Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:Paardjes101 schreef:Ik heb me vandaag geërgerd aan de zorgverzekering. Ik lig op dit moment in het ziekenhuis door een nare val van me paard. Ik mag als het goed is volgende week naar huis, maar ik red het niet om in een auto naar huisgebracht te worden. De verzekering wil geen liggend taxi vervoer vergoeden.
wat balen dit, veel sterkte!!Ligbedje in een paardentrailer organiseren??
Purny, spannend, en geheime aanbidder?
Shirley schreef:Vraag of je behandelend arts een verklaring wil tekenen.
Zonder medische noodzaak wordt het inderdaad niet vergoed.
Kosten vallen overigens mee, hoor, ik was vorig jaar iets van 80 euro kwijt voor een ritje, maar dat zal ook weer afhankelijk zijn van de afstand...
xPabloBokt schreef:Ik heb ook mijn dag niet.
Mijn baarmoeder probeert mij te vermoorden.
Anderhalf uur naar een regiokantoor gereden, geen parkeerplaatsen en geen vrije bureau's dus zit nu met mijn boeltje in een vergaderzaal.
Heb Teamsafspraken maar de microfoon verdomt het te werken via Citrix.
En ook nog doorgelekt.
Ik heb om 13.00 nog een afspraak maar daarna rij ik naar huis
Polarize schreef:Ik ben niet gemaakt voor de horeca en dat merkte ik vanmiddag wel3,5 uurtjes kantinedienst voor de horses2fly finale en ik ben echt kapot. Niet mijn ding.
juval schreef:Polarize schreef:Ik ben niet gemaakt voor de horeca en dat merkte ik vanmiddag wel3,5 uurtjes kantinedienst voor de horses2fly finale en ik ben echt kapot. Niet mijn ding.
dit, ik moet over 2 weken verplicht bardienst doen bij de turnvereniging van mijn dochter... zo verschrikkelijk geen zin in en geen tijd voor.ik ken daar verder niemand, dus ruilen is ook lastig.
juval schreef:Polarize schreef:Ik ben niet gemaakt voor de horeca en dat merkte ik vanmiddag wel3,5 uurtjes kantinedienst voor de horses2fly finale en ik ben echt kapot. Niet mijn ding.
dit, ik moet over 2 weken verplicht bardienst doen bij de turnvereniging van mijn dochter... zo verschrikkelijk geen zin in en geen tijd voor.ik ken daar verder niemand, dus ruilen is ook lastig.
daantjuhhh schreef:Moeders…..
Er komt een tijd dat de rollen omdraaien.
Dan ben jij als kind de ouder en de ouder kind.
Geniet zo lang mogelijk van de periode dat je nog gewoon kind kan zijn.
Themba schreef:juval schreef:
Ik moet er hier ook 3 doen elk voetbalseizoen. Vind het nooit zo erg. Plan het in als zoon thuis moet spelen dus kan vaak nog wel even kijken bij de wedstrijd. Jammere is wel dat veel ouders het niet doen waardoor de kantine ook vaak dicht is. En de club inkomsten misloopt.