Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik zie ook liever dat het topic niet naar HK gaat. Valt het vaak stil van.
djinnie schreef:Jawel, maar niet meer via tinder. Heb hem wel via tinder ontmoet, dus het is nog steeds wel mijn tindermatch. En nee, het is niet de tattoo gast en ja, ik vind hem wel echt heel erg leuk.
Rytir schreef:djinnie schreef:Jawel, maar niet meer via tinder. Heb hem wel via tinder ontmoet, dus het is nog steeds wel mijn tindermatch. En nee, het is niet de tattoo gast en ja, ik vind hem wel echt heel erg leuk.
Haha mysterieus hoor!![]()
Ik zat begin van de week opeens in de date stressWas met 2 mannen aan het daten maar is nog pril. De ene heeft een wat andere visie op het leven. De andere is misschien iets te gepassioneerd (lees erg enthousiast) voor mij maar dat wil ik nog onderzoeken.
En toen werd ik ook opeens benaderd door een oud date (afgekapt want f*boy). En een collega (leuk, die ga ik koppelen aan mijn zusje). En ik had deze week 12! superlikes. En via een bekende... Dit in 2 dagenZit er iets in de lucht ofzo?