Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Sterkte denise!
We gaan het seizoen weer in waar ik moeite heb met mijn bed uit komenzelfs met wake up light is het lastig
Nu pas? Ik strijd al weken.![]()
Maar het is echt ellende.
denisesilver schreef:Ik wil gisteren nog naar de tandarts. Wat een pijn. Hopelijk bellen ze vandaag, anders bel ik zelf.
PineApple schreef:Ik zou sowieso bellen Denise! Als je zoveel pijn hebt kun je vast op het spoedspreekuur terecht.
Siggislief schreef:Dan bel je om 8.15u naar de huisarts word wel heel leuk een bandje afgespeeld met wat je wel en niet kan.
En dan krijg je ook nog eens te horen dat de Assistente NIET meer bereikbaar is..
Dan loop je er naar toe om dan een afspraak te maken (geen goed idee)
word je door een andere assistente aangesproken, geef je aan dat je een afspraak wilt maken.
Nee dat kan niet aan de balie, kan alleen telefonisch...![]()
Ik bellen, waren er 6 wachtende voor mij...opgehangen, opnieuw gebeld en laat mij wel terug bellen
want ik ga geen 40 min aan de telefoon hangen. Maar nu nog 15 min wachten.
Siggislief schreef:Dan bel je om 8.15u naar de huisarts word wel heel leuk een bandje afgespeeld met wat je wel en niet kan.
En dan krijg je ook nog eens te horen dat de Assistente NIET meer bereikbaar is..
Dan loop je er naar toe om dan een afspraak te maken (geen goed idee)
word je door een andere assistente aangesproken, geef je aan dat je een afspraak wilt maken.
Nee dat kan niet aan de balie, kan alleen telefonisch...![]()
Ik bellen, waren er 6 wachtende voor mij...opgehangen, opnieuw gebeld en laat mij wel terug bellen
want ik ga geen 40 min aan de telefoon hangen. Maar nu nog 15 min wachten.
Siggislief schreef:Mag ik even vloeken?
Ze hebben geen plek meer, en nu moet ik foto's maken en doorsturen naar de Huisartsen email.