Janine1990 schreef:![]()
Goed punt...
“What was I thinking?”
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:Yup, dat is absoluut de manier om tijdverspillers eruit te vissen vóór je ze ontmoet. Teveel 'late' dertigers gebruiken graag foto's van de tijd dat hun leeftijd nog met een 2 begon en dat is niet okay.:’)
Ik FaceTime altijd voordat ik met iemand afspreek. Bespaart een hoop tijd
Zonnetje81 schreef:Bijzonder, misschien zorgen bepaalde apps er voor dat je er beter uit ziet dan anderen? Sommigen gooien misschien een algoritme/filter er op los om je er beter uit te laten zien. Ik zit veel in teams-vergaderingen en vooral de vroege maandagochtend-sessie is bruut voor m'n collega's en mezelf. Maar als ik via whatsapp of skype met iemand ga videobellen op dat tijdstip lijkt alles zoveel beter.Nee hoor. Mn kikkerogen en zwarte wallen date kon je ook niet op de foto’s zien.
En zelfs met facetimen viel het niet zo op als irl.
Zonnetje81 schreef:Nee het verhaal de vorige keer was dat ie ruzie/ discussie had met een vrouw op de verjaardag. En dan koest ie een foto van mij hebben om de weddenschap te winnen. Was zo’n bullshit waar ie over bleef drammen dat ik het had afgekapt omdat ik dacht wat boeit een onbekende je op een verjaardag. Ik ga niet naar een vreemde wen foto sturen om die weer door te laten sturen. Maar goed het was dus grote lariekoek en al een onwaarschijnlijk verhaal.
Hij reageert niet meer op zn app en heeft me van tinder afgekiept. Ik heb hem nu geblockt op wa.
Biks2 schreef:Je hebt dikke kans dat die relaties ook niet allemaal meant to be zijn hoor (helaas)
Sanne1977 schreef:Goedemorgen
Ik meld mij ook graag. 43 jaar en zeer actieve dater op Tinder. Ik zou er een boek over kunnen schrijven..
Ik app nu met iemand en die wil niet in de avond afspreken, alleen overdag. Zou dit voor jullie een rode vlag zijn? (Getrouwd). Als reden geeft hij dat de avonden voor hem zelf zijn, dan wil hij relaxen
Sanne1977 schreef:Hagelslag, ik heb al zo veel getrouwden op Tinder gedate, dus ik ben daar altijd wat voorzichtig mee. Hij wil sowieso geen relatie. Beetje FWB. Maar dat is prima, ik wil ook geen relatie.
hagelslag schreef:Sanne1977 schreef:Hagelslag, ik heb al zo veel getrouwden op Tinder gedate, dus ik ben daar altijd wat voorzichtig mee. Hij wil sowieso geen relatie. Beetje FWB. Maar dat is prima, ik wil ook geen relatie.
Jaaa okay, maar ik zou bij alleen overdag afspreken zelf wel afhaken.
Klinkt toch een beetje typisch