Amado7 schreef:Ik wil het nieuwe jaar meer drinken. Ik ben een hele slechte drinker en dat merk ik aan mijn lichaam. Echter als ik drink, drink ik vaak frisdrank. Op naar de gezonde tour. Water. Ik vind water prima, maar als ik water drink, drink ik nog minder omdat ik het niet heel lekker vind.
Op dit moment drink ik limonade zonder suiker. Iemand ideeën voor iets wat niet ongezond is? Ik kan eens een citroentje in mijn water gooien, kijken of ik dat lekkerder vind waardoor ik genoeg drink.
Het niet te moeilijk maken. Als je nu plots van veel frisdrank naar alleen maar water wilt gaan, is de kans groot dat je het niet vol houdt. Een verdunde siroop is al 10x gezonder dan een blikje cola.
Kijk eens naar Waterdrop. Wel duur maar heel lekker. Ze hebben ook een ijsthee smaak en dat is echt hetzelfde dan de gewone ijsthee (al dan niet lekkerder) en kan ook met koolzuur als je dat wilt.
En een grote fles kopen en die overal mee naar toe zeulen. Ik heb een air-up, ik doe weinig met de pods maar die fles gaat overal mee naar toe. Grote, opvallende fles dat als je er langs loopt al denkt, Ohja even wat drinken!
-
Hoe kies je een blender? M'n oude is stuk dus moet een nieuwe maar heb er geen groot budget voor. Ik denk +/- €40
95% voor smoothies. Het zou chill zijn als er nog redelijk bevroren fruit in kan zonder dat ik dat helemaal klein hoef te snijden, en noten.