Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 10:13

paddington schreef:
Ik heb net wat filmpjes gezien via mijn collega wat er in Amsterdam gebeurde op koningsdag.
Ik ben totaal niet preuts o.i.d maar sommige mensen hebben echt geen fatsoen meer
in hun donder..

Hele orgies? Geen idee hoor, niks gehoord.
Edit: Ff zelf gezocht, maar idd seks gefilmd. Tja, delen is ook al strafbaar dus zou eerder die persoon ff aanspreken.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 10:21

Idd meerdere fimlpjes in het openbaar waar gewoon volk rondloopt s*ks te hebben.
Er is nu een onderzoek door de politie hoorde ik of het meisje die tussen de auto's een
beurt kreeg wel bij kennis was anders kon het nog verkrachting zijn.

Maar ook een grietje die moest plassen en op een stoep gaat zitten en gaat plassen
waar jan en alleman nog voorbij loopt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 10:22

paddington schreef:
Ik heb net wat filmpjes gezien via mijn collega wat er in Amsterdam gebeurde op koningsdag.
Ik ben totaal niet preuts o.i.d maar sommige mensen hebben echt geen fatsoen meer
in hun donder..

Ja, waarschijnlijk openbare verkrachting, mensen die tegen huizen aan pissen, staan te springen op een auto van de gemeente, echt bizar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 10:25

Ah, spuit 11.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 10:44

Marocje schreef:
paddington schreef:
in hun donder..

Hele orgies? Geen idee hoor, niks gehoord.
Edit: Ff zelf gezocht, maar idd seks gefilmd. Tja, delen is ook al strafbaar dus zou eerder die persoon ff aanspreken.

Seks in t openbaar is ook strafbaar :7. Dus iedereen maar aanspreken?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:14

Nou het grietje wat op haar knietjes langs de gracht zat had even haar mond vol
met vleeswaar dus die zou dan niet zo snel antwoorden _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:25

Maar waarom?
Waarom doe je zoiets? Ken je dan geen schaamte of ben je gewoon heel erg onder invloed?

Ik ken trouwens de filmpjes niet :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:28

Ik heb enkel het filmpje gezien van die mafkezen die op die auto staan en die slopen.
Echt die mag de politie/ME van mij er zo hard afslaan dat ze alles breken..
Elk jaar zijn er met elk feestje rellen. En ik denk steeds dezelfde kern die dat doet.
Laat die het maar eens weten dat het helemaal klaar is en het niet meer getolereerd word... helaas.
Elk jaar word het erger.

Seksfilmpjes niet gezien. Maar prima.
En teveel drank en drugs maakt de remmen los zullen we maar zeggen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:28

Volgens mij wordt van dat ene filmpje tussen de auto's nu wel onderzocht of het gaat om een zedendelict, omdat volgens getuigen ze niet geheel bij bewustzijn was of in ieder geval heel zwaar onder invloed.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:34

_San87_ schreef:
Marocje schreef:

Seks in t openbaar is ook strafbaar :7. Dus iedereen maar aanspreken?

Tja, ik heb idd ook niks met seks in het openbaar, val daar een ander niet mee lastig. Dus ja, die hadden absoluut aangesproken mogen worden. Zéker wanneer er twijfel is of het om verkrachting gaat. Bizar juist dat mensen dan gaan filmen ipv aanspreken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:37

Marocje schreef:
Tja, ik heb idd ook niks met seks in het openbaar, val daar een ander niet mee lastig. Dus ja, die hadden absoluut aangesproken mogen worden. Zéker wanneer er twijfel is of het om verkrachting gaat. Bizar juist dat mensen dan gaan filmen ipv aanspreken.

Die jongen is er ook afgesleurd.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:44

Oh gelukkig! Heb maar 1 artikel erover gelezen maar daar stond alleen beknopt dat er seks was tussen geparkeerde auto’s waarop omstanders verbaasd reageerden. Dit werd gefilmd maar politie verzocht dit niet verder te delen. En dat er nu onderzocht werd of er sprake is van verkrachting en dat ze geen onbekenden van elkaar waren.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:45

Ik heb de filmpjes gelukkig niet gezien, echt ernstig!!
Dat er een groot tekort aan toiletten is bij dit soort feesten daar is algemeen bekend, ben er wel eens geweest op koningsdag en je ziet het overal gebeuren. Ook stinkt het in de stad enorm...

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:33

Telpeva schreef:
Het onkruid tussen mijn tuintegels, het is alsof het spontaan 5 cm groeit wanneer je even de andere kant op kijkt.

Oh, en Spotify die muziek eraf gooit waardoor je het niet meer kan luisteren _-:(
Majorvoice ;(

Tsja als je CD's en elpees hebt of zelf de muziek op slaat heb je daar geen last van... Ik heb er dus geen last van.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:59

hahahatsjoe schreef:
Telpeva schreef:
Het onkruid tussen mijn tuintegels, het is alsof het spontaan 5 cm groeit wanneer je even de andere kant op kijkt.

Oh, en Spotify die muziek eraf gooit waardoor je het niet meer kan luisteren _-:(
Majorvoice ;(

Tsja als je CD's en elpees hebt of zelf de muziek op slaat heb je daar geen last van... Ik heb er dus geen last van.

Gefeliciteerd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 14:13

Beroerd, koppijn en benauwd.

Dus gezellig met gordijnen dicht mezelf opgesloten. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 14:13

Die stad stinkt sowieso. Heftig wel. Vind dat toch wel een dingetje, seks onder invloed. Over het algemeen kan je dan geen goede toestemming geven imo.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 14:15

De lift op het werk heeft een hekel aan mij.
Al 3 keer bijna tussen de liftdeuren gezeten vandaag.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 14:24

Klanten die nu nog hun gegevens brengen of mailen voor de BTW-aangifte. Terwijl die morgen ingediend (en betaald moeten zijn)..... Dat wordt weer nachtwerk.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 15:06

Paard is wat sloom en ik twijfel of ze misschien koliek heeft, maar ze zit ook nog deels in haar wintervacht dus ze kan het ook gewoon warm hebben. Ik kan hier zo slecht tegen, laat het gewoon duidelijk zijn en ik niet zo'n twijfelkont :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 15:15

Bloodymary schreef:
Klanten die nu nog hun gegevens brengen of mailen voor de BTW-aangifte. Terwijl die morgen ingediend (en betaald moeten zijn)..... Dat wordt weer nachtwerk.

Bloed irritant zulke mensen. Je zou bijna een spoed tarief vragen voor dat soort dingen.

-O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 15:27

Bloodymary schreef:

Oh daar kan ik ook niet tegen nee. Ik bericht mijn klanten dat ze voor datum x aan moeten leveren zodat ik tijdige verwerking en aangifte kan garanderen. Lukt dat niet door omstandigheden dan m mij overleggen. Het is de verantwoordelijkheid vd ondernemer dat er op tijd aangifte gedaan kan worden en niet vd boekhouder, heeft de Bdienst mij eens als advies gegeven.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 16:31

Ik kwam er laatst achter dat mijn vorige collega's zo nu en dan reünies houden met o.a. collega's die niet meer op die locatie zitten en zelfs degenen die al bij andere bedrijven werken.
Ik ben alleen verhuisd naar een andere locatie, maar heb nooit een uitnodiging gekregen ervoor.

Nu vragen ze of ik wegens vakanties wat werkzaamheden wil overnemen. Ga ik dit doen of niet }>

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 16:33

Niobe schreef:
Ik kwam er laatst achter dat mijn vorige collega's zo nu en dan reünies houden met o.a. collega's die niet meer op die locatie zitten en zelfs degenen die al bij andere bedrijven werken.
Ik ben alleen verhuisd naar een andere locatie, maar heb nooit een uitnodiging gekregen ervoor.

Nu vragen ze of ik wegens vakanties wat werkzaamheden wil overnemen. Ga ik dit doen of niet }>

Bij mij gaat er dan echt een lampje branden met het idee van, nope...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 16:58

Niobe schreef:

Toedeledokie!!!

Ik had t niet gedaan. :')