[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:08

Ik heb het idee dat deze modopmerking geplaatst is zonder te kijken waar er over gesproken is.
Ongeveer een halve pagina met posts waarin o.a., dus niet eens alleen, iets over een groepsapp staat die met de Primark te maken heeft, kan ik nou niet echt een lange discussie noemen :? Of überhaupt offtopic, het gaat immers nog steeds over de Primark :?

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:20

xx_Lyzet schreef:
Mijn app is int engels .?

Je kunt hem op Nederlands zetten. Als je naast WAT IS NIEUW op de streepjes klikt, dan helemaal naar beneden scrolt, kun je hem op Nederlands zetten.

(Dit is gewoon on-topic toch??? Gaat over Primark

Air

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:21

Dat mag ik hopen van wel ja :')

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:23

Ik snap het probleem ook niet zo :o

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:26

Dan zeg ik het maar: ik kom hier om te kijken of er wat leuks is in de collectie adv jullie foto's en gepraat. Echter kom ik niet in dit topic om te lezen dat mensen een app willen gaan starten, daarvoor moet je zoals de Hanmar aangaf een HK voor openen

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:30

Maar dan zou er daar alleen besproken worden wie hem aanmaakt en verder niets...

Maar bij deze wie in de app wil mag zijn nummer met gewone naam naar mij sturen! We kunnen het misschien in de op zetten dat als je in de app wil je mij een bericht moet sturen?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:39

Maar is toch geen reden voor een modopmerking omdat er een paar posts over gaan? Helemaal niet als dat iets is waar überhaupt niet veel meer over gesproken wordt maar van zeeer tijdelijke aard is. De grootste onzin om daar speciaal een topic voor moeten open te gooien.
Ik snap ook niet wat er offtopic aan is als het over de Primark gaat.

Want opmerkingen van ''Ik ga morgen naar de Primark'' zijn wel toegestaan, of nu ook opeens niet meer :?

De grens van ontopic of offtopic is nu wel heel onduidelijk.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:00

Ik snap er nu heeelemaal niets meer van!! In andere topics wordt ook vaak gesproken over groepsapps maargoed!!! :/

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:05

Ik vind het een beetje overkomen alsof iedereen nogal wat zand daaronder verstopt heeft.. Iemand heeft een idee om mensen snel aan Primark dingen te helpen omdat sommige niet in de buurt wonen en dan wordt er zo gereageerd. Wat een kinderachtige bedoeling zeg.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:10

Wat word het nou?
een groepsapp of een quote lijstje?

Mensen die geen primark in de buurt hebben maar wel iets leuks zien of graag willen hebben wat ze destijds vergeten zijn mee te nemen, is in mijn ogen dit de ideale oplossing!!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:25

Ook ik ga niet in een groepsapp zitten. Net zo min dat ik dingen voor mensen ga meenemen, ik neem de moeite om er heen te gaan, dus kan jij dat ook doen als je iets graag wilt.

Ik ga morgen, even kijken of er nog wat leuks is :))

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:27

Maar of je er 10 minuutjes vanaf woont of 2 uur, vind ik dan weer een verschil. Ik zoek ook niet 2 uur reizen en er dan achter komen dat het product er niet is. Ik vind het hartstikke normaal en gewoon vanzelfsprekend. Maar dat ben ik :)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:28

Dat is je eigen keus dan toch Celiien, ik heb niet de mogelijkheid om er zo even heen te gaan.. Heb geen rijbewijs en telkens naar almere met de trein is ook erg duur..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:33

Paar zinnen zijn weggevallen zie ik nu. Er boven stomd nog dat ik het ook fijn zou vinden als het ontopic bleef, in het kader van niks hier over een groepsapp. Sorry maar dat is imo niet interessant, en ga je groepjes creëeren terwijl dit topic imo is on testen zien welke koopjes er zijn, wat nieuw is e.d.
En tja, alsnog neem ik de moeite wel. Net zoals ik ook een keer in de zoveel tijd de moeite neem om naar de forever 21 in Amsterdam te gaan. En dat is idd mijn mening. Vind t ook erg irritant persoonlijk als mensen constant vragen of iemand iets mee wil nemen. Dat mensen vragen of iets er is vind ik niet erg := . Maar Vertrouw dat ook voor geen meter eerlijk gezegd :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:45

Nou ik ben blij dat er mensen zijn die wel die moeite voor een ander willen doen. Wil ik ook wel doen als er straks één in Groningen zit :)

Ik vind dingen ook wel oninteressant die hier voorbij komen, is toch geen reden om dan maar direct te temmen of te zeiken erover. Als je zelf die moeite niet wil nemen hoef je anderen niet af te vallen die dat wel willen doen.

Maar dat je de vergelijking maakt met Forever21 geeft al een beetje aan dat je het niet snapt, maar wel oordeelt. Primark heeft geen online shop en een snel wisselende collectie. Daarnaast een uur reizen tegenover bijna 2 uur enkele reis. :+

En ik zie nog steeds niet wat er offtopic aan zou zijn? Het gaat over de Primark en er staat geen handleiding in de OP ofzo dat je alleen maar foto's en nieuwe items mag plaatsen :+

Imo is dat quotelijstje het handigste, en absoluut niet vervuilend oid. maar gewoon overzichtelijk. Mensen die daar nog over willen klagen moeten maar een reep chocola nemen voor wat endorfine. :+

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:56

Niet interessant voor jou misschien omdat jij niets voor een ander mee wil nemen, voor mensen die dit wel willen is het wel erg fijn dat er een app gemaakt kan worden toch.. Ik blijf de app het makkelijkst vinden omdat ik dan makkelijk en snel kan overleggen en kijken..

Ik heb daar geen geld voor wil de moeite heus wel doen maar zonder geld gaat dat niet!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:05

Ik zeg daarom ook, laten we hier ontopic blijven, wat jullie doen in een groepsapp zou mij een wordt weten. Ik ben gewoon benieuwd wat men gekocht heeft, wat er gezien is en prijscategorien :j zou het jammer vinden als er elke keer een quote doorheen komt, maargoed dat is 1 persoon haar mening..
En ik bestel niet online, dus ach ;) maar neem wel de moeite om er anderhalf uur voor in de trein naar A'dam te zitten :) maar goed, rest my case..

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:15

Maar wat jij denkt volgensmij is dat er dan echte groepjes vormen, en dat is niet zo. De groepsapp is alleen voor iets mee te nemen voor anderen en niet om koopjes te laten zien :)
De forever21 vind ik ook anders, daar is een webshop van. Hij ligt 2,5 uur van mij af helaas :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:44

Voor mij is de moeite iets kleiner om even naar de Primark te gaan als ik dan toch in de stad ben. Dat is dus net even anders dan wanneer iemand uren in de trein moet zitten ervoor.

Mocht er iemand in de appgroep dus niet uitkomen dan kan het eventueel ook aan mij gevraagd worden, desnoods in pb.
Ik hoop alleen niet dat dit topic doodbloedt omdat het grootste deel straks in de appgroep wordt besproken.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:47

Ik vind de app echt alleen maar informatief zodat we sneller aan elkaar kunnen laten weten of je iets voor een ander kan kopen.. Niet om aankopen enz. te laten zien, vind ik tenminste haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:28

Nou dat uitslapen wordt em niet dus ga zo al douchen en richting een primark, weet alleen nog niet welke :') Iene miene mutte :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:41

Ik ga vandaag naar Arnhem waarschijnlijk :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:43

_Friemel schreef:
Nou dat uitslapen wordt em niet dus ga zo al douchen en richting een primark, weet alleen nog niet welke :') Iene miene mutte :')

Ben je wel lekker op tijd!!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:34

Celiien schreef:
Vind t ook erg irritant persoonlijk als mensen constant vragen of iemand iets mee wil nemen. Dat mensen vragen of iets er is vind ik niet erg :=

Celiien schreef:
Ik ben gewoon benieuwd wat men gekocht heeft, wat er gezien is en prijscategorien :j zou het jammer vinden als er elke keer een quote doorheen komt, maargoed dat is 1 persoon haar mening..
maar goed, rest my case..

Hier ben ik het mee eens! Vind het ook bijzonder irritant. Groepsapp of HK topic hiervoor vind ik een goed idee.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:30

Vanmorgen was het lekker rustig in Primark Zuidplein! Wat een heerlijk ruim opgezette winkel is dat zeg!(ben Alexandrium gewent)
En voor mij maar een half uurtje rijden *\o/*