Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rien10 schreef:Ik had een klant die mij twee maal de huid heeft vol gescholden. Tijdens de tweede scheldpartij heb ik gezegd dat ze hun administratie konden komen ophalen en dat ik niet meer voor hun wenste te werken.
Boel buiten gezet, ik wilde het niet meer in mijn sfeer hebben. Een half uur later stond hij voor de deur. Tassen ingeladen, nooit meer gezien.
Wel netjes de factuur betaald overigens.
chanicha schreef:Moestuin schreef:Oeh, zo heeft er eens een klant naar mij gefloten zoals je fluit als je jou hond wil terug roepen. Dat antwoord kreeg hij ook: Ik ben niet jou hond.
Mijn mn
Man negeerde ze dan gewoon![]()
Gelijk heeft hij!
Merlen schreef:Geen ergernis maar omdat ik mijn vorige problemen hier had neergetypt even een update.
De eigenaar van de woning die ik al heel lang wil kopen,is ondertussen overleden.
Vorig jaar vroeg hij al of ik de achtergelegen weide wilde kopen maar dat heb ik afgeslagen omdat ik deze enkel wilde samen met de woning.
Enkele maanden geleden ben ik naar mijn bank/hypotheekverstrekker geweest en ik heb groen licht gekregen om mijn huidige hypotheek over te zetten naar een andere woning.
Huidige woning zal verkocht worden.
Deze is zo goed als volledig afbetaald dus kan ik mijn deel gebruiken als eigen inbreng voor de aankoop van de andere woning.
Ik behoud ook het belastingvoordeel omdat de huidige hypotheek behouden blijft.
Mijn andere weides liggen op minder dan honderd meter.Ik kan er dus in de toekomst te voet naar toe.
Achter de woning staat ook een grote schuur waar ik alles kan opslaan en ik moet nooit meer hooi afdekken met zeilen.
Mkango schreef:M'n neusriem steekt nog steeds uit aan de zijkanten van Aurochs hoofd. Zo lelijk, maar haar mond dichtsnoeren om die neusriem te helpen vormen is ook weer zo wat.
Mkango schreef:M'n neusriem steekt nog steeds uit aan de zijkanten van Aurochs hoofd. Zo lelijk, maar haar mond dichtsnoeren om die neusriem te helpen vormen is ook weer zo wat.