Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:37

Silly1972 schreef:
Zolang jij maar een leuk weekend heb dat is het belangrijkste.

Ik wel een enkele Tinder match, maar mis de interesse van hun kant.
Wel gedate via FB, was gezellig, komt geregeld langs, maar geen relatie materiaal :P

En je hebt dinsdag een date met Jan :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:42

Sure_lee schreef:
Silly1972 schreef:

Wel gedate via FB, was gezellig, komt geregeld langs, maar geen relatie materiaal :P

Haha, dat meen je!

Jan is leuk <3

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:03

Sure_lee schreef:
Silly1972 schreef:

Haha die ken ik al privé ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:37

daffodil schreef:
Nou ik heb bar weinig te melden, hij blijft leuk en het blijft ook gezellig ook al zien we elkaar niet continu. Dat hoeft dus ook niet. Hij geeft me rust.....hij moet daarom lachen want ik heb hem aards genoemd, hij merkte op dat dat in het verleden eerder omschreven werd als saai of doods :D :D :D

Ik vind hem allesbehalve saai, ik moet afgrijselijk om m lachen op de meest rare momenten. Dat maakt denk ik ook dat het goed klikt, rare humor! Tot nu toe dacht ik dat mijn zusje en ik de enige waren maar goed er zijn er dus meer.....

Overigens kreeg ik wel out of the blue vlak nadat ik terug van vakantie was ineens een app van iemand waar ik contact mee had vlak voor deze die vroeg of het eigenlijk nog wat geworden was of dat ik weer o de markt was :D

Nou super leuk dat het zo klikt! Genieten dus.

Herkenbaar dat oude date of matches je weer gaan appen. Ben er ooit in keer ingetrapt opnieuw te daten. Slecht idee, mensen veranderen niet

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:38

djinnie schreef:
Hahaha, dat was niet de bedoeling hoor. Via tinder super leuke maych gehad. Heerlijk gekletst, we hebben veel gedeelde interesses, waarvan 1 dat we allebei enorme dierengek zijn. Dat miste ik wel bij mn ex. Maar we hebben vooralsnog een enorme klik, dus hier kriebels in de buik, hahaha.

Wat leuk! Sta je al wat zekerder in het hele daten?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:40

Rytir schreef:
djinnie schreef:
Jawel, maar niet meer via tinder. Heb hem wel via tinder ontmoet, dus het is nog steeds wel mijn tindermatch. En nee, het is niet de tattoo gast en ja, ik vind hem wel echt heel erg leuk. :+

Haha mysterieus hoor! :D

Ik zat begin van de week opeens in de date stress :') Was met 2 mannen aan het daten maar is nog pril. De ene heeft een wat andere visie op het leven. De andere is misschien iets te gepassioneerd (lees erg enthousiast) voor mij maar dat wil ik nog onderzoeken.

En toen werd ik ook opeens benaderd door een oud date (afgekapt want f*boy). En een collega (leuk, die ga ik koppelen aan mijn zusje). En ik had deze week 12! superlikes. En via een bekende... Dit in 2 dagen := Zit er iets in de lucht ofzo?

Whaha ja soms kan je er ineens heel druk mee zijn. Heb je een favoriet? :p

Phylos

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:42

Leuk silly veel plezier met Jan.
Hoe gaat het met je gezondheid?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:45

Phylos schreef:
djinnie schreef:
Hahaha, dat was niet de bedoeling hoor. Via tinder super leuke maych gehad. Heerlijk gekletst, we hebben veel gedeelde interesses, waarvan 1 dat we allebei enorme dierengek zijn. Dat miste ik wel bij mn ex. Maar we hebben vooralsnog een enorme klik, dus hier kriebels in de buik, hahaha.

Wat leuk! Sta je al wat zekerder in het hele daten?

Ik vind het hele date gebeuren nog stees vreselijk, maar met deze man voelt het prima. Weinig awkward momenten. We gaan zo lekker simpel samen met de hond wandelen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:43

Phylos schreef:
Leuk silly veel plezier met Jan.
Hoe gaat het met je gezondheid?

We gaan gewoon eten met een groepje, geen date ;)

Ben nog steeds herstellende, mag nog niet lopen, dus staat een beetje stil.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 14:46

Ik heb inmiddels een relatie. Heb hem van de week gevraagd tijdens een romantische picknick in de kasteeltuin van slot Zuylen <3

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 17:16

Wauw wat leuk, is je echt gegund Jip!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:20

Super leuk, Maanlicht!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 22:33

Heel leuk!!!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 23:05

Van harte gefeliciteerd!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:11

Hoi hoi. Hoewel ik nog niet zo lang single ben, heb ik gisteren - op aanraden van een vriendin - tinder geïnstalleerd.
Ik snap er nog niet al te veel van, maar ik had dit topic al eens zien voorbij komen en dacht.. ik ga me hier maar even melden. Een beetje support kan nooit kwaad.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:46

Gefeliciteerd Maanlicht!

Ik heb een update over de scharrel die me meevroeg naar Griekenland; jullie hadden helemaal gelijk!

Ik heb lang getwijfeld wat te doen, uiteindelijk besloten om eerst met vriendin op vakantie te gaan en daarna nog een weekje griekenland eraan te plakken (hij en zn vrienden gaan 2 weken). Ik had de vluchten geboekt, hij de villa en auto's geregeld. Afgelopen week werd het reisadvies natuurlijk aangepast en ik wilde even bellen om te overleggen wat we zouden doen, en hij zei na wat koetjes en kalfjes dat hij iets niet zo leuks moest vertellen..

Hij heeft een paar maanden geleden een meisje ontmoet in Marrakech, en hij is helemaal gek van haar, naar eigen zeggen heeft ie al 6 maanden er alles aan gedaan om met haar te kunnen zijn (ik vind persoonlijk met een ander in bed liggen daar niet van getuigen maar oke). Hij ging me zelfs vertellen waarom hij denkt dat ze perfect bij elkaar passen... Hij zou dolgraag een relatie met haar willen zelfs zei ie, oftewel de 'ik wil geen relatie' was inderdaad b*llshit, maar hij wilde geen relatie met MIJ.. (wat jullie ook al zeiden dus!) Zij heeft nu een visum gekregen voor Europa dus t leek hem wel leuk als zij mee ging naar Griekenland. Mja “dan is het niet handig als jij er ook bent”. 1 week voor vertrek hè. En hij wist t al 2 weken maar heeft gewoon gewacht met vertellen, ik vermoed omdat het nog een klein beetje onzeker was of ze echt mee zou gaan.

Echt mega balen. Ik voel me onwijs gebruikt en gekwetst. Ik snàp ook gewoon echt niet waarom hij mij dan heeft meegevraagd op vakantie.. Echt wat een klaphark... Ik heb hem meteen geblokkeerd, het is helemaal klaar nu.

Ik ga nu wel zelf alsnog naar Griekeland om te kiten, ik hoop echt dat ik hem niet tegenkom, maar we hebben wel dezelfde vlucht terug.. Geen zin in -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:54

Wat een koekwaus. :r

Wat ga je daar nu die laatste week doen? Heb je geen mogelijkheid een week eerder terug te gaan?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:54

Jeetje margooo wat een takketrollenstreek! :(:) Fijn dat je ook even met je vriendin op vakantie gaat, iig wat afleiding!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:56

Ik ben net teruggekomen van 2 weken vakantie met vriendin, en vertrek donderdag naar Griekeland. Heb daar eerst 5 nachten in een kitesurf hotel direct aan een spot dus daar ontmoet ik wel gelijk gestemden. Daarna nog 3 dagen Athene, een vriendin van mij woont daar. Dus komt wel goed, wel even omschakelen om alleen te gaan maar komt goed :)

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:17

Jeeetje echt niet te geloven zeg... hoe kan iemand zo zijn!! Beter dat je daar nu definitief vanaf bent. Zou daar echt nooit meer contact mee opnemen.

Ik hoop dat je nog een beetje kan genieten van je vakantie in Griekenland! :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:44

Wat een ontieglijke hufter zeg..... Jij gaat gewoon even overheerlijk genieten en zet hem 100% in de negeerstand, ook als je hem tegenkomt. Hij verdient geen seconde van je aandacht.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:51

Misschien had je ergens al wel iets kunnen vermoeden nadat hij jou zo lang aan het lijntje heeft gehouden, maar wat is dit smakeloos, zeg. :r Ik snap best dat dit alsnog aanvoelt als een flinke klap in je gezicht.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:59

Margoooo schreef:
Ik heb een update over de scharrel die me meevroeg naar Griekenland; jullie hadden helemaal gelijk!

:(:)

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:03

Van het weekend de datingapps maar weer eens op mijn telefoon gezet, met weinig succes.
Had een erg leuk gesprek zaterdag met een jongen met veel gedeelde interesses, maar toen we van die app overging op whatsapp, veranderde het onderwerp ineens in seks en alles erom heen, een enorme afknapper voor mij en nu reageert hij ook niet meer. Dus gaat weer lekker tot nu toe. :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:29

Jezus margoo wat een hufter! Ander woord heb ik er niet voor, bah