Sonja_vR schreef:Sintara schreef:Staat je leuk? Het is toch geen nieuwe trui ofzo
Ja echt he
“Kan deze ook gewoon op 30 graden?
En opgevouwen de kast in of op een hangertje?”
Kijk, de beentjes kun je uitklappen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Gister housewarming bij mn nichtje met dochtertje van 1. Best leuk kindje. Loopt achter een babyrollator de hele woning rond al brabbelend. Ze kreeg een stukje van gehaktbal maar daar liep ze na 5 minuten nog op te sabbelen. Moeder (mijn nicht) beveelde om het stuk gehaktbal bij het kind uit de mond te halen en gelijk sprong er 4 man op om gezellig hun vingers in de mond van dta kind te doen en de (gekauwde) gehaktbal eruit de graaien. Partner en ik keken elkaar verbitterd aan om maar niet naar het tafereel te hoeven kijken. Gadver. En daarna werd het gehaktballetje lekker door oma opgegeten. Bleghhhh. Overigens ging het werkelijk nergens anders over dan kinderen kinderen kinderen. Altijd dezelfde verhalen. Terwijl ik toch best wel iets interessants te vertellen heb met een eigen bedrijf, een paard en een pup. Maar niemand vroeg ernaar.
billionache schreef:Ik lees nog steeds trouw mee hier, maar wou mijn ervaring van vandaag toch even delen dus kruip onder de meeleessteen
Vandaag bij m'n zus op bezoek. Zij heeft 3 kinderen, 2 ervan zijn echt schatjes (en ja, dat komt van iemand die niks met kinderen heeft), maar haar dochtertje van 9 haalt echt het bloed van onder m'n nagels soms. Enorm koppig, beginnen roepen als je niet meteen reageert of gewoon om aandacht te krijgen, echt altijd haar zin willen hebben, liegen over heel veel dingen...
Vandaag waren we dus een spelletje aan het spelen samen waarbij je zsm een stok moet pakken. Ik had deze gepakt, zij wou m ook dus pakt hem ook vast en we beginnen er allebei aan te trekken. Ik ben zo iemand die echt niet een kind laat winnen () dus blijf volhouden. Wanneer ik hem bijna uit haar handen had getrokken gaat ze plots met d'r hoofd naar mijn arm en BIJT ZE GEWOON KEIHARD IN M'N ARM, echt letterlijk door mijn spijkerjasje heen
deed best pijn en heb haar ook ff op haar donder gegeven. Mijn zus is gelukkig geen 'oh lieve Vlinder bedoelde het vast niet zo' hippiemoeder dus die gaf haar ook een uitbrander van formaat. Ze moest zich excuseren, wat ze soort van weigerde en ze zat daar maar een beetje te lachen tot er een niet-gemeende 'sorry' uit kwam...
Ik was echt flabbergasted