Twee weken geleden hadden wij een photoshoot gedaan, met mooie foto's, maar een simpele foto van paard op de poetsplaats krijgt meer likes dan een photoshoot foto in de duinen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twee weken geleden hadden wij een photoshoot gedaan, met mooie foto's, maar een simpele foto van paard op de poetsplaats krijgt meer likes dan een photoshoot foto in de duinen 

blijft toch een leuke tak van de sport
Caaatje schreef:Hannepan schreef:Ja die community story loopt wel lekker, heb het er ook op gezet en nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen![]()
Wel vervelend dat er een paar hun acc. op privé hebben staan, weet niet zo goed wat ik daar nu mee moet xD
Domme vraag misschien maar wat is een community story?
. Ik vind het vooral gewoon leuk om de foto's te delen en ben ook niet heel consequent in het plaatsen van foto's. In mijn story ben ik wel redelijk actief en plaats ik eigenlijk dagelijks wel foto's. Verder volg ik veel accounts van paarden / fotografen / ruiters en een aantal comics. Zelf heb ik op dit moment 880 volgers.
, echt nooit gedacht zo ver te komen.
. Hebben jullie dat ook, dat je soms doelen stelt om te halen op insta? Klinkt zwaarder dan ik het bedoel, ik ben absoluut niet teleurgesteld als ik een “doel” (nog) niet haal, maar meer aangenaam verrast als het wel gebeurd
.