Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Iemand zei dat Belgie zoveel doden had, Nederland heeft er zeker net zoveel. Belgen rekenen de vermoedelijke slachtoffers in verpleegtehuizen mee, Nederland niet en dat zijn er zeker net zoveel als de geregistreerde.
moonfish13 schreef:Ik open youtube, en deze springt in beeld.
Hartverscheurend, 40 jaar ic verpleegkundige geweest en overleden aan corona.
Hij lag in zijn eigen ziekenhuis eerste instantie en werd overgeplaatst naar het AMC waar hij is overleden in bijzijn van zijn familie.
https://m.youtube.com/watch?v=GHkkeZihdfE
rien10 schreef:Ja. Dat is hij. Vreselijk verdrietig.
_Penotti schreef:Ik denk ook wel dat iedereen die nu ziek is het snel op corona gooit, vorig jaar hadden ze gezegd ik heb griep
Citaat:Band wil optreden in vliegtuig om regels te omzeilen
Zanger Tim Akkerman zegt dat hij met zijn band een concert in een stilstaand vliegtuig gaat geven om zo voor meer dan honderd mensen op te kunnen treden. Tegen AD zegt Akkerman dat het idee ontstond na de persconferentie waarop premier Rutte vorige week bekendmaakte dat vanaf 15 juni vakantievluchten met volle vliegtuigen weer zijn toegestaan. Hij gaat een Boeing 747 huren waar 524 mensen in kunnen.
"Door het vrijgeven van vliegreizen en daardoor het samenkomen in vliegtuigen, was het idee voor een optreden in een vliegtuig snel geboren", aldus Akkerman. "Blijkbaar is de luchtfiltering in vliegtuigen anders en wellicht kunnen we werken met mondkapjes."
De zanger van de band The Ivy League is niet bang dat zijn concert wordt verboden. ,,Als er boetes komen, zien we dan wel weer. Het is ook een statement hè", zegt hij. "De overheid meet met twee maten: wel met z'n allen in een vliegtuig, niet bij een openluchtconcert."