Ik heb sinds vandaag een nieuw bed, maar het kussen ligt te hard dus kan ik niet slapen XD
Morgen maar inruilen voor een zachtere. Bed ligt overigens wel goed :}
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Nachtmerrie again, feest
TerraHowrse schreef:Smee__ schreef:Nachtmerrie again, feest
Jeetje die heb je wel vaak zeg, niet leuk![]()
Ik zit sinds 2 dagen toch maar aan de melatonineleek mijn arts toch een goed idee, naja niet geschoten is altijd mis. Merk er alleen niet echt iets van ookal hebben we wel meteen een redelijk hoge dosis gekozen, maar misschien moet je met dat spul ook wel eerst een spiegel opbouwen ofzo. Of ik heb gewoon gelijk en het helpt niet omdat ik wel gwn moe ben
ach ja we zullen zien haha, hoop wel dat het iets doet
Eloya schreef:Balen smee en terrahowrse
@marcella dat klinkt ook niet fijn:(
Ik zit in de trein met knallende koppijn en buikkrampen had tv opnames vandaag voor nieuw spelprogramma maar die liepen vreselijk uit. 23.15 pas klaar en was in baarn. Waren om 13.30 begonnen. Rennen voor de laatste trein.
Zodra ik thuis ben meteen maar proberen te slapen al ben ik veel te wakker nu.
TerraHowrse schreef:Mossel schreef:Succes haha. Enne blauw licht ( telefoon, tv) werkt ook niet bevordelijk voor slaap dus als je echt wil slapen, alle electronica weg haha.
Jaa ik weet hetheb wel zo'n app dat het licht rood word in de avond maar goed.. zal mn mobiel nu wel aan de kant gooien
![]()
welterusten allemaal!
TerraHowrse schreef:Mossel schreef:Ik moest het om 9 uur in nemen dus dat deed ik vraag, in de hoop ook om daadwerkelijk ook rond een uur of 11 te kunnen slapen, maar om 3 uur was ik nog klaar wakkerik hoop dat het voor jou wel wat doet, hoeveel neem je nu?
wel jammer dat het voor jou niet werkt.
Ik neem nu 5 mg