Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:07

en ja hoor, daar draaide er weer een op onze oprit. Hond weer aan het blaffen. Ook die wordt er enigszins gestoord van.

Het heeft ook wel een voordeel die wegafsluiting: we wonen aan een drukke weg, maar nu is het dus wel een heeeeel stuk stiller in de straat. Normaal in deze tijd dreunde het huis van de zware tractoren die voorbij kwamen met bieten/aardappelen/mais enz. En nu....niks.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:08

Dat ik bij mijn ouders mee zou eten en dat het borrelen allemaal uitloopt en ze nou maar hebben besloten dat ze met het borrelen genoeg hebben binnen gekregen en dus geen eten meer gaan koken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:09

Isabonny schreef:
en ja hoor, daar draaide er weer een op onze oprit. Hond weer aan het blaffen. Ook die wordt er enigszins gestoord van.

Het heeft ook wel een voordeel die wegafsluiting: we wonen aan een drukke weg, maar nu is het dus wel een heeeeel stuk stiller in de straat. Normaal in deze tijd dreunde het huis van de zware tractoren die voorbij kwamen met bieten/aardappelen/mais enz. En nu....niks.

Kan je geen pionnen neerzetten?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:11

Lau schreef:
Isabonny schreef:

Of houten pallets tegen elkaar aan alsof de oprit net bestraat is.
Of rood wit lint

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:23

hagelslag schreef:
Lau schreef:

Of houten pallets tegen elkaar aan alsof de oprit net bestraat is.
Of rood wit lint

Nee, mijn man moet nog thuis komen, dus dat is allemaal niet handig. Pionnen heb ik niet (en als ik die wel had, dan ben ik bang dat ik ze niet meer lang zou hebben...de jeugd vind dat soort dingen ook leuk om mee te nemen :P ben ik bang) , pallets ook niet, en ik weet niet of rood-wit lint gaat helpen.

Bij onze zaak hebben we eens een ijzeren ketting over de oprit gehangen, omdat mensen dit (eigen) weggetje (wat van het dorpje naar een grotere doorlopende weg liep) gebruikten om vlug het gehucht uit te komen }:0 . De een maakte de ketting gewoon open en hing hem dan niet terug en een ander is er waarschijnlijk met volle vaart doorheen/onderdoor gereden (nog niet wetende dat wij er een ketting hadden gehangen }:) ). Er moet dus iemand zijn geweest met een bekrast dak :') . We hebben afsluitbare poorten moeten plaatsen om de mensen van ons terrein af te houden. Heeft een kapitaal gekost.

Een lintje is het geld niet, maar kan ik nergens aan bevestigen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:34

Zon lint kost idd niet veel
Misschien zelfs bij de action te koop.
En ook al gaat hij stuk, je hebt een aantal meters op de rol

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:38

Aan dat m’n vriend er niet is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:13

Isabonny schreef:
Deze week begin ik me steeds meer te ergeren aan de mensen die allemaal op mijn oprit menen te moeten draaien. Zijn ze aan de straat aan het werk, staat 400 meter verderop, op de kruising al een bord en hekken dat de straat is afgesloten.
Bij het volgende kruisinkje (een straatje wat niet zo druk is) staat nog eens een bord dat de weg over 150 meter is afgesloten en net na onze oprit staat dan de definitieve wegafsluiting (waardoor wij dus nu tijdelijk tot eind december aan een doodlopende weg wonen). Mensen rijden dus langs bord 1 en tussen de hekken van wegafsluiting 1 door (die hekken staan best ver uit elkaar, omdat het vrachtverkeer wat aan de weg bezig is en de bewoners er nog tussendoor moeten). Vervolgens rijden ze langs bord nr. 2 en dan staan ze dus voor ons huis bij bord 3 en wegafsluiting 2 heel sip te kijken en zich af te vragen of ze echt niet erlangs kunnen.

Ik zat het net mijn dochter te vertellen, terwijl we net onze oprit opreden en achter ons aan reden mensen dus onze oprit op om maar weer even te draaien. Volgens mijn man waarschijnlijk omdat ze mij zonder aarzelen tussen die hekken door hadden zien rijden en gedacht hebben: die zal het wel weten, rij er maar achteraan }:0.

Er zijn er trouwens ook nog genoeg die ook langs de laatste wegafsluiting rijden en die zie je dan even later weer terug komen. Ik neem aan dat er bewoners of misschien de werkmensen geklaagd hebben, want ik zag de motorpolitie vandaag enkele keren voorbij rijden.

Dit was bij ons ook zo toen de weg afgesloten was. Sommige waren zo brutaal om gewoon het bord aan de kant te zetten.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:18

Serieus dan heb je lef zeg

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:22

Saleisha schreef:

De mijne is eindelijk weer eens thuis op een doordeweekse avond, maar dan word er voetbal gekeken, dus is er eigenlijk ook niet.... en daar erger ik me aan.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:41

Inbrekers

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:57

iirrssjjee schreef:
Saleisha schreef:

De mijne is eindelijk weer eens thuis op een doordeweekse avond, maar dan word er voetbal gekeken, dus is er eigenlijk ook niet.... en daar erger ik me aan.

Och ja dat kan ik me voorstellen, alleen fysiek aanwezig..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:50

Dat manlief na 3 dagen werken weer terug is bij ons. Als eerste zijn aandacht op de hond richt en meteen weer in de auto stapt om met ons verder te rijden en later loopt te klagen dat ik geen aandacht voor hem heb.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:09

Aan dat ik 4 kilo ben aangekomen..

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:11

ScarOfWars schreef:

Ik wil het wel, naamgenootje.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:31

Dat ik net wat chocola heb gegeten en ik nu kotsmisselijk ben :( Had het kunnen weten, want dit gebeurt altijd als ik iets ongezonds eet, maar toch...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:42

Esaqar schreef:
ScarOfWars schreef:

Ik wil het wel, naamgenootje.

Wil je ook meer dan 4 kilo? Wil het graag kwijt..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:44

Dat mijn kat mij zo lief knuffelt waardoor ik het bed niet uit wil. Maar ik moet nog foto’s uitzoeken en bewerken.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:52

Aan een opdracht die me totaal niet lukt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:46

Dat ik al een week slecht slaap en dat m'n pfeiffer alleen maar erger maakt... waardoor ik niet kan sporten of werken bij bijbaan.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:05

Op het moment mijn buren die overdreven hard muziek op hebben staan, hoor het hier super hard, is ook nog eens verschrikkelijke muziek.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:10

Dat ik de kaasschaaf niet kan vinden en echt heel veel zin heb in een broodje met kaas.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:38

Dat ik geen recepten kan vinden voor m'n silicone bol/sphere vormen waarschijnlijk kijk ik verkeerd of typ ik niet de juiste zoekwoorden in... Ik heb uiteraard zelf ook genoeg ideeën in m'n koppie zitten maar was juist op zoek naar inspiratie.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:21

Aan de buren op mijn werk (mijn baas heeft een huis tegenover zijn huis gekocht, waar hij kantoor van heeft gemaakt. We zitten dus in een woonwijk).

Buren hebben 2 auto's én een bus van het werk. Plek voor 2 auto's op hun oprit en dan wordt de bus elke middag als de man terug komt van zijn werk voor mijn kantoorraam gezet en zodanig kort op onze oprit dat ik bijna niet uitgedraaid kom.
Op een gegeven ogenblik ben ik 's middags, als ik terugkwam van mijn middagpauze mijn auto zelf voor het kantoor gaan parkeren, zodat ik tenminste fatsoenlijk weg kon rijden als ik 's avonds naar huis ging. Want uitdraaien in een smal straatje, van een smalle oprit af in een 46 jaar oude Landrover met een draaicirkel van een mammoettanker is geen pretje :+ , zelfs als er géén grote bus net naast je oprit geparkeerd staat.

Aangezien ik een rondje moet rijden (straat loopt rond) om weg te komen, heb ik al een paar keer gezien dat, zodra ik 's avonds wegreed, de bus vlug op "mijn" plek werd gezet. Waar die dan opeens vandaan kwam, weet ik niet...misschien van het straatje opzij van hun huis? Maar in elk geval zitten ze er dus op te wachten dat ik vertrek om die bus dan weer mooi half voor hun huis en geheel voor mijn kantoor te parkeren.
Ik vind het prima. Ik kom dan toch niet meer terug en 's morgens is de bus al weg voordat ik kom.

Maar blijkbaar vinden ze het toch erg lastig dat ik nu overdag voor "mijn eigen" huis/kantoor parkeer en nu parkeren ze dus de hele dag maar 1 van hun luxe-autootjes de hele dag voor "mijn" huis/kantoor, zodat ze 's avonds als vaders thuiskomt meteen hun autootje kunnen wegzetten en pa voor mijn huis kan parkeren.

Pffff, achterlijk gedoe.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:38

Aan dat ik al de hele week last heb van mijn stem na vorige week keelpijn te hebben gehad (die ik nu niet meer heb) en daardoor mijn stagedagen mis.