Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:39

Sabini schreef:
NienkeV1994 wat heb jij een gave lay out op je blog!

Dankje! :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:09

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:44

Ik denk een nachtmerrie voor iedereen;
Geen backup en belangrijke foto's deleten. Yep. :+
Laatst bijgewerkt door Berdien op 29-11-17 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link website verwijderd.

Sabini

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:02

Ik heb een vraagje voor wordpress gebruikers:

Als je je wordpress.com blog naar een .nl wil upgraden, kun je dat dan het beste via het programma wordpress zelf doen of kun je je blog ook meenemen naar een andere verkoper van een domeinnaam?

Ik wil graag een domeinnaam kopen voor mijn blog, maar zie met al die aanbieders en mogelijkheden door de bomen het bos niet meer.. :o

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:41

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 04:23

Mijn vriendje heeft er google analytics opgezet, 93 bezoekers gehad vandaag... Holy fiets.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 06:39

Goed zeg.
Mijn stats gaan ook in een stijgende lijn: ik heb weer geblogd sinds 18 december. In het begin deed ik wat meer posts, maar ik wil 2x per week posten. Ik merk nu dat mensen zich gaan abonneren op mijn blog. Vandaag ineens 4 volgers erbij. Ook leuk.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 09:01

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 09:13

Leuk happypaardje! :D

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 09:18

Sabini schreef:

Als je je wordpress.com blog naar een .nl wil upgraden, kun je dat dan het beste via het programma wordpress zelf doen of kun je je blog ook meenemen naar een andere verkoper van een domeinnaam?

Ik wil graag een domeinnaam kopen voor mijn blog, maar zie met al die aanbieders en mogelijkheden door de bomen het bos niet meer.. :o

Je hebt een hosting nodig en je domeinnaam. Dan kun je je wordpress blog van de oude exporteren en importeren op de nieuwe omgeving, evenals je vormgeving, berichten, alles... :) Hosting regel je gemakkelijk via bijvoorbeeld www.antagonist.nl of www.versio.nl. Daar installeer je Wordpress op en dan is het een kwestie van exporteren en importeren.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:04

Mn stats zijn ineens echt flink minder.. Sinds ik mn nieuwe blog heb ineens. Alles word geredirect dus daar kan het niet aan liggen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:31

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:44

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:13

Heeeeeel tof, die Creepy Meeting! Ook interessant om te zien hoe het origineel eruit zag!

Ik heb ook weer een nieuwe post over een school (design)opdracht:
DESIGN LOGO MASSAGEPRAKTIJK

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:16

Gaaf inderdaad, die foto's! Vind vooral die met de spiegels mooi!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:58

Ik heb ook weer een video gemaakt. Vanaf nu ga ik vaker video's maken:

Het was echt heel leuk om bij Joyce Heuitink langs te gaan. Vrijdag plaats ik deel 2 om 9.00 uur. Merken jullie verschil tussen blogs of video's met betrekking tot views/positieve reacties etc.?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 13:02

Ik moet nog 5 filmpjes opnemen en ik kom er nu achter dat je die keiharde wind dus gewoon hoort in de filmpjes. Oftewel met deze snert wind die voorlopig niet weg gaat kan ik gewoon NIKS. Je hoort het ook hard in ons huis omdat het vrijstaand is.. Ugh ik baal zo erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 13:03

Kun je niet iets met ruisonderdrukking doen in het nabewerken?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 13:46

Had ik geprobeerd maar dan is mijn stem helemaal weg gevaagd.. Misschien dat die man waar ik ze naar toe stuur en nog iets mee kan. Ik hoop het echt..Ik wil ze niet nog een opnemen :')

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:10

oh dat is echt heel vervelend. Ik had in mijn filmpje een ruis omdat de microfoon tegen de kleding aankwam, maar dat heb ik weg kunnen halen. De stem veranderde een heel klein beetje, maar ik denk dat niemand dat door had.

Maar ik heb inderdaad ook wel eens gehad dat ik de ruis probeerde weg te halen en dat de stem helemaal vervormd was. :+

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:55

Ik was heel goed bezig voor mijn blog van morgen, die ik echt last minute moest bedenken aangezien ik mn originele idee niet waar kon maken vandaag. Maar toen was ik halverwege en toen sloeg dus de writersblock toe. Zou misschien wel kunnen doordat ik best moe ben, maar alsnog. Balen!

En Marit, ik ken je probleem maar dan met school. De microfoons van de recorders en camera's vangen echt elk zuchtje wind op dus als we gaan filmen nemen we zo'n hengelmicrofoon mee. (ook wel dode kat genoemd, zonder grapjes :'))

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:48

Marit schreef:
Ik moet nog 5 filmpjes opnemen en ik kom er nu achter dat je die keiharde wind dus gewoon hoort in de filmpjes. Oftewel met deze snert wind die voorlopig niet weg gaat kan ik gewoon NIKS. Je hoort het ook hard in ons huis omdat het vrijstaand is.. Ugh ik baal zo erg.

Had je buiten gefilmd? Want ik lees dat je het binnen ook hoort? Maar voor buiten kun je een lapje stof voor het microfoontje doen van je camera. Wij hebben toen eens een hele sjaal om mijn camera gewikkeld om dat geruis van de wind weg te krijgen :+.

Marrleen schreef:
Ik was heel goed bezig voor mijn blog van morgen, die ik echt last minute moest bedenken aangezien ik mn originele idee niet waar kon maken vandaag. Maar toen was ik halverwege en toen sloeg dus de writersblock toe. Zou misschien wel kunnen doordat ik best moe ben, maar alsnog. Balen!

En Marit, ik ken je probleem maar dan met school. De microfoons van de recorders en camera's vangen echt elk zuchtje wind op dus als we gaan filmen nemen we zo'n hengelmicrofoon mee. (ook wel dode kat genoemd, zonder grapjes :'))

Haha jep, wij hebben ook een dode kat op school :').
Als wij het over de dode kat hebben krijgen we ook wel eens van die blikken van voorbijgangers haha.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:51

Sabini schreef:

Ik heb mijn wordpress op mijndomein.nl staan, samen met mijn website. Dus je kunt je wordpress ook meenemen naar een andere host. Als dat is wat je bedoelt? :o?

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:07

Marrleen schreef:

Haha jep, wij hebben ook een dode kat op school :').
Als wij het over de dode kat hebben krijgen we ook wel eens van die blikken van voorbijgangers haha.[/quote]

Haha ja wij krijgen m ook alleen mee als het echt nodig is, en de afgelopen anderhalf jaar is dat dus pas 2x geweest maar het is best lachen om met dat ding te werken

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:39

Ik ga mijn nieuwe blog vanavond lanceren, de site is al bijna klaar, maar ik loop een beetje vast met de naam... :(