Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 21:54

Janine1990 schreef:
_O-

Goed punt...

“What was I thinking?”

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:03

Ik zie nu dat ie de vorige keer peter heette in mn app met een ander nummer en nu joris.

Bizar. Maar wel zeggen ik werk bij…als verkoper in de tandheelkunde. Dan weten jullie meteen wie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:15

Muronia schreef:
Het moet wel echt goed zijn en goed passen... een relatie heb je zo, maar als je je rot ergert of niet aangetrokken voelt, nee dank je :+

Nee dan blijf ik ook liever alleen

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:30

Zertab schreef:
Ik had vanmiddag een date. Super lieve jongen! Mankeert echt niets aan. Maar ik vind zijn uiterlijk meh. -O-

Geen fixer-upper? Iemand die met een beetje hulp en advies er objectief goed uit kan zien?

Zonnetje81: Wauw wat een weirdo met zo'n standaard script voor matches. :\

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:59

Denk niet dat hij kaak en ogen die diep in zijn kassen liggen kan aanpassen nee...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:09

Hoe kwam je aan die date dan? Want die fysieke kenmerken had je op foto's in de apps toch al lang kunnen zien.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:12

:’)

Ik FaceTime altijd voordat ik met iemand afspreek. Bespaart een hoop tijd

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:22

Rawr schreef:
Hoe kwam je aan die date dan? Want die fysieke kenmerken had je op foto's in de apps toch al lang kunnen zien.

Nee hoor. Mn kikkerogen en zwarte wallen date kon je ook niet op de foto’s zien.

En zelfs met facetimen viel het niet zo op als irl.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:45

Biks2 schreef:
:’)

Ik FaceTime altijd voordat ik met iemand afspreek. Bespaart een hoop tijd
Yup, dat is absoluut de manier om tijdverspillers eruit te vissen vóór je ze ontmoet. Teveel 'late' dertigers gebruiken graag foto's van de tijd dat hun leeftijd nog met een 2 begon en dat is niet okay.

Zonnetje81 schreef:
Nee hoor. Mn kikkerogen en zwarte wallen date kon je ook niet op de foto’s zien.

En zelfs met facetimen viel het niet zo op als irl.
Bijzonder, misschien zorgen bepaalde apps er voor dat je er beter uit ziet dan anderen? Sommigen gooien misschien een algoritme/filter er op los om je er beter uit te laten zien. Ik zit veel in teams-vergaderingen en vooral de vroege maandagochtend-sessie is bruut voor m'n collega's en mezelf. Maar als ik via whatsapp of skype met iemand ga videobellen op dat tijdstip lijkt alles zoveel beter. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:57

Dat heeft ook echt heel erg met de hoek v.d. camera en het licht te maken :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 01:35

Of hem gewoon niet ontmoet via een app, en denken: goh je bent qua innerlijk echt wel heel leuk dus ik geef het een kans :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 04:27

Zonnetje81 schreef:
Nee het verhaal de vorige keer was dat ie ruzie/ discussie had met een vrouw op de verjaardag. En dan koest ie een foto van mij hebben om de weddenschap te winnen. Was zo’n bullshit waar ie over bleef drammen dat ik het had afgekapt omdat ik dacht wat boeit een onbekende je op een verjaardag. Ik ga niet naar een vreemde wen foto sturen om die weer door te laten sturen. Maar goed het was dus grote lariekoek en al een onwaarschijnlijk verhaal.

Hij reageert niet meer op zn app en heeft me van tinder afgekiept. Ik heb hem nu geblockt op wa.

_O- serieus ik heb deze gast ook gehad op Tinder 7 jaar geleden, zelfde verhaal, stond ook bij weduwnaar :=

Zonnetje en ik zitten in dezelfde regio, dit moet dezelfde zijn :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 07:52

Wat een maf verhaal zeg.. echt sneu. Welke regio komen jullie? Eindhoven gok ik op? Ik zit ook in de regio haha. Nu ben ik wel benieuwd naar een foto/naam :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 08:45

Ja Eindhoven hij zit in Valkenswaard zegt ie. Phoe ik heb geen foto denk ik. Want heb laatst al mn print screens eraf gekiept.

Staat er nu op als joris 48. Maar volgens mij is hij geen 48.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:02

Goedemorgen

Ik meld mij ook graag. 43 jaar en zeer actieve dater op Tinder. Ik zou er een boek over kunnen schrijven..

Ik app nu met iemand en die wil niet in de avond afspreken, alleen overdag. Zou dit voor jullie een rode vlag zijn? (Getrouwd). Als reden geeft hij dat de avonden voor hem zelf zijn, dan wil hij relaxen

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:02

Biks2 schreef:
Je hebt dikke kans dat die relaties ook niet allemaal meant to be zijn hoor (helaas)

Jup! En de meeste vriendinnen in relaties zijn jaloers op mij nu.

Ik woon in een hoek huis, en het is een volledig vrouwenhuis. Brandschoon, geen rommel. En op de bovenverdieping heb ik mijn eigen beauty hoek met dakraam dus altijd goed licht voor make up. Het is zo geordend en bevredigend. Ik ga en st waar ik wil. Ik heb leuke mannen geselecteerd om af en toe te zien en ben volledig zelfstandig en onafhankelijk. Nu ben ik ook niet het type wat graag iemand erbij wilt op de bank. Win-win.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:06

Sanne1977 schreef:
Goedemorgen

Ik meld mij ook graag. 43 jaar en zeer actieve dater op Tinder. Ik zou er een boek over kunnen schrijven..

Ik app nu met iemand en die wil niet in de avond afspreken, alleen overdag. Zou dit voor jullie een rode vlag zijn? (Getrouwd). Als reden geeft hij dat de avonden voor hem zelf zijn, dan wil hij relaxen

Dit zou voor mij wel een beetje typisch zijn ja.
Mocht het op iets uitlopen, dan wil hij alsnog alleen savonds relaxen?
Klein beetje bijzonder

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:26

Hagelslag, ik heb al zo veel getrouwden op Tinder gedate, dus ik ben daar altijd wat voorzichtig mee. Hij wil sowieso geen relatie. Beetje FWB. Maar dat is prima, ik wil ook geen relatie.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:28

Oh en er niet uit zien zoals op de foto… ik kan er over meepraten… bij mij lijken ze haast nooit op hun foto! Misschien moet ik toch ook eerst gaan FaceTimen haha.

Maar ik vind een foto sowieso lastig, het gaat toch om het totaalplaatje.

En mijn smaak helpt ook niet mee… ik heb nogal een voorkeur voor glad gedrag. Niet te, maar als iemand opent met heeee dame wat een knappe verschijning, om iets te noemen, dan heb je mij. Ik weet dat ze dat naar iedereen sturen en enerzijds denk ik bingo we hebben weer een gladde en anderzijds doe ik het er toch goed op.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:50

Sanne1977 schreef:
Hagelslag, ik heb al zo veel getrouwden op Tinder gedate, dus ik ben daar altijd wat voorzichtig mee. Hij wil sowieso geen relatie. Beetje FWB. Maar dat is prima, ik wil ook geen relatie.

Jaaa okay, maar ik zou bij alleen overdag afspreken zelf wel afhaken.
Klinkt toch een beetje typisch

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:55

hagelslag schreef:
Sanne1977 schreef:

Jaaa okay, maar ik zou bij alleen overdag afspreken zelf wel afhaken.
Klinkt toch een beetje typisch

Eens hoor! En hij is ook onverstoorbaar daarin. Was al niet laaiend enthousiast, dus ik haak af

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:18

Dan beperk je ook de mogelijkheden met daten. Meeste mensen werken overdag en hebben ook een leven overdag.

Maarre veel regio Eindhoven hier dus. We vissen in dezelfde vijver :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:19

Glad ga ik juist op error haha. Grappig.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:21

Kan hij overdag in het weekend wel? Als het alleen tijdens kantooruren is vind ik het wel een rode vlag hoor. Je kunt je voorkeur hebben natuurlijk maar daar niet vanaf willen wijken is bijzonder

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:22

Date je dan mannen die monogaam horen te zijn en ontrouw zijn? Als ie getrouwd is dan zit ie savonds gewoon bij zn gezin.