Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:23

Ik zie nu de foto, heb je dat zelf zo voor elkaar gekregen, je eigen nagels zo te doen? Strak gedaan, mooi!

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:29

Ja ik doe nu anderhalf jaar mn eigen nagels :)
Gewoon begonnen met een goedkoop setje van bol.com

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:30

Afbeelding
Dit is wel een van mn favo combi's denk ik

Edfit: lol, jemig wat een uitgroei :')
Zo te zien genomen net voordat ik ze ging doen
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 03-03-23 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:30

rien10 schreef:
Ik had een klant die mij twee maal de huid heeft vol gescholden. Tijdens de tweede scheldpartij heb ik gezegd dat ze hun administratie konden komen ophalen en dat ik niet meer voor hun wenste te werken.
Boel buiten gezet, ik wilde het niet meer in mijn sfeer hebben. Een half uur later stond hij voor de deur. Tassen ingeladen, nooit meer gezien.
Wel netjes de factuur betaald overigens.

Opgeruimd staat netjes. Ik ben ook wel eens uitgejouwd door een klant. Snap niet waarom mensen niet gewoon normaal kunnen communiceren.

Ik heb echt 0,0 motivatie om iets te doen vandaag pfff

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 17:05

Moestuin schreef:
Oeh, zo heeft er eens een klant naar mij gefloten zoals je fluit als je jou hond wil terug roepen. Dat antwoord kreeg hij ook: Ik ben niet jou hond.

Mijn mn
Man negeerde ze dan gewoon :')
Gelijk heeft hij!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 17:09

Ik werkte eerst op een plek waar ik de deur met een knop open deed.
Daar liep een man op af, zei geen goedenavond, niets.
Maar stond daar voor die deur en keek me toen woedend aan waarom ik niet op die knop drukte.

Een "collega" die achter mij stond zei heel droog: "mijn kat miauwt tenminste nog als die naar buiten wil"

Ja.... :))

chanicha schreef:
Moestuin schreef:
Oeh, zo heeft er eens een klant naar mij gefloten zoals je fluit als je jou hond wil terug roepen. Dat antwoord kreeg hij ook: Ik ben niet jou hond.

Mijn mn
Man negeerde ze dan gewoon :')
Gelijk heeft hij!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 17:48

Laptop stoort,wasmachine verstopt,wc spoelt niet door,elektrische raam auto gaat niet meer omhoog,slot staldeur kapot.En dat allemaal gisteren en vandaag.Maar we zijn allemaal gelukkig gezond.Oja,de wc-bril is ook kapot.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 18:39

Hoe dan... %)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 18:50

Motorrijders die te pas en te onpas voorbij schieten en opeens voor je staan bij het stoplicht als je net weg wil rijden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 19:57

Ik wil een + versie van een app (energy) downloaden op mijn telefoon, kost € 0,99 per maand maar ik krijg die stomme betaling maar niet gedaan -:(- Super irritant en snap er helemaal niks van.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:07

Vandaag heerlijk een vrije dag op de kosten van de baas en dacht ga lekker in de tuin werken.

Moest nog 2 schuttingdelen verhogen en 1 rotte paal vervangen.
Nu zegt mijn lichaam dat het toch niet zo'n goed idee was.
En ik ben nog niet klaar :=

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:46

Geen ergernis maar omdat ik mijn vorige problemen hier had neergetypt even een update.
De eigenaar van de woning die ik al heel lang wil kopen,is ondertussen overleden.
Vorig jaar vroeg hij al of ik de achtergelegen weide wilde kopen maar dat heb ik afgeslagen omdat ik deze enkel wilde samen met de woning.
Enkele maanden geleden ben ik naar mijn bank/hypotheekverstrekker geweest en ik heb groen licht gekregen om mijn huidige hypotheek over te zetten naar een andere woning.
Huidige woning zal verkocht worden.
Deze is zo goed als volledig afbetaald dus kan ik mijn deel gebruiken als eigen inbreng voor de aankoop van de andere woning.
Ik behoud ook het belastingvoordeel omdat de huidige hypotheek behouden blijft.
Mijn andere weides liggen in het gebied erachter.Ik kan er dus in de toekomst te voet naar toe.
Achter de woning staat ook een grote schuur waar ik alles kan opslaan en ik moet nooit meer hooi afdekken met zeilen.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 03-03-23 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:53

Merlen schreef:
Geen ergernis maar omdat ik mijn vorige problemen hier had neergetypt even een update.
De eigenaar van de woning die ik al heel lang wil kopen,is ondertussen overleden.
Vorig jaar vroeg hij al of ik de achtergelegen weide wilde kopen maar dat heb ik afgeslagen omdat ik deze enkel wilde samen met de woning.
Enkele maanden geleden ben ik naar mijn bank/hypotheekverstrekker geweest en ik heb groen licht gekregen om mijn huidige hypotheek over te zetten naar een andere woning.
Huidige woning zal verkocht worden.
Deze is zo goed als volledig afbetaald dus kan ik mijn deel gebruiken als eigen inbreng voor de aankoop van de andere woning.
Ik behoud ook het belastingvoordeel omdat de huidige hypotheek behouden blijft.
Mijn andere weides liggen op minder dan honderd meter.Ik kan er dus in de toekomst te voet naar toe.
Achter de woning staat ook een grote schuur waar ik alles kan opslaan en ik moet nooit meer hooi afdekken met zeilen.

Wat super fijn voor je! Op naar een nieuw leven.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 21:01

En ga je er alleen wonen of gaat je man mee?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 21:07

Mijn vriend is op zoek naar een appartement om te huren.
Ik ben niet getrouwd.
We zullen zien wat de toekomst brengt.Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin meer in de ergernissen van de voorbije 23 jaar of een extra persoon die niet helpt in huis en tuin en die al zijn rommel voor mij laat liggen.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 21:22

Even goed nieuws na alle narigheid Merlen!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 21:30

Mijn oudere wagen,die mijn dochter gebruikt,is trouwens ook hersteld.Ik weet weer waarom ik bij mijn huidig merk en garagist ben gebleven en waarom ik enkele jaren geleden van verzekeraar ben veranderd.
Op mijn nieuwe moet ik nog een trekhaak laten monteren want lange afstanden met de tractor en aanhangwagen zie ik echt niet zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 21:51

M'n neusriem steekt nog steeds uit aan de zijkanten van Aurochs hoofd. Zo lelijk, maar haar mond dichtsnoeren om die neusriem te helpen vormen is ook weer zo wat. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:00

Het is uiteindelijk de paars geworden van de eerdere foto met de blauw, maar deze keer met een matte topcoatAfbeelding

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:04

Mkango schreef:
M'n neusriem steekt nog steeds uit aan de zijkanten van Aurochs hoofd. Zo lelijk, maar haar mond dichtsnoeren om die neusriem te helpen vormen is ook weer zo wat. :')

Misschien kun je de neusriemop het strakste gaatje doen als je hem weghangt, eventueel nog met een elastiek erom om hem te vormen. Heeft je paard er geen last van :-)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:07

Of 2 flessen van een liter vullen en achter elkaar doen zegmaar en daar de neusriem omheen 'snoeren'.
Dan kan de neusriem ovaal worden zonder een rare vorm aan te nemen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:45

Chique Fleurtjeuh!

Mkango schreef:

Ik weet dat er voor bijvoorbeeld leren schoenen trucjes voor bestaan om ze sneller te laten vormen, misschien dat dat ook helpt met een hoofdstel? Ik heb zelf geloof ik een keer een soort foam spray gehad om aan de binnenkant van de schoen te spuiten, dan aantrekken en even ermee lopen. Maar het is alweer een tijd geleden en ik weet het niet meer helemaal hoe dat ook alweer ging of hoe het heet. Ooit gekocht bij een schoenenzaak :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:50

Ik erger mij giga aan een radio reclame van een automerk. Er zit een hoge piep in zgn een vogel ofzo die aan het slapen is. Zodra ik hem hoor gaat die af, dus ik weet het niet precies. Doel van de reclame is ook gemist, want ik weet het merk niet eens.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 23:55

Aangezicht pijn.

En weet ook alweer waarvan de nekpijn heb. Zitten slapen is niet echt geweldig voor je nek.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 00:20

Dat er net twee verdachte figuren om het pand liepen. Ik ging toch nog even wisselen van parkeerplaats en ze voelden zich duidelijk betrapt want ze gingen achter een muurtje staan en even later liepen ze aan de andere kant weer voorbij. Heb ze strak aangekeken dan weten ze in ieder geval dat ik ze gezien heb.

Er worden om de zoveel tijd auto's in de fik gestoken zou zo maar kunnen dat dit er weer een paar zijn. Of ze wouden iets stelen , maar ze deden nogal bijzonder. We hebben nog dubbel gecheckt buiten.