Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roihi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 17:39

Het weer
Ik ben nog niet klaar voor de herfst :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 17:50

Roihi schreef:
Het weer

Nou, gelukkig is het volgende week weer een stuk beter volgens buienradar.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 17:56

Raya11 schreef:
Dat ik ziek ben geworden na het festival afgelopen weekend.
En dat mijn partner het allemaal nog even erger maakt, we zouden vanavond even afspreken en ik zeg netjes af want wil hem niet ook ziek maken en dat ik letterlijk als reactie krijg ik ben wel sceptisch, is dit een test ofzo? Want we hebben elkaar een keer een weekje niet gezien _-:(
Voel ik me echt beter door joh :n

"Als dit een test zou zijn, ben je bij deze gezakt."

Staat net een of andere debiel bij de afslag naar mijn straat stil voor de haaientanden van het kruisende fietspad. Er kwam in helemaal niets aan. Ik moest toeteren om hem weg te krijgen. Die weg ligt aan een drukke 80 weg. Kunnen mensen aub gewoon lekker terug op vakantie gaan en hun rijvaardigheid gaan zoeken?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 18:31

Ja leuk die stakingen, ik heb geen alternatief vervoer richting school, en als alles volgens plan verloopt kan ik morgen pas weer de trein pakken als mijn les al begonnen is

Nu hebben wij maar 1 vak per dag, 9-16 hetzelfde vak, maar dit is serieus mijn 3e lesdag...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:24

Roihi schreef:
Het weer

Me neither.... regenjas aan, paard deken op, en ben maar erwtensoep gaan eten...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:49

Polarize schreef:
Ja leuk die stakingen, ik heb geen alternatief vervoer richting school, en als alles volgens plan verloopt kan ik morgen pas weer de trein pakken als mijn les al begonnen is

Nu hebben wij maar 1 vak per dag, 9-16 hetzelfde vak, maar dit is serieus mijn 3e lesdag...

Ik vind hier wel echt wat van. Heel veel opleidingen zouden hybride onderwijs kunnen bieden, maar gooien het op ‘nope nee dat doen we niet, de staking was zoooo onverwachts, studenten moeten maar een oplossing zoeken.’ Die er nou eenmaal voor sommige studenten niet is. Ik ben blij dat mijn lesdag de vrijdag is en stakingen dit keer niet op vrijdag zijn, maar dit is echt een terugkomend irritatiepuntje.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:16

Roddelende (bijna ex-) buren.
Krijg ik een berichtje of de hondjes wel eten krijgen omdat ze me amper zien.Wat denken die wel!Dat ik mijn dieren laat verhongeren!
Ben 's morgens vroeg en 's avonds aanwezig en de rest van de dag super druk met verhuizen.
Hondjes moeten nog even wachten omdat de nieuwe tuin nog niet volledig omheind is.
Doorheen de dag kunnen ze op het oude adres nog zelf binnen en buiten.

En wat is dat toch met verkopers op 2dehands?Spreek je af om wat op te halen,sturen ze geen adres.
Moet je dit zelf nog eens vragen in de hoop dat ze het op tijd meedelen.
Diegene waar ik vandaag wat zou ophalen,heeft haar adres niet doorgestuurd.Bericht is niet eens gelezen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:28

Ik erger mij aan dat vieze natte koude weer van vandaag.

Denk je met een trui wel over het erf van de Dagbesteding rond te kunnen lopen....Niet..
Na de pauze een extra trui aangetrokken, oh wat was dat heerlijk.. _O-

En ik erger mij ook al de hele dag aan mijn schouder/elleboog en tinteling in de duim,
en sinds een aantal dagen ook totaal geen kracht om boven mijn hoofd te werken.
Zelfs een deken omhoog houden heb ik totaal geen power voor, is te 'zwaar'..

En wat ik al de hele dag afvraag is, kunnen je voeten krimpen?
Vanmorgen bij de Podoloog (Potendokter) geweest en die heeft mijn voeten gemeten,
bij de ene kom ik op 36,5 en de andere 37.
Terwijl ze aantal jaar geleden nog 38 waren. :o?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:45

Nou dat kan soms als je veel afgevallen bent. Maar meestal worden je voeten groter ipv kleiner. Ik heb iets grotere voeten gekregen na mijn bevalling toen. Halve maat, maar toch.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:45

Ik erger mij ook aan het weer.
En aan mijzelf.

Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie op Bonaire.
Temperatuur van 34 graden en snachts nog 29 graden.
Naar dit vieze grauwe weer.

En de gehaastheid waar ik zelf direct weer aan mee ga.
Ik had mij zo voorgenomen om de chillheid van daar mee te nemen.
Op de terugweg van Schiphol betrap ik mijzelf er al weer op dat ik een automobilist uitscheld omdat ze een dom klein foutje maakt met invoegen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:51

Suzanne F. schreef:
Nou dat kan soms als je veel afgevallen bent. Maar meestal worden je voeten groter ipv kleiner. Ik heb iets grotere voeten gekregen na mijn bevalling toen. Halve maat, maar toch.

Ben in 2 jaar tijd ongeveer 12kg kwijt maar niet extreem veel.
Ik zat daar met grote ogen toe te kijken toen ik het hoorde, 36,5 & 37.
37 snapte ik nog wel ergens, Birkstocks draag ik maag 37 maar mijn werkschoenen (HAIX) weer maat 38.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:52

Het verschilt ook ontzettend in merk.
Ik heb schoenen in maat 38, 39 en 40 staan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:54

daantjuhhh schreef:
Het verschilt ook ontzettend in merk.
Ik heb schoenen in maat 38, 39 en 40 staan.

Klopt. Ik heb meestal 38 maar heb ook 37 staan en 39. Ligt net aan hoe ze vallen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:56

Als je voeten door steunzolen nu een betere houding hebben kan dat ook in maat schelen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:58

Paard was heeeeel blij toen ze de deken zag. Spieren rug waren ook weer knetter hard.

Maar... Toen moesten we nog hout halen. :')
Klein calculatie probleempje. :')
Hout past in de auto.
Mijn man ook.
Maar ik?! :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:09

Ik heb meer grijze haren bij mezelf ontdekt ;( ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:09

Hadden wij vorig jaar bij de kringloop,meubels gehaald voor onze dochter.De auto vol,maar geen ruimte meer voor onze dochter.Ze is toen tussen de meubels gaan zitten en we zijn voorzichtig naar huis gereden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:18

Ik ben voor de zoveelste keer op zoek naar een bijrijder ( de meesten stoppen door tijdgebrek vaak al binnen een maand of 3)

Ik kreeg aardig snel een reactie , maar ik ben bang dat deze persoon wat aan de zware kant is voor mijn pony , ook al is het een sterke Fjord. Daarnaast twijfel ik een beetje aan de ervaring , aangezien het om een jong paard gaat en deze persoon ook het één en ander nog moet leren.

Ik weet alleen niet zo goed hoe ik op een positieve manier kan overbrengen dat het gewicht eigenlijk niet passend is voor mijn Fjord. Ik kan het natuurlijk ook alleen houden op de ervaring....

Ik wil niet onaardig overkomen , want ik ben al blij met zo'n snelle reactie.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:24

Hou het op de ervaring. Het is niet nodig om een onbekende onzeker te maken over haar gewicht, toch? :)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:29

Nyaleti schreef:
Hou het op de ervaring. Het is niet nodig om een onbekende onzeker te maken over haar gewicht, toch? :)

Nee klopt hoor , maar deze persoon begon daar vrijwel direct over dus ik dacht ik wacht nog wel even om wat terug te sturen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:15

De hoop om morgen op tijd op school te komen hebben ik en de helft van de opleiding al opgegeven :') les begint om 9 uur en om half 10 kan ik pas de eerste trein pakken.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:26

De eerste trein vanuit Friesland komt 9.34 aan in Zwolle.

Iedereen zal te laat zijn, daar kan de school moeilijk een punt van maken. Het is nou niet bepaald te fietsen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:43

Zebrastreep schreef:
Nyaleti schreef:

Nee klopt hoor , maar deze persoon begon daar vrijwel direct over dus ik dacht ik wacht nog wel even om wat terug te sturen.

Tja. Gewoon eerlijk zijn. Een Max gewicht aangeven wat jij prettig vindt voor je fjord, hoeft zij haar eigen gewicht niet voor te zeggen.

(Maar wellicht denk ik te simpel, heb genoeg isseus maar nooit over mijn gewicht :Y))

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 23:19

Ik ga morgen ons huwelijks contract ondertekenen. Heb de proefversie gezien en eerlijk... Ik snap er denk ik precies 5 woorden van. Ik hou er niet van als ik officiele stukken niet gewoon begrijp waar ik voor teken. Heb dit aangegeven aan de notaris maar die geeft aan dat alles wat we erin willen hebben er ook in staat en dat dit de jargon is die gebruikt moet worden... Haat dat.

Testamenten liggen klaar. Ben wel sceptisch over hoe zoiets dan wordt uitgevoerd enzo. Je bent dan toch dood.

En me geërgerd aan de enorme to do lijst nog even voot volgende week donderdag (onze trouwdag) en meeste doe ik alleen ivm weinig mogelijk heden van mijn geliefde. En ik moet ook gewoon werken. En ik maak me zorgen of disneyland (huwelijksreis) te doen is voor mn kersverse man na zn operaties enzo. Hoop dat het geen domper wordt voor hem.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 23:30

Dit weer. Hele avond getwijfeld wat voor deken op paard te leggen. Is geschoren maar op stal vanavond te warm voor regendeken. Dus morgen extra vroeg de wekker om voor werk regen deken op te doen (waarschijnlijk door de regen op de scooter). *paarden zijn leuk, paarden zijn leuk* :')