Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Ben je stiekem al wat rond aan het kijken naar andere banen?
Loeky01 schreef:Zak stront zul je bedoelen Jolien. Jeeeetje Lestrange01, wat een hork.... Het is je goed recht hoor. Ik weet dat er vertrouwenspersonen zijn bij grote supermarkten, misschien kunnen die je bijstaan om dit gesprek te verwerken en eventueel terug te koppelen naar je leidinggevende en waarom jij je keuzes gemaakt hebt zoals je die gemaakt hebt.
Lestrange01 schreef:M'n baas. Moest naarboven voor een gesprek
"Waarom denk je dat je hier bent?"
"Ik denk voor een bespreking van mijn contract, die loopt in juli af."
Nou nee, het ging over dat ik een paar weken terug, toen mijn zusje net opgenomen was in de kliniek, mijn telefoon mee had genomen naar beneden en iemand had mijn telefoon zien liggen.
Nou hij werd helemaal boos want dat mag niet. Dus ik leg uit "mijn zusje was toen net opgenomen en het ging niet goed met haar. Ik maakte me erg zorgen en nam mijn telefoon mee zodat ik kon zien als mijn moeder mij een berichtje stuurde." En ik kreeg een beetje tranen in m'n ogen, but I kept myself together
"Waarom zei je niet dat er iets met je zusje was dan??!"
"Ik vind het onprettig om het over privé omstandigheden te hebben en het beinvloedde mijn werk verder niet."
"Dat moet je altijd vertellen. Dit kan echt niet!"
Niet eens een "sterkte" "gaat het nu met je zusje?" Maar goed dat had ik ook niet verwacht
En nog geen minuut later geeft hij opeens aan "en ja... over dat contract... daar moeten wij nog eens goed over nadenken.."
(Ik ging ervan uit dat ze me niet gingen aanhouden dus dat verbaasd mij) "ik hoor het wel van jullie."
"Maar ja.. als ik dat nu dan weer hoor.. dat je zusje opgenomen is.. dan wordt ik er niet erg warm van."
ja en dit is dus waarom ik het niet vertelde banketstaaf
MarcoBorsato schreef:Wat een banketstaaf joh! Hoe gaat het nu met je zusje?
Ineke2 schreef:Dan zou ik ook contact op nemen met PostNL ( of via welke dienst het anders verzonden is) want de verzender kan niks doen aan het feit dat de bezorger niet is langs geweest.
Balen Gini ik kan mij je gevoel erg goed voorstellen.
Lestrange01 schreef:MarcoBorsato schreef:Wat een banketstaaf joh! Hoe gaat het nu met je zusje?
Het gaat na een nogal heftige start beter. Mijn moeder en vader zijn super boos geworden nadat ze hoorde dat ze in de eerste 5 dagen 3 keer in de seperatiekamer is gedonderd (wat de begeleiders eerst niet gemeld hadden ondanks dat er aangegeven was dat dit wel zou gebeuren), drie keer om redenen die niks te maken hadden met gevaar voor zelf of andere, en dat dit ook bij de andere kinderen gebeurde. Dus nadat mijn vader gedreigd heeft (met wat weet ik niet, en wil ik denk ik niet weten) en mijn moeder ons contact persoon van de kinderbescherming heeft laten bellen, wordt ze met fluwelen handschoenen behandeld en is het allemaal gekalmeerd gelukkig. Lief dat je het vraagt!
Mars schreef:Dat mens met haar rare gedicht/verbale diarree na de dodenherdenking.
Wat een rare manier van praten en met klemtonen omgaan.
_San87_ schreef:Mars schreef:Dat mens met haar rare gedicht/verbale diarree na de dodenherdenking.
Wat een rare manier van praten en met klemtonen omgaan.
Ja, die snapte ik ook niet helemaal. Is dat wat nieuws?