Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Is dat zo? Ik denk alle haaienfilms wel te kennen, maar ben dit verhaal nooit tegen gekomen. Er staat trouwens een 'nieuwe' haaienfilm op Netflix, the Meg(a-lodon) die leefde vroeger en kon ruim 30 () meter worden. Zijn penis had de lengte van een gemiddelde witte haai
Divers schreef:De haai had haar al losgelaten en kwam terug voor een 2e poging. Ik zat van de week een docu over de aanvallen van witte haaien te kijken, blijkbaar hebben ze sowieso 3 verschillende manieren van aanvallen/met elk een andere afloop. En ze werken samen, in deze docu bespreken ze diverse aanvallen:Waarschijnlijk wilde die haai best loslaten, maar de tanden van een witte haai staan in een hoek waardoor ze als weerhaken in haar been haakten terwijl haar vrienden haar de boot op wilden trekken. Het is dus niet alsof die haai ze uitnodigde voor een gezellig spelletje touwtje/vrouwtje trekken
Varekaj schreef:Klopt, d'r kon in een hap een klein groepje mensen naar binnenThe Meg(alodon) is al veel eerder uitgekomen als boekVond dat het nog lang geduurd heeft eer hij verfilmd werd. De film heb ik iig nog niet gezien, maar het beest an zich heeft inderdaad bestaan.
De sperwijdte van de bek was formaatje garagepoort.
Silly1972 schreef:Mocht je d'r nog op komen, do let me knowAilill schreef:Klopt, maar dat filmpje is deels een reconstructie. Dat staat denk ik los van een film?
Oh dat zou best kunnen en toch heb ik het idee dat ik er een film van heb gezien, ook dat ze dan weer terug gaat, maar heb werkelijk geen idee welke film het dan is haha
lor1_1984 schreef:Wat dat betreft is Deep Blue Sea ook wel leuk, met genetisch gemanipuleerde haaien.
Doedatje schreef:het staat soms ook maar kort online dan willen ze het er toch liever afhebben de nabestaanden.Merexa schreef:Tja, de frisse kater filmt het ook allemaal. En dan ook echt lijkvocht etc. Geen idee of hij toestemming vraagt, maar dat vind ik zelfs nog wat heftiger dan rommel op de foto zetten.
Hij heeft in het contract staan dat wanneer hij langs komt het ook gefilmd mag worden. Als mensen het uiteindelijk niet online willen hebben, dan heeft hij daar ook respect voor.