Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:En als dieren het enige lichtpuntje in je leven is?
fotolijstje schreef:DuoPenotti schreef:En als dieren het enige lichtpuntje in je leven is?
Dan moet je echt een andere lichtpuntje zoeken.
Ga dan naar de kinderboerderij, werk als vrijwilliger bij de manege etc ofzo.
Zolang je niet het geld hebt om goed voor je dieren te zorgen dan begin je er niet aan lijkt mij dan.
Een dure operatie kan een keer voorkomen, dikke pech echt waar maar als de normale vaccinaties al te duur zijn tja dan houdt het op
DuoPenotti schreef:Hier worden ze toch betaald marlinde. Klop nergens aan. En zijn ze ziek krijgen ze zorg.
Maar het gezever over dat je er geen mag hebben als...
Nee stop dan eerst maar met koters fokken en daar subsidie op krijgen. Dan praten we verder
Precies narcissa.
Als ik niet meer ff kan knuffelen dan is het met mij klaar...
Captain schreef:Cer schreef:u.o-> mensen die een paard hebben/kunnen betalen zijn imo per definitie niet arm.
Oneens, er zijn mensen die echt enkel brood eten omdat ze een paard hebben. Toevallig iemand bij ons op stal die sinds kort in die situatie zit...
MarlindeRooz schreef:Maar geen paard. Sorry maar je kan niet arm zijn en een paard hebben.
Tja tenzij je ouders / partner whatever het betaalt. Maar dan heb je financiële hulp en ben je dus niet zó arm.
Captain schreef:Ik zie mensen in het 'wat kost een paard nou daadwerkelijk'-topic die vrijwel geen kosten maken omdat de paarden aan huis staan en ze zelf bekappen, rassen die weinig extra nodig hebben en dus soms maandelijks onder de 50,- of zelfs minder klaar zijn.
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Maar geen paard. Sorry maar je kan niet arm zijn en een paard hebben.
Tja tenzij je ouders / partner whatever het betaalt. Maar dan heb je financiële hulp en ben je dus niet zó arm.
Ik zie mensen in het 'wat kost een paard nou daadwerkelijk'-topic die vrijwel geen kosten maken omdat de paarden aan huis staan en ze zelf bekappen, rassen die weinig extra nodig hebben en dus soms maandelijks onder de 50,- of zelfs minder klaar zijn.