakker van de flitsen en de hagel. Maar ging best even tekeer. Gelukkig toch nog even kunnen slapen

Ja, de ellende kwam inderdaad weer eens uit jullie provincie naar ons waaien :roll: :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:54

Dat sommige mensen zo nalatig zijn met het gebit van hun honden.. -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:17

Dat ik maandag weer naar het werk moet, maar ik nu zo gewend ben aan het thuiszitten :') . Niet dat ik geen zin heb, maar die vrije dagen worden zo’n gewenning :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:24

Ruggeprik werd gezet door iemand in opleiding. Ging volgens mij niet helemaal goed :=
Erg veel pijn gehad tijdens het zetten, erg hoog gezet, bloeddruk daalde ontzettend, werd mega duizelig, ging bijna knock out (net als mijn man) en kon moeilijk ademhalen.
Gelukkig hebben we er een mini mensje aan over gehouden <3

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:26

Anoniem schreef:
Ruggeprik werd gezet door iemand in opleiding. Ging volgens mij niet helemaal goed :=
Erg veel pijn gehad tijdens het zetten, erg hoog gezet, bloeddruk daalde ontzettend, werd mega duizelig, ging bijna knock out (net als mijn man) en kon moeilijk ademhalen.

Oei dat klinkt erg naar van de griepprik. Gefeliciteerd met jullie mini mensje!

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:30

Anoniem schreef:

Gefeliciteeerd *\o/* <3

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:52

Anoniem schreef:

Wat een nare ervaring w.b.t. de ruggeprik, maar van harte gefeliciteerd met jullie kleintje! :)F

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:52

Vriendin heeft slecht nieuws gekregen en ik wil heel graag naar haar toe, maar ik moet werken :(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:34

Yalou gefeliciteerd.
Sterkte met je lijf.

Doet de verkeerd afgetankte auto het weer?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:34

Wat doe ik met mijn paard als hij overlijdt? Hij gaat absoluut niet bij Rendac door de vermaler of hoe dat heet maar een crematie en daarbij komende kosten zijn echt bizar hoog..
En wat doe ik dan met mijn andere pony.. (ze staan aan huis met z'n 2en maar hij moet over 1,5 jaar waarschijnlijk toch verkocht worden). Die verplaatsen naar een stal zodat er vriendjes zijn? Dan moet hij 2x in een korte tijd verhuizen en staat nu al 10 jaar op dezelfde plek
Hier thuis een pensionklantje erbij zoeken? Gedoe en gezeik..
Meteen verkopen? Dan in één klap geen paarden meer..
Hoef hier, hopelijk, de komende maanden nog niet aan te denken maar toch fijn als je al een plan oid hebt..

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:47

Ik heb een "pension"paard als maatje voor mijn paard.Gaat goed met de eigenaar.Ook met het vorige paard wat hier stond,nooit problemen gehad.Nu is het wel een eigenaar die niet elke dag komt.En goede afspraken maken.Ook een paard,pony erbij nemen die voor jou het makkelijkste is met de verzorging.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:50

Anoniem schreef:

Oh lekker poedersuiker! Maar gefeliciteerd! Babbie!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:12

Gefeliciteerd met de baby!

Ik erger mij aan een bericht van meldpunt 144. Er schijnt een of andere malloot pups van nog geen 2 weken oud verkocht tehebben. 2 pups hebben ze weten te traceren maar die mafketel weet niet waar de andere 6 heen zijn na verkoop.

Wie doet nou zo iets en wie koopt er nou een pup van nog geen 2 weken oud? Nul verstand zulke lui.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:56

Dat DHL zegt 'we hebben je gemist' TERWIJL IK GEWOON THUIS BEN. Aaaaarghhh!!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:28

M'n hond die ongelooflijk zat te meuren tijdens het wassen

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:58

Amandavd schreef:
Gefeliciteerd met de baby!

Ik erger mij aan een bericht van meldpunt 144. Er schijnt een of andere malloot pups van nog geen 2 weken oud verkocht tehebben. 2 pups hebben ze weten te traceren maar die mafketel weet niet waar de andere 6 heen zijn na verkoop.

Wie doet nou zo iets en wie koopt er nou een pup van nog geen 2 weken oud? Nul verstand zulke lui.

Oh nee wat erg... Hoe bedenken mensen zulke dingen |(.

Gefeliciteerd Yalou :+:

Ik erger me aan het feit dat mensen dieren kopen en gewoon letterlijk geen geld hebben voor die dieren. Ze krijgen brokken van de andere buren die ook geen geld hebben... Beetje omgekeerde wereld zo. En ik maar voorzorgsmaatregelen treffen dat mijn kat fatsoenlijk beschermd is tegen ziektes die hun katten mogelijk op mijn balkon kwakken -O-

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:10

Dat werkelijk ELK apparaat VOL is. Getver! M’n iPhone jammert dat ie vol is, MacBook en zelfs m’n iPad. En als ik dan foto’s naar m’n iCloud wil doen moet ik alles uitzoeken via 300 omwegen en met een trage Mac aan de gang. Bah!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:30

Bemoeienis op stal over hoeveel of hoe weinig mensen denken dat ik rijd. Rijd 4-5 keer in de week. Een vrouw kwam naar mij toe en zei op een oordelende manier: ja rijd je nog wel. Hoezo, we zijn nooit tegelijker tijd op stal. En al rijd ik helemaal niet, dan nog mag ik het zelf weten wat ik met mijn paard doe :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:34

O ben zo blij dat ik op een stal sta waar dat geroddel over wie hoeveel en wat met zijn of haar paard doet niet aan de orde is. Lekker boeiend ook, ik kom voor mijn eigen paard, wat een ander doet moet die lekker zelf weten.

Gefeliciteerd Yalou met je kindje.

Ik erger mij aan het feit dat ik nu al trek heb in avondeten...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:57

Hebben ze aan mij een goede, ik rijd nooit ~~}>
Laatste ging ik er een stukje op de dam opzitten en de stal eigenaar: wow :') . _O- _O- zo kan het ook.
Hekel aan zulke roddelende mensen.

Ik heb juist een vast contract gescoord op mijn werk, kei tof natuurlijk maar de verbeterpunten ~~}> echt ze moeten toch iets kunnen verzinnen hè om me te ergeren -:(- 8)7 :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:01

Val in herhaling maar nog steeds jeuk |o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:19

Aan dat ik graag iets van Rituals wil kopen maar echt al te veel heb gekocht, dus even moet wachten op geld en dat komt pas over 20 dagen :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:38

Mijn oudste zoon heeft vandaag een groot bed gekregen, hij werd wat te groot voor het peuter bed. Maar het beddengoed en matras liggen er niet zo lekker in, ondanks dat de maten wel kloppen. Misschien moet het matras nog even uit liggen ofzo.