Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dit was wel heel erg. Ik wist niet dat er mannen zijn die gaan smeken als ze dronken zijn. Er was er ook een die smeekte om mijn nummer. Maar die werd te handtastelijk, dat moet je bij mij niet doen

Ailill schreef:Yonker schreef:JupNel!
hoi!!! Ailill schreef:Iemand van jullie ervaring met Tinder plus, hier toch wel benieuwd
)
Flessuh schreef:Thanks!Ailill schreef:Iemand van jullie ervaring met Tinder plus, hier toch wel benieuwd
Je hebt geen limiet meer op likes, 5 super likes, dus gebruik dat niet, 1x per maand een boost waar nog wel eens een match uit wil rollen en verder kan je je locatie veranderen wat nog wel leuk is.
Het is en blijft toch meer een gimmick, en geen idee of dat nou het geld waard is. Ik heb het half drinken in IJsland gekocht (blijkbaar meteen voor half jaar)
Meest praktische voor mij is nog de boost. Toch wat meer kans op match
) de dertig net afgelopen week gezet
Als ik gedronken heb sta ik echt wel op mijn strepen. Dan ga je me niet lastig lopen vallen ofzo. Ex-date pakte ook mijn telefoon af en stopte hem in zijn zak, hij wilde dat ik hem zou pakken. Nu had ie al verteld dat hij een trauma had omdat zijn ex hem een keer had geslagen (
) dus ik bleef rustig, maar dat soort geintjes pik ik gewoon niet. Blijf van mijn spullen af.