Spannend met die glazen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mama3 schreef:Die glazen dat zou ik echt nooit aandurven. Maar je weet naar nooit misschien komen ze in bubbelplastic in een grotere doos.
Vinted geeft aan dat de koper moet zorgen voor een goede verpakking...
Met dpd heb ik geen problemen gehad, behalve dat mijn pakketpost mijn pakket kan geweigerd omdat ze het te druk hadden in de winkel. Gebeld met dpd, geen wachttijd en duidelijk antwoord. Paar dagen later lag het weer op het pakketpunt.
Ik heb vorige week bij webwinkels pakketten retour gestuurd. Van eentje heb ik het geld retour van de andere 3 heb ik nog niet eens een bevestiging ontvangen.
maartje_h schreef:Mijn dochter had wat gekocht uit Frankrijk.
Gister verzonden met DPD en vandaag kreeg ze al bericht dat het op het aflever punt zou liggen.
Alleen daar kunnen ze niets vinden .
Maar lijkt me sterk dat het binnen 24 uur hier is , vanuit Frankrijk?
Zelf voor een paar weken geleden wat met mondial verstuurd maar dat ligt nu al 11 dagen stil op een sorteer centrum ..
Elitedeux schreef:Heb hetzelfde probleem gehad vandaag. Melding dat het er lag en ik het zou hebben opgehaald.. ben wel op het pakket punt geweest maar mijn pakket lag er niet.. Maar een probleem gemeld bij Vinted. Heb nu alleen de optie "alles is oke" of "probleem melden".