Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Ik heb ook nog nooit problemen gehad, maar nu met PostNL dus wel.
Intussen toch een manier gevonden om pakket op te sporen, volgens de (belgische!!) site is het op weg naar het afhaalpunt. Na paar omwegen afhaalpunt gevonden, op 500m van de deur. Daarheen gebeld, die hebben niks ontvangen maar ze zijn deze ochtend wel pakketten komen brengen.
MAAR!
Het kan dat het eerst weer mee is naar het depot en pas na het weekend dan bij haar afgeleverd wordt. Maw, ten vroegste woensdag mag ik weer erheen om te kijken of het aangekomen is bij haar. Ze vond het ook vreemd dat op het papiertje zowel retour als afhaalpunt aangekruist stond...
MarvanTom schreef:Volgens mij gaat deze verkoop bij ons de boeken in als de leukste.
Wij hadden 2 koperen koetslampen te koop en hadden eerst dus een onzinaanbieding.
Daarna iemand die 1 cent meer bood, dus niet eens op gereageerd, maar ook niet verwijderd.
Wordt er net op ons raam geklopt, staat een buurman met vrouw en hun pony's voor de deur.
Ik kom de koetslampen ophalen, zei hij.
Dus wij: huh?
Hij: ja, ik heb een bod gedaan op MP voor 15 euro en 1 cent!
Ventjelief voorzichtig: maar het is 15 euro per stuk?
Hij: Ja, dat weet ik, ik kom ze dus halen!
Intussen stond de buuf bij ons naar binnen te gluren, handen op het raam, in 1 hand halstertouw van pony, die op z'n gemak de grasjes tussen onze tegels uit stond te eten.
Zij: Oh wauw! Wat een leuk huis! Tja, jullie hebben altijd de gordijnen dicht overdag, maar nu kan ik ff goed kijken,hoor!![]()
Ik de lampen gepakt, ventjelief liep maar ff met de lampen naar hun huis, aangezien ze ook de pony's mee hadden.
Ventjelief kwam terug: nou, ik heb al gezien waar de lampen komen te hangen, hoor!![]()
Bij hun stallen achter...
Binnenkort dus ff buurten, verkoop nazorg zeg maar.
EsmeeBlom schreef:Ik volg dit topic nu al een tijdje, en heb hartelijk gelachen om sommige ervaringen hier. Heel herkenbaar ook, omdat ik zelf ook altijd de meest rare mensen schijn te treffen.
Waar ik voornamelijk een hekel aan heb is mensen die iets op willen halen en niet op tijd komen. Had er van de week ook weer een voor een deken, zou eind van de middag komen en smst om ZES uur dat ze het niet ging redden.
Dan hoeft het voor mij al niet meer.
joyenbeau schreef:EsmeeBlom schreef:Ik volg dit topic nu al een tijdje, en heb hartelijk gelachen om sommige ervaringen hier. Heel herkenbaar ook, omdat ik zelf ook altijd de meest rare mensen schijn te treffen.
Waar ik voornamelijk een hekel aan heb is mensen die iets op willen halen en niet op tijd komen. Had er van de week ook weer een voor een deken, zou eind van de middag komen en smst om ZES uur dat ze het niet ging redden.
Dan hoeft het voor mij al niet meer.
Oh dat is zooo verevelend inderdaad.
Nog niet zo lang geleden zou ik gasfornuis verkopen voor mijn moeder. Kwamen enorm veel reacties voorbij en biedingen. Ook mensen die belde. Nu was er dus iemand die hem voor (Volgens mij) €120,- op zou halen.Hij was erg goedkoop omdat het voorraampje kapot was, maar dat was makkelijk te repareren.Hij wist dit want ik heb het in de advertentie duidelijk vermeld en nog een keer aan de telefoon uitgebreid erover gehad.Uiteindelijk dus uitgekomen op dat hij hem voor 120 euro op kwam halen. Hij moest alleen nog even bellen met mijn moeder om een afspraak te maken om hem op te halen. Ik tegen mijn moeder gezegd dat hij hem voor 120 euro op zou halen en dat ze dus niet meer moest zakken met de prijs. Belt mn moeder me uiteindelijk op dat hij nu weggaat voor 90 euro, want de man wist niet dat het voorraampje kapot was! Serieus?! Ik had het er heel uitgebreid met hem over gehad, was dus gewoon aan het liegen. Maar mijn moeder vond het wel best zo, bij mij had hij niet meer hoeven komen.
Hij kwam trouwens ook veeeel te laat terwijl mijn moeder daarna moest werken en dus te laat op haar werk aankwam. Ze had wel al aan hem laten weten daarvoor dat hij niet te laat moest komen omdat ze moest werken, maar dat interesseerde hem blijkbaar niet) bleeh vind het echt een rotstreek van die man.