Ik heb het nieteens over hoofdletters of interpunctie. Gewoon heel erg raar lopende zinnen typen, werkwoorden vreemd vervoegen.. Woorden weglaten of juist toevoegen
Ja het is echt niet meer grappig… wij gaan dus samenwonen en hebben dus enorm extreem hoge kosten.
Wasmachine 50 euro duurder in een paar weken, energie 100 euro duurder dan 2 maand terug, huurprijzen zijn abnormaal, benzine niet te betalen en dan ook nog al die benodigdheden zoals verf enzo die enorm duur zijn.
Hier zijn de boodschappen ook veel duurder inmiddels. En aangezien mijn vaste lasten al makkelijk rond de 1600,- liggen (en ook die gaan vast omhoog ivm de energieprijzen) . Benzine aftikken deed ook wel even pijn.
En ik baal dat er geen zonnebloem olie meer te krijgen is Is een onderdeel van het voer van mijn paard.
Dat mijn tv op vol volume staat en mijn achterlijke schuine bovenbuurman er nog steeds bovenuit komt met z'n achterlijke geschreeuw wat inmiddels echt elke avond raak is echt ik ga zo wel op bed ofzo even ontspannen tv kijken is er weer eens niet bij
Marcella
Geplaatst: 27-03-22 21:13
1,389 Tanken voor de scooter.
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-03-22 21:15
Heel hard Adèle zeikmuziek buiten en ik wil zo slapen.
Mijn ex die er via zoon probeerde achter te komen of ik al een nieuwe vriend had.
Arethe
Geplaatst: 27-03-22 22:24
Spierpijn in m’n benen en buik van 10 minuten trampoline springen bij CenterParcs.. Ok, ik liet het kind in me even gaan en heb flink wat salto’s gemaakt maar toch.. 10 minuten
Appeltje_1
Geplaatst: 27-03-22 23:29
Wedstrijdjasje die ik graag wil is in mijn maat uitverkocht