Verdient wel leuk hoor...... Verdien nu nog meer dan toen ik huishoudelijke hulp was voor 24 uur in de week en maak minder uren. Alleen nog jammer van de loonheffing op het moment.
Sneeuw en regen mogen weg blijven boel begon net mooi op te drogen en binnenkort pony weer naar buiten, maar geen zin om voor de 2de keer een spierbevangen pony te hebben.
Agossie
Geplaatst: 22-01-15 23:45
Marcella schreef:
Agossie kom gewoon mijn auto om 03.15 uur zaterdag sneeuwvrij maken.
Sneeuw begint pas later op de dag, dus geen zorgen. En dan nog vind ik het gewoon leuk om mijn eigen auto sneeuw vrij te maken! (alleen niet zo vroeg in de ochtend... )
Britta31
Geplaatst: 22-01-15 23:47
Paarden mogen morgen een dagje op de grote wei.Ze staan nu elke ochtend te hangen voor het hek.Maar ja,zaterdag weer terug naar de kleine wei(nog groot genoeg hoor)
unihorses
Geplaatst: 23-01-15 01:38
Shirley schreef:
Wordt er onder je wel gestookt?
nee, woon boven het magazijn van een bloemenzaak.. die houden het dus wel koel. maar gister kwam door de wind die er verkeerd op stond, nu is het 14 graad.
vandaag heeft het hier trouwens gesneeuwd was wel goed kijken maar afentoe een fijn vlokje
-1, graden hier, duidelik niet zo koud geweest. Was gisteravond ook grijs en niet helder. Maar hier idd ook af en toe gister een minivlokje. Nu hier grijs en somber, wel redelijk windstil. Luchtdruk zat op 1005.
Sneeuw morgen even, ik hoop het al is het maar voor de paarden en honden en baas even. Genieten van een wit laagje.