Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Nieuwe werktijden van 17u tot 1uur en ik niet weet waar ik beter aan doe. Ervaringsdeskundige?![]()
Of van 2u snachts tot 8 - 9uur slapen, dan m'n ding doen en hopen dat ik moe genoeg ben om van 14 tot 16u nog een dutje te doen of gewoon uitslapen tot smiddags en dan s'avonds eerder moe zijn..?
iirrssjjee schreef:casperzazoe schreef:Nieuwe werktijden van 17u tot 1uur en ik niet weet waar ik beter aan doe. Ervaringsdeskundige?![]()
Of van 2u snachts tot 8 - 9uur slapen, dan m'n ding doen en hopen dat ik moe genoeg ben om van 14 tot 16u nog een dutje te doen of gewoon uitslapen tot smiddags en dan s'avonds eerder moe zijn..?
Is het tijdelijk (bv 1 a 2 weken) of voor langere periode? Voor tijdelijk zou ik zoveel mogelijk een normaal ritme aanhouden. Voor een langere periode, zou ik testen en dan kiezen voor wat het prettigst voelt.
Boterbloem90 schreef:De 20e bestelling gedaan met kleding. Zou de 28e komen. Gisteren gebeld en zou nu 5 mei komen. Krijg net een mail dat er 4 van de 11 dingen geleverd worden en de rest pas over 3 weken. Ik snap dat het druk is, maar 5 weken wachten op een t-shirt? Zet dan op de site dat iets niet op voorraad is.