Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ja dat wist ik niet...
Ach, het zijn sowieso al restjes

maar toen had ik alleen pilaar kaarsen en geen melts of geur kaarsen.
Alleen op een gegeven moment verzamelde familie allerlei kaarsen resten voor mij en dat werd er zoveel dat ik dat ik die kaarsen ging weg geven. Toen ben ik mallen aan gaan schaffen eerst om de kaarsen net even wat mooier te krijgen, Toen wilde iemand een kaars kado doen. en was gaan inkopen. worden de kaarsen vaak wel mooier geen resten enzo van lontjes erin. Daarna is waxmeltsenzo eigenlijk uit jo's kaarsjes ontstaan omdat mijn favoriete meltmaker stopte en ik de kennis had opgebouwd om dat zelf te doen. Omdat ik daarvoor over ben gegaan op soja is het met de gewone kaarsen niet echt goed te combineren meer.
Van een melkpak naar een melt
Yv_ schreef:Haha wat leuk om te lezen! Vind die kaarsen ook wel heel erg gaaf. Ik heb in mn hele huis kaarsen staan, vind ik gezellig. Sommige brand ik, sommige niet. Die ik het raam staan verkleuren alleen wel altijd snel met het zonnetje erop. Maar ach, zijn ook die goedkope van de action, dus dan is het niet zo erg. Vind die van Riverdale nog steeds prachtig maar die durf ik er niet neer te zetten. Ook bang voor verkleuring.