Ik ben nog niet klaar voor de herfst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raya11 schreef:Dat ik ziek ben geworden na het festival afgelopen weekend.
En dat mijn partner het allemaal nog even erger maakt, we zouden vanavond even afspreken en ik zeg netjes af want wil hem niet ook ziek maken en dat ik letterlijk als reactie krijg ik ben wel sceptisch, is dit een test ofzo? Want we hebben elkaar een keer een weekje niet gezien![]()
Voel ik me echt beter door joh
Polarize schreef:Ja leuk die stakingen, ik heb geen alternatief vervoer richting school, en als alles volgens plan verloopt kan ik morgen pas weer de trein pakken als mijn les al begonnen is
Nu hebben wij maar 1 vak per dag, 9-16 hetzelfde vak, maar dit is serieus mijn 3e lesdag...
Suzanne F. schreef:Nou dat kan soms als je veel afgevallen bent. Maar meestal worden je voeten groter ipv kleiner. Ik heb iets grotere voeten gekregen na mijn bevalling toen. Halve maat, maar toch.
Zebrastreep schreef:Nyaleti schreef:Hou het op de ervaring. Het is niet nodig om een onbekende onzeker te maken over haar gewicht, toch?
Nee klopt hoor , maar deze persoon begon daar vrijwel direct over dus ik dacht ik wacht nog wel even om wat terug te sturen.