Trouwens, die SWS zijn idd al heel veel uitverkocht. Maar op de FB site kan je er nog veel tweedehands kopen.
tita
Geplaatst: 06-05-19 17:35
IMJ wat een leuke jurk. Lau kreeg der dochter ook weer in een jurkje.
MB welke maar en model en kleur wil je, en wat fijn dat P lekker gaat hele geruststelling.
Printen zijn leuk maar geloof dat mijn printen ook gaaf zijn behalve Uv shirt die is van achteren mooier. Maar kids krijgt morgen of van de week nieuwe beach and bandits in rust Color... ik ben er weg van
Laatst bijgewerkt door tita op 06-05-19 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 17:37
Vero: het is hier ook koud. Maar kind moest en zou die sandalen aan. Dus ik zei veel plezier
P is gewoon een stoertje. Kan ook niet anders met zo’n mams en paps
Hoe vallen de SWS? Vind die sailors wel mooi met dichte voorkant, maar zou pas voor de zomer zijn. Zo lastig om schoenen vooruit te kopen, maar ze gaan zo hard.
Wat een goed nieuws over P Marco! Pittig dametje zo te horen
MizzMontana
Geplaatst: 07-05-19 09:40
Lekker comfy setje Lau!
Hier ook twee basic outfits vandaag met trui vanochtend gewoon een dun laagje ijs bij de paarden op het water.
Heerlijke zachte graylabel trui met mingo jogger. Rylee&Cru trui met OshKosh broek.
Fee_
Geplaatst: 07-05-19 10:10
Hier vandaag MR met HEMA legging. Weet alleen nog niet of ik t wel leuk vind met die romper er onder. Maar wilde zo graag het shirt aan doen. Shirt valt ook wat groter dan ik dacht.