Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:23

Mijn hoofd vindt dat niet grappig. Ik werk online en heb whatsapp altijd open staan maar ben dan continu afgeleid.......vind het altijd al lastig om geconcentreerd te werken dus ik hoef er idd niet in :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:23

MarlindeRooz schreef:
Ik zie ook liever dat het topic niet naar HK gaat. Valt het vaak stil van.

Inderdaad, het topic valt dan minder op dus minder nieuwe meekletsers en minder avonturen. En als de overblijvers dan wel een beetje succesvol zijn bloedt het topic dood. :)

Dat gezegd hebbende, ik plaats hier zelf bewust minder vanwege meelezers maar ook deels omdat het voor een toekomstige partner natuurlijk ook allemaal terug te lezen is. Stel dat het echt serieus wordt met iemand dan heb ik geen zin om altijd mijn internetgeschiedenis af te moeten schermen. In een whatsapp groep zou het juist wel veiliger voelen om dingen te delen en advies te vragen.

Hier morgen date nummer 3 bij haar thuis en ze gaat voor me koken, volledig vegan en alhoewel dat niet mijn ding is ben ik wel nieuwsgierig. De klik is heel groot en we qua daten al 'exclusief'. Things are progressing fine so far. :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:34

Mijn vriend weet dat ik op Bokt zit, hij weet (denk ik?) ook wel dat ik hier dingen over ons heb gezegd. Maar nooit tot in de hele erge details, en ook geen dingen waarvan hij niet mag weten dat ik het gezegd heb. Hoef wat dat betreft ook echt niets af te schermen :D

Een WA groep zou ik niet perse veiliger vinden, daarin worden net zo makkelijk screenshots gemaakt en gedeeld. Voor je het weet belandt het dan overal en nergens.

Ik ben ook voor het houden van dit topic op LZP, maar heb als ex-Tinderaar niet zoveel te vinden :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:37

Mijn partner heeft een boktaccount :') maar veel doet hij er niet mee. Valt ook niet veel te lezen bij mij denk ik.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:36

Captain schreef:
Same. :') En het dan maar muten, maar dan 100 ongelezen berichten hebben en er na 3 dagen dan gewoon maar uitstappen. _O- Circle of whatsapp groepen. :')

Hahaj ja soms 100 in een uur. Te weinig tijd daarvoor

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:58

De Tinder appgroep is vrij rustig hoor, dus dat valt heel erg mee.

Mijn nieuwe liefde is gisterochtend naar mij toe gekomen. We hebben samen getraind (CrossFit) en in de middag had hij een verrassing voor mij: we zijn gaan wandelen met alpaca's. Was super tof! Ik heb voor hem gekookt, we zijn een ijsje gaan halen en daarna heeft hij heel kort mijn moeder ontmoet. Het voelt allemaal zo ontzettend goed, ik merk dat als ik al naar hem kijk ik helemaal vervuld word van geluk en zo'n stomme grijns op mijn gezicht krijg. Heb ik nog nooit eerder gehad. En hij heeft precies hetzelfde.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:03

Jaaaa dat waren echt super leuke foto's! Leuke kerel! <3

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:06

Dat klinkt super leuk, Maanlicht. <3

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:07

Oh wat leuk!
Iedereen gaat altijd leuke dingen doen, de mannen die ik date komen niet verder dan eten of filmpje kijken _O-
Zo jammer

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:09

Zo bijzonder Jip! Echt heel tof!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:42

Geweldig Jip, snap precies hoe jij je voelt. <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:11

Ik ben echt blij voor jullie Marlinde en Jip. <3

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:17

Sure_lee schreef:
Ik ben echt blij voor jullie Marlinde en Jip. <3

Ik ook!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:58

Wat super leuk allemaal Jip!
En bij jou gaat het ook zo voorspoedig Marlinde.

Hier loopt ook alles nog goed, heerlijk

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:26

Super leuk, dit soort verhalen. Vandaag een appje van hem dat hij eigenlijk dit weekend graag nog had willen afspreken, maar dat ie nu maar geduldig moet wachten, nu ik ziek ben. Wel balen, volgend weekend heb ik de kinderen weer, maar ik ben ook echt niet in staat (buiten dat het niet kan ivm thuisisolatie tot de uitslag vd test) om iets te ondernemen. Ging vanmiddag al bijna tegen de vlakte en lig nu ook als een dooie op de bank tot ik de hond even uit kan laten. :( Wat een kak weekend dit. Zoveel leuke plannen en vanavond eigenlijk gitaarles.

#baalmomentje

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:38

Super leuk ML en marlinde!

Beterschap djinnie. Wel een goeie test of hij moeite wil doen voor jou.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 23:02

Balen Djinnie, ik weet wel een beetje hoe je je voelt.
Heel veel beterschap :(:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 22:52

Wat is het stil hier. Niemand meer aan het daten?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:59

Jawel, maar niet meer via tinder. Heb hem wel via tinder ontmoet, dus het is nog steeds wel mijn tindermatch. En nee, het is niet de tattoo gast en ja, ik vind hem wel echt heel erg leuk. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 09:03

djinnie schreef:
Jawel, maar niet meer via tinder. Heb hem wel via tinder ontmoet, dus het is nog steeds wel mijn tindermatch. En nee, het is niet de tattoo gast en ja, ik vind hem wel echt heel erg leuk. :+

Nou dit is wel heel cryptisch en vaag :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 09:16

djinnie schreef:

Haha mysterieus hoor! :D

Ik zat begin van de week opeens in de date stress :') Was met 2 mannen aan het daten maar is nog pril. De ene heeft een wat andere visie op het leven. De andere is misschien iets te gepassioneerd (lees erg enthousiast) voor mij maar dat wil ik nog onderzoeken.

En toen werd ik ook opeens benaderd door een oud date (afgekapt want f*boy). En een collega (leuk, die ga ik koppelen aan mijn zusje). En ik had deze week 12! superlikes. En via een bekende... Dit in 2 dagen := Zit er iets in de lucht ofzo?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 09:46

Hahaha, dat was niet de bedoeling hoor. Via tinder super leuke maych gehad. Heerlijk gekletst, we hebben veel gedeelde interesses, waarvan 1 dat we allebei enorme dierengek zijn. Dat miste ik wel bij mn ex. Maar we hebben vooralsnog een enorme klik, dus hier kriebels in de buik, hahaha.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 09:49

Rytir schreef:
djinnie schreef:

Haha mysterieus hoor! :D

Ik zat begin van de week opeens in de date stress :') Was met 2 mannen aan het daten maar is nog pril. De ene heeft een wat andere visie op het leven. De andere is misschien iets te gepassioneerd (lees erg enthousiast) voor mij maar dat wil ik nog onderzoeken.

En toen werd ik ook opeens benaderd door een oud date (afgekapt want f*boy). En een collega (leuk, die ga ik koppelen aan mijn zusje). En ik had deze week 12! superlikes. En via een bekende... Dit in 2 dagen := Zit er iets in de lucht ofzo?

Ik zou bijna denken dat in tinder alleen daarom aan zou moeten zwengelen :')

Ik ben een beetje aan het "rommelen" met een ex (nee, niet de dokter). het was in het begin heel erg leuk, maar het wordt opeens weer allemaal moeilijk.

Toen der tijd uit gemaakt omdat hij soort van casual wilde daten, maar niet met de stempel relatie, maar mij wel zo behandelde.

Nu had ik het idee dat hij er eindelijk helemaal klaar voor zou zijn om een relatie aan te gaan. Puntje bij paaltje zegt hij ja, 2 dagen later weer nee...

Ik wordt er zo moe van...

Ik heb volgend weekend een een paar dagen weg gepland staan met hem... maar ik weet niet of ik daar nog wel zin in heb. Aan de andere kant, ik ga me niet laten tegenhouden hoor. Dit staat inmiddels al een maand gepland...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:17

Zolang jij maar een leuk weekend heb dat is het belangrijkste.

Ik wel een enkele Tinder match, maar mis de interesse van hun kant.
Wel gedate via FB, was gezellig, komt geregeld langs, maar geen relatie materiaal :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:29

Nou ik heb bar weinig te melden, hij blijft leuk en het blijft ook gezellig ook al zien we elkaar niet continu. Dat hoeft dus ook niet. Hij geeft me rust.....hij moet daarom lachen want ik heb hem aards genoemd, hij merkte op dat dat in het verleden eerder omschreven werd als saai of doods :D :D :D

Ik vind hem allesbehalve saai, ik moet afgrijselijk om m lachen op de meest rare momenten. Dat maakt denk ik ook dat het goed klikt, rare humor! Tot nu toe dacht ik dat mijn zusje en ik de enige waren maar goed er zijn er dus meer.....

Overigens kreeg ik wel out of the blue vlak nadat ik terug van vakantie was ineens een app van iemand waar ik contact mee had vlak voor deze die vroeg of het eigenlijk nog wat geworden was of dat ik weer o de markt was :D