xSCWx schreef:upendo schreef:Ik verkoop iets voor 40 euro, wordt er een bod gedaan van 5.
Wat verwácht je dan?!!
Je kan het toch verkopen voor €5. Alleen dan zijn de verzendkosten ineens €35

Nog best een idee.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:Een pagina terug zei ik al dat ik een bod kreeg van 75- op iets met vp 120-. (Np is 180 en 2 x gebruikt)
Aangegeven dat ik 75- erg weinig vind en ik toch echt minimaal 100- Excl vz wil.
Tegenbod 90-
Ik niet meer gereageerd want ik was duidelijk genoeg (dacht ik)
De volgende dag een bericht met alleen ????
Ik weer gereageerd. Ik ga het niet verkopen voor minder dan 100- Excl vz. Is in nieuwstaat en ik heb geen haast
Nieuw bod: 100 Excl vz
Teruggestuurd dat het dan nog steeds maar 93- waren en ik nog steeds niet akkoord ben
Zooooo frustrerend
Jolien87 schreef:Lynn_Nikita schreef:Een pagina terug zei ik al dat ik een bod kreeg van 75- op iets met vp 120-. (Np is 180 en 2 x gebruikt)
Aangegeven dat ik 75- erg weinig vind en ik toch echt minimaal 100- Excl vz wil.
Tegenbod 90-
Ik niet meer gereageerd want ik was duidelijk genoeg (dacht ik)
De volgende dag een bericht met alleen ????
Ik weer gereageerd. Ik ga het niet verkopen voor minder dan 100- Excl vz. Is in nieuwstaat en ik heb geen haast
Nieuw bod: 100 incl vz
Teruggestuurd dat het dan nog steeds maar 93- waren en ik nog steeds niet akkoord ben
Zooooo frustrerend
100 excl. verzenden betekent in mijn ogen dat je er echt €100,- voor krijgt en dat de koper de verzendkosten daar nog bovenop betaalt.
Amber_anne schreef:Net ons tafeltje verkocht op marktplaats, had de jongen die hem kwam kopen opgezocht op google en kwam op een LinkedIn pagina terecht. Deze reageerde traag dus na een paar keer klikken had ik hem een verzoek verstuurdsnel me account verwijderd en hem geblokkeerd op fb voordat hij in dit topic kan posten
_mexx_lady_ schreef:Niet op marktplaats maar wel de bezorger. Was is de deal met die mannen? Ik snap ook dat ze het druk hebben maar jeetje...
Ikhad geen track and trace dus ik hoor ze aanbellen, spring uit bed en serieus nog geen 40 seconden later sta ik voor de deur en was de beste man alweer op weg naar zijn auto.
Wat is er met ik wacht wel even en klop dan nog wel eens aan????
Sommige mensen moeten ook naar het toilet ofzo...
en als je een tijdindicatie krijgen vandaag tussen 11 en 18u geleverd ga ik mijn plasje niet ophouden.