Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Guys ik heb een vraagje, en een nee is ook een prima antwoord
Lang verhaal kort, morgen ga ik uit m'n werk gelijk door voor een weekendje paardrijden met m'n moeder! Western, dus ik doe m'n westernlaarzen aan.
Nu mijn vraag, die dingen zijn best lomp en groot om mee te zeulen, zou ik ze met een outfit kunnen combineren? Vrijdag is Casual Friday bij ons, dus hoeft niet supernetjes
Zal even een foto van de laarzen zoeken momentje! Ze zijn in ieder geval gewoon zwart
EDIT: Deze:
[ [url=m/uEVMZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Ik word ook echt binnen 1 minuut hartstikke bruin (maar ben ook een kwart Surinaams dus dat helpt ook een hoop). Mijn vriend niet, die verbrandt snel.
Heb je al eens zelfbruiner geprobeerd die je snachts moet laten zitten?
TheNovelist schreef:Jester, Savannah, deze komt van de Soho!![]()
Dank jullie wel voor alle lieve comments!![]()
Pluisje, volgensmij hoor ik er eentje aankomen
Pluisje1998 schreef:TheNovelist schreef:Jester, Savannah, deze komt van de Soho!![]()
Dank jullie wel voor alle lieve comments!![]()
Pluisje, volgensmij hoor ik er eentje aankomen
Ik ben voor !!![]()
Vanavond met mijn moeder, zusje en tante naar Ed Sheeran. Super warm, dus gewoon simpel rokje en shirtje.
[ [url=m/EelVpx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rokje: the sting
Shirt: HM
Heb er mijn docs bij aan (wat een verrassing)
SavannahNx schreef:Die van mij ook echt bizar wit. Al jaren. Maar nu boeit het me eigenlijk wel een beetje. Ik heb al zelfbruinende bodylotions geprobeert, en nu ook een nieuwe die na 30 min zou moeten kleuren maar heel eerlijk? Niks werkt.. Mn moeder word al superbruin van 1 zonnestraaltje en ik ben zo wit dat je echt denkt van hoe is het verder?