Kantoordagje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:Sorry, er staat geen merk in en ook in de advertentie stond geen merk. Ik heb hem gekocht op Vinted, en gezocht op broekpak dames.
Josien_ schreef:KletsKoekje schreef:Heel leuk Roosje78!
Super blij met deze jurk. Helaas geen lange spiegel en krijg het niet goed op de foto, komt zo niet tot zijn recht helaas
[ [url=m/luZ1Vo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ev3KwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel gaaf!! Volgens mij heb ik die in het bruinrood
Dit was trouwens uiteindelijk mijn look voor de bruiloft geworden!
[ [url=m/G4TTYs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Ik hoop dat ik hier even een vraag mag stellen... Normaal ben ik er best goed in, maar dit is voor mij wel een beetje next level.
Ik heb een beetje last minute besloten om toch naar de bruiloft van mijn vrienden te gaan. Op Curaçao... Aangezien ik een beetje laat heb geboekt en alleen ga is het een vrij prijzig verhaal. Nu is de dresscode voor de bruiloft 'cocktail'. Volgens Nederlandse begrippen is dat vrij simpel. Echter is mijn vriendin, de bruid, echt Curaçaose en gaat men daar echt all out, wat ik HE-LE-MAAL leuk vind! Dus dat wil ik ook doen.
Drie jaar geleden ben ik ook met haar op Curaçao geweest, hadden we voor een andere gelegenheid een jurk die verschrikkelijk heftig (en GAAAAAAF) was. Daar hoefde ik echt geen sierraden bij te dragen. Ik had toen nog een jurk gekocht, welke mee op reis is geweest maar niet gebruikt en daarna in de kast is komen hangen.
Nu zei mijn vriendin: "Doe die oranje jurk aan!"
Dus dat deed ik zonet, en WAUW![]()
[ [url=m/trR3Gs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PNCMf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus dat scheelt me flink in de kosten zullen we maar zeggen![]()
Ik heb alleen een paar kopzorgen met deze jurk.
1. Hoe draag ik mijn haar?
2. Wat voor sierraden draag ik er bij?
Gelukkig ben ik al 3 dagen op Curacao voor de bruiloft, dus ik zal nog wat bijkleuren wat de jurk nog beter laat uitkomen. En ik zal de bunny ears vervangen met boobtape
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Janine1990 schreef:Aah, dank voor de tip!
Haar krullen wordt nog wel een ding ben ik bang. Ben niet bepaald thuis zeg maar...
Qua ketting, hoe lang/laag?
Ohja en de schoenenDat is ook echt een ding...
Sky_As schreef:of een mooie invlecht....want lange haren met dat warme weer is ook niet altijd even fijn (ook al staat het wel mooi natuurlijk)
(dan wel een beetje dit niveau zeg maar: https://discover.hubpages.com/style/Top ... -long-hair)